Onko joku teistä osallistunut Via Crucis -pääsiäisnäytelmään?
Osallistunut vapaaehtoisena tai muuten ollut mukana yleisössä/ väkijoukossa? Minkälainen kokemus oli? Mietin, jos lähtisin tänä pääsiäisenä mukaan täältä kauempaa.
Kommentit (8)
Kiitos edelliselle kirjoittajalle vastaamisesta. Onko muita mukana olleita? ap
No älä nyt kaukaa mukaan lähde. Tai toki jos tuo on sinulle ihan ainutkertainen kokemus, niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
No älä nyt kaukaa mukaan lähde. Tai toki jos tuo on sinulle ihan ainutkertainen kokemus, niin sitten.
Aijaa. Miksi ajattelet näin?
Jatkan vielä itse, että mietin myös väenpaljoutta ja tungosta, että jaksaisinko sitä. Olisiko väenpaljous tässä erilainen kokemus. ap
Olen ollut muutaman kerran, minulle pääsiäinen on kaikkein suurin juhla. Käyn silloin myös musiikkitapahtumissa ja kirkossa, jos vain työvuoroni sallivat. Väkeä on yleensä paljon ja se kuuluu asiaan. En muuten välitä kulkueista ja tungoksesta, mutta tuo on luonteeltaan erilaista. Suomen kevät voi tunnetusti olla oikullinen sään puolesta, voi olla kauniin kuulakasta tai sataa räntää. Kun osallistuin ensimmäistä kertaa VC:een, oli juuri tuollainen kolea sää ja Jeesusta esittänyt Martti Suosalo sairastui muistaakseni keuhkokuumeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tuota jotenkin selittää????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tuota jotenkin selittää????
Kaukaa mukaan = matkustaisin ensin Helsinkiin satojen kilometrien päästä. Niin että miksi ei?
Olin yleisössä viime vuonna. Aivan mahtava kokemus. Todella vaikuttavaa, ulkoilmateatteria ja musiikkia mutta myös yhteisöllinen tapahtuma. En muista ikinä nähneeni tässä kaupungissa niin paljon ihmisiä liikkeellä. Tekijäpuolelta ei kokemusta.
Mutta suosittelen!