Raju ripulikaaos Ruotsissa nyt puhuu Raymond Paska
Kommentit (78)
MikÀ olisi paras sukunimi-yhdistelmÀ Paskan kanssa, jos menisi naimisiin ja nimeen tulisi vÀliviivalla toinen sukunimi?
Vierailija kirjoitti:
MikÀ olisi paras sukunimi-yhdistelmÀ Paskan kanssa, jos menisi naimisiin ja nimeen tulisi vÀliviivalla toinen sukunimi?
Paska-Viiru
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ketÀÀn kiinnostaisi ripulit jossain JönköpingissÀ, ellei olisi haastateltu herra Paskaa.
Joo ei. Tuon kokoluokan ruokamyrkytystapaukset uutisoidaan Suomessakin kyllÀ jo valtakunnallisesti, mutta ei naapurimaiden tapauksia kuitenkaan. Ruotsissa asuu kohtalaisen paljon suomalaistaustaisia, joten nimen merkitys voi olla siellÀkin tiedossa ja ehkÀ jopa vaikuttanut haastateltavan valintaan.
Vierailija kirjoitti:
No on v****n hauskaa taas?!
Tottakai on đ€Łđ€Łđđ
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska jos herra Paska tulisi joskus kÀymÀÀn Suomessa.
KyllÀhÀn se kÀy jokaisen vessanpöntössÀ aina silloin tÀllöin
No ei nimi miestÀ pahenna ... ehkÀ tÀllÀ kertaa kuitenkin...
Mun nimi on Aamu ja mÀ haluaisin Raymondin kanssa naimisiin. Sitten olisin Aamu Paska.
Vierailija kirjoitti:
Mun nimi on Aamu ja mÀ haluaisin Raymondin kanssa naimisiin. Sitten olisin Aamu Paska.
Mun nimi on Ilta.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko itsekin naureskella jutulle. Onko henkilölle kerrottu miksi hÀnestÀ tehty uutinen on tÀÀllÀ niin hauska?
Mietin ihan samaa. TÀmÀ Paska on antanut haastattelun ja kuvitellut varmaan vilpittömÀsti, ettÀ suomalaisia kiinnostaa joku ruotsalaisten kuntapamppujen ruokamyrkytys. Kun hÀnelle selviÀÀ ettÀ kyse oli vain siitÀ ettÀ hÀnen nimensÀ oli tÀssÀ kontekstissa huvittava Suomessa, voi se olla nöyryyttÀvÀ kokemus. EttÀ se haastattelun motiivi oli naureskella hÀnelle, eikÀ kysellÀ tÀstÀ ruokamyrkytyksestÀ.
MyönnÀn toki, ettÀ nauroin itsekin, mutta vÀhÀn huono omatunto siitÀ.
Yhden firman bileistÀ oli kysymys. Mutta onhan sen niin hulvattoman hauskaa kun kakka on mainittu. Hihhihiiiii. Tuskin toivun tÀstÀ hauskuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Paska-Aho
Paska-Oja
Pienoinen-Paska
Vierailija kirjoitti:
Yhden firman bileistÀ oli kysymys. Mutta onhan sen niin hulvattoman hauskaa kun kakka on mainittu. Hihhihiiiii. Tuskin toivun tÀstÀ hauskuudesta.
:-D
Se on hieno piirre ihmisessÀ, kun ei ota asioita liian vakavasti. NykyÀÀn on niin jÀrkyttÀvÀn masentavia uutisia joka paikassa. Jos yksikin juttu saa muut nauramaan, musta hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko itsekin naureskella jutulle. Onko henkilölle kerrottu miksi hÀnestÀ tehty uutinen on tÀÀllÀ niin hauska?
Mietin ihan samaa. TÀmÀ Paska on antanut haastattelun ja kuvitellut varmaan vilpittömÀsti, ettÀ suomalaisia kiinnostaa joku ruotsalaisten kuntapamppujen ruokamyrkytys. Kun hÀnelle selviÀÀ ettÀ kyse oli vain siitÀ ettÀ hÀnen nimensÀ oli tÀssÀ kontekstissa huvittava Suomessa, voi se olla nöyryyttÀvÀ kokemus. EttÀ se haastattelun motiivi oli naureskella hÀnelle, eikÀ kysellÀ tÀstÀ ruokamyrkytyksestÀ.
MyönnÀn toki, ettÀ nauroin itsekin, mutta vÀhÀn huono omatunto siitÀ.
YmmÀrsin ettÀ suomalaiset mediat vain siteerasivat ruotsalaiselle medialle annettua haastattelua, eivÀtkÀ itse haastatelleet.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ketÀÀn kiinnostaisi ripulit jossain JönköpingissÀ, ellei olisi haastateltu herra Paskaa.
Olin yövuorossa tukehtua nauruun tÀmÀn kommentin kohdalla.
MĂ€kin haluun ton sukunimen.
t. Yrjö
No on v****n hauskaa taas?!