Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastelu itseään vanhemman tai nuoremman kanssa?

Vierailija
07.11.2023 |

Uskon jokainen on tähän samaan törmännyt, sen oman seksihistorian ja, sängyssä touhuilun kanssa. Kun itseäni on tämä asia aina askarruttanut, hiukan: aina rakastelu itseään vanhemman tai nuoremman kanssa, niin miksi se vain tuntuu joka kerta sen toisen kanssa, niin paljon erilaisemmalta? Tiedätkö.

Ehkä joku sanoisi paremmalta (/pahemmalta) jos rakastelusta ikinä niin voi edes sanoo? En tiedä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä eroja. Paljonkin! Riippuu aina tyypistä jonka kanssa on: eroja löytyy aina. (Hyvässä/ja siinä toisessa, ääripäässä..)

Vierailija
2/27 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut, lähes aina joku, itseäni nuorempi.

15v, 11v, sitten 8v, sit 6v ja 5v. Mutta kerran, oli yks itseeni vanhempikin n.3-5v, jos muistan oikein.

Noi itseäni nuoremnat olleet kyllä, niitä itselleni parempia. Vaikea sanoo miksi, näin aina ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15v, 11v, sitten 8v, sit 6v ja 5v. Mutta kerran, oli yks itseeni vanhempikin n.3-5v, jos muistan oikein.

Noi itseäni nuoremnat olleet kyllä, niitä itselleni parempia. Vaikea sanoo miksi, näin aina ollut.

Kaikki alaikäisiä pahemman kerran!!

Vierailija
4/27 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili,jumalauta 5 vuotiaski.

Vierailija
5/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut! Ymmärrän, hyvin kyllä, että (kun on..) ne 'teini@ivot' ? Niin. Ihmisen iän, ymmärtäminen 'loppuu varmasti' siihen: 12-14 vuoteen? Väärin. 

Kun on ns.aikuinen ihminen, niin kuin vanhastaan ravintoloissa (ikä sisäänpääsyyn) oli, joko 21v tai 24v. Sama seksin harrastamisen aloittamisen kanssa. Siitä voi koittaa aloittaa, ynnäämistä-harjoitella: esim. '1+1= öö..3', eikö niin? Väärin. Voi toki kuvitella myös 20v, tai 30v sekä 40v että 50v aikuisia, harrastamassa seksiä, sen 3v, 5v, 8v, jne itseään nuoremman kanssa. Eikö?

Toki, teini-@ivot, ymmärtää sen että: ala-aste iässä, ("kuuluu") sen seksin aloittaminen alkaa? Väärin. (ei tod. kuulu!) 

Ja mitä, tuohon fiksun..'fiksuun teini-@ivo kommenttiinne' tulee: 'äitis oli'. - Tai isäs, kun 'sua teki..', (en tiedä? mutta, luulen..). Tai ainakin, kännipäissä kun tätä luen, täällä.. Jaiks!??#!!?..

Vierailija
6/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut(..tännekin, huoh!) 

Ymmärrän, hyvin kyllä, että kun omistaa ne: 'teini@ivot'? Niin. Ihmisen iän, ymmärtäminen 'loppuu varmasti' siihen: 12-14 vuoteen? Väärin. 

Kun on ns.aikuinen ihminen, niin kuin vanhastaan ravintoloissa (ikä sisäänpääsyyn) oli, joko 21v tai 24v. Sama seksin harrastamisen aloittamisen kanssa. Siitä voi koittaa aloittaa, ynnäämistä-harjoitella: esim. '1+1= öö..3', eikö niin? Väärin. Voi toki kuvitella myös 20v, tai 30v sekä 40v että 50v aikuisia, harrastamassa seksiä, sen 3v, 5v, 8v, jne itseään nuoremman kanssa. Eikö?

Toki, teini-@ivot, ymmärtää sen että: ala-aste iässä, ("kuuluu") sen seksin aloittaminen alkaa? Väärin. (ei tod. kuulu!) 

Ja mitä, tuohon fiksun..'fiksuun teini-@ivo kommenttiinne' tulee: 'äitis oli'. - Tai isäs, kun 'sua teki..', (en tiedä? mutta, luulen..). Aina kun ainakin, kännipäissä "vain" tätä luen täällä.. Jaiks!??#!!?..

Vierailija
7/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä ei väliä, vaan sillä sielujen sympatialla. Toisaalta eri ikäiset ovat kuin eri kulttuureissa kasvaneet; niin nopeaa on maailman muuttuminen. 

Esimekiksi 80-luvulla vielä lapsen fyysinen kuritus oli vielä tyypillistä, edestä johtaminen ja tietotekniikka alkeellista. Puhelintakaan ei kannettu mukana, paitsi jupit tiiliskivikännyköineen. Ihmisten käyttäytyminen ja puhetapakin poikkesi nykyisestä. 

Vierailija
8/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili,jumalauta 5 vuotiaski.

Onnittelut(..siis,tänne myös!) 

Ymmärrän, hyvin kyllä, että kun omistaa ne: 'teini@ivot'? Niin. Ihmisen iän, ymmärtäminen 'loppuu varmasti' siihen: 12-14 vuoteen? Väärin. 

Ja mitä, tuohon fiksun..'fiksuun teini-@ivo kommenttiinne' tulee: 'äitis oli'. - Tai isäs, kun 'sua teki..', (en tiedä? mutta, luulen..). Aina kun ainakin, kännipäissä "vain" tätä luen täällä.. Jaiks!??#!!?..argh.

Vierailija
9/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Jep.Sitäsitä: " sielujen sympatiaa.." ? - Varmasti.

Elämä on.

Tai (myös. matematiikkaa.. ;)

Se klassinen. Onnellusuus-'kaava' kun menee, muistaakseni näin:

miehen ikä : (jaetaan 2:lla) + (lisätään 7v) = optimaalinen naisen ikä? Ja 'onnellisuus taattu;))

- Sopii. kokeilla..

Vierailija
10/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä se on aina uuden partnerin kanssa. Ei se tietenkään ikinä ole samanlaista, iästä riippumatta.

Iloisina yllätyksinä tulee kun ajattelee toisesta ihan päinvastoin kuin sitten käytännössä tulee esiin; hyvässä ja ei niin hyvässä valossa, sitä sattuu.

Vierailija
11/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se makeeta panna tiukkaperseistä 2kymppistä mimmiä 4 kymppisenä. Oikeen tiukka salilla käyvä mimmi on, olemme paneksineet ny muutaman kuukauden. Ei paremmasta väliä kun oikeen takaa paukuttaa meneen ja mimmi kiljuu.

Vierailija
12/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäätävän tyhmä ketju. lukkoon vaan kiitos.

Vierailija
13/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44v. ja mulla on seksisuhde 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mies on komea ja hyväkroppainen ikäisekseen. Seksi on hyvää ja nautinnollista. 

Vierailija
14/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se makeeta panna tiukkaperseistä 2kymppistä mimmiä 4 kymppisenä. Oikeen tiukka salilla käyvä mimmi on, olemme paneksineet ny muutaman kuukauden. Ei paremmasta väliä kun oikeen takaa paukuttaa meneen ja mimmi kiljuu.

Ihan joo. Asiaa kun tykkää harrastaa.. ;) Totta näin, itelki oli sellainen (43/19) missä sai mitä halusi ja tilasi, (tyytyväisyystakuu100%). Kannattaa kokeilla!

Vierailija
15/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin itseäni nuoremman kanssa! Joskus oli 13 vuotta vanhempi ruma mies ja se oli sellaista setäseksiä. Tupakoiva ja alkoholisoitunut mies- pisti ilmeisesti jotakin vehkeeseesä, että seisoo. Alkoi puhua vielä, että mun pitäisi laihtua 5 kiloa. Kyllähän se niin on, ettei läskin kanssa ole pakko mennä sänkyyn. Nuoren miehen kanssa seksi on vaan paljon parempaa ja se, että tuntee itsensä halutuksi. Ei nuoret miehet ala sönkkäämään että laihduta 5 kg. Ei, vaikka nyt olisi tarvekin saada muutama kilo pois...

Vierailija
16/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun saa oikeen pikkuperseistä tiukaa 17 vuotiasta näin 35 vuotiaana. Takaapäin kun nai niin näkee oikeen kuinka liha on kullin ympärillä.

Vierailija
17/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin itseäni nuoremman kanssa! Joskus oli 13 vuotta vanhempi ruma mies ja se oli sellaista setäseksiä. Tupakoiva ja alkoholisoitunut mies- pisti ilmeisesti jotakin vehkeeseesä, että seisoo. Alkoi puhua vielä, että mun pitäisi laihtua 5 kiloa. Kyllähän se niin on, ettei läskin kanssa ole pakko mennä sänkyyn. Nuoren miehen kanssa seksi on vaan paljon parempaa ja se, että tuntee itsensä halutuksi. Ei nuoret miehet ala sönkkäämään että laihduta 5 kg. Ei, vaikka nyt olisi tarvekin saada muutama kilo pois...

Kiva kuulla, vaikka (itse.ainakin) voin 'vähän epäillä', sun faktojen oikeellisuutta (= vanhoilta kuulostaa!) kun.

Totuus. (suomalaisesta lihavuudesta) Näyttää tältä:

Lihavuus ja ylipaino Suomessa(2023).

Suomalaisista (216-vuotiaista tytöistä 18 prosentilla ja pojista 27 prosentilla on ylipainoa tai lihavuutta. Lihavuuden yleisyys on tytöillä 4 ja pojilla 8 prosenttia.)

-

Nuorilla eli 1829-vuotiailla aikuisilla ylipainoa (ml. lihavuus) on naisista 35 prosentilla ja miehistä lähes puolella, eli 47 prosentilla. Lihavuuden yleisyys on samanikäisillä naisilla 19 ja miehillä 17 prosenttia.

-

Yli 30-vuotiaista suomalaisista (aikuisista ylipainoa ml. lihavuus on 63 prosentilla naisista ja 72 prosentilla miehistä. Lihavuuden yleisyys on naisilla 28 ja miehillä 26 prosenttia. Lähes joka toisella (46 %) miehellä ja naisella on vyötärölihavuutta.) "

Se että oot löytänyt 'hoikkia/normaali' painoisia nuoria miehiä? On. Itsessään, nykyisin 'jo lähes', kuin voittaisit bingossa..;)

Mutta joo. Kivakiva 'jos näin on käynyt',  mm.sulla..

Vierailija
18/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö ikis jälleen kerran valehtelet ja mustamaalaat keski-ikäisiä.

Mikä ihme sua riivaa? Miksi teet tätä vuodesta toiseen. Ihan outoa.

Vierailija
19/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kymmenen vuotta nuoremman kanssa oli vaan ihanaa, mutta ei se mitenkään erilaisempaa ollut. Olin rakastunut tosin. Olen ollut myös 11- vuotta vanhemman kanssa, eikä sekään ollut mitenkään erilaisempaa. Ei se ikä liity tuohon mitenkään paitsi ehkä saattaahan se mielessä aiheuttaa jotain  myllerrystä, jos olis esim tosi paljon nuoremman tai vanhemman kanssa ja siinä mielessä sitten fyysistä erilaisuutta. En kyllä varmaan himoitsisi yli 15 vuotta vanhempaa enää tässä iässä kun olen yli 50. 35- vuotiaat miehet kyllä voisikin kiinnostaa. Yhden kanssa olen pussaillutkin, mutta en mennyt pidemmälle, hän olisi kyllä mielellään mennyt. Oli hän jotenkin ihanan innokas ja sellainen nuoruuden suloinen.

Vierailija
20/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa on ihan ideaa. " En kyllä varmaan himoitsisi yli 15 vuotta vanhempaa enää tässä iässä kun olen yli 50. 35- vuotiaat..kyllä voisikin kiinnostaa. " ?

Se kuuluisa 'viidenkympinvillitys' ? Vai onko se vain jokin urbaanilegenda/ kun ei se kaikkia aina koske, olen huomannut. 

Tuntuu että on jokin buumi menossa: 'puumanaiset ja nuoret miehet' ? Toisille sekin on sellainen, ei kaikkia aina koske ollenkkaa, tai kiinnosta yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä