Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mä voisin saada rahaa lainaan

Vierailija
07.11.2023 |

Tilanne on se, että en saa haettua pikavippiä, kun en pysty tunnistautumaan verkkopankissa. Ei ole sukulaisia tai ystäviä. Enkä odota, että kukaan vieras lainaa, vaan kysyn siksi, että jos jollain olis ideoita. 

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot sössinyt asiat jo niin pahasti että et voi käyttää verkkopankkitunnuksia niin älä nyt hemmetissä enempää lainaa ota.

Vierailija
2/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mistään lainaa saa, ilman vahvaa tunnistautumista. Jos sulla on jotain arvotavaraa, niin kanista voit jotain niistä saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä verkkopankkitunnukset, mutta ei tunnistautumisominaisuutta. Koska ei ollut pankin kelpuuttamia henkkareita. 

Oliko muuta kysyttävää?

Myytävää ei ole, asun maalla eli pullojen keräämistä on turha ehdottaa. 

Vierailija
4/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tarviit ja millä aikataululla? Miksei toimeentulotuki ole kustantanut sulle henkilöllisyystodistusta?

Vierailija
5/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä mistään lainaa saa, ilman vahvaa tunnistautumista. Jos sulla on jotain arvotavaraa, niin kanista voit jotain niistä saada.

Ei ole. Osaomistus on asunnosta joka on hiljattain myyty. Mutta rahat siitä tulee vasta tammikuussa. Se ei varmaan pantiksi kelpaa. 

Vierailija
6/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hanki ne henkkarit, niin saat asian hoidettua.

Vierailija
7/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tarviit ja millä aikataululla? Miksei toimeentulotuki ole kustantanut sulle henkilöllisyystodistusta?

100e tyyliin heti. Ja ens viikkoon asti (15. päivä tulee rahaa) en saa tttukea. Sitä ei käsittääkseni saa muutkaan joilla on omaisuutta. 

Vierailija
8/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100e tyyliin heti. Ja ens viikkoon asti (15. päivä tulee rahaa) en saa tttukea. Sitä ei käsittääkseni saa muutkaan joilla on omaisuutta. 

No minkä ihmeen takia sulla ei sitten ole henkkareita...?

Vierailija
9/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hanki ne henkkarit, niin saat asian hoidettua.

Ne maksaa. Eikä ole just nyt yhtään rahaa. 

Vierailija
10/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sossuun ja selitä tilanteesi.

Vierailija
11/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot töissä, niin voiko sieltä pyytää palkkaennakkoa?

Vierailija
12/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviitko rahaa ruokaan vai johonkin laskuun? Voisko lasku olla neuvoteltavissa? Ei sinänsä ole iso rikos, jos maksu myöhästyy eräpäivästä viikolla. Jos ruokaan tarviit, niin onko teillä siellä maalla mitään ruoka-apua?

Vierailija
13/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sossuun ja selitä tilanteesi.

Ja sossu antaa mulle rahaa mukisematta, vaikka en ole oikeutettu tt tukeen? 

Vierailija
14/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä oot töissä, niin voiko sieltä pyytää palkkaennakkoa?

Ei voi. Iso firma. Ulkoistettu palkanlaskenta. 

Vierailija
15/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet erehtyvät lainaamaan rikollisilta - summat moninkertaistuvat maksaessa ja terveys/henki on uhattuna. Älä tee niin. 

Pahin, mitä olen nähnyt oli TÖRKEÄ luottofirma, jonka korko oli 96 prosenttia. Ihmisparat lainasivat firmalta, kun mikään muu taho ei auttanut. 

Perinteinen ehdotus: työnteko tai toinen työpaikka nykyisen lisäksi. 

Vierailija
16/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviitko rahaa ruokaan vai johonkin laskuun? Voisko lasku olla neuvoteltavissa? Ei sinänsä ole iso rikos, jos maksu myöhästyy eräpäivästä viikolla. Jos ruokaan tarviit, niin onko teillä siellä maalla mitään ruoka-apua?

Sähkölasku on viikon myöhässä. Ei ole leipäjonoja eikä ruokajakelua. Lähin on 60km päässä. 

Vierailija
17/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähkölasku on viikon myöhässä. Ei ole leipäjonoja eikä ruokajakelua. Lähin on 60km päässä. 

Sähkölasku saa olla toisenkin viikon myöhässä, myöhästymiskorkoa saattaa tulla mutta ei mitään sen kummempaa. Onko sulla kaapit ihan tyhjänä. Ei ole esim. jauhoja, makaronia? Onko tili ihan nollilla vai oisko sulla rahaa ostaa kuitenkin jotain tosi halpaa millä pärjäisit viikon, vaikka kaurahiutaleita? Viikko on onneksi yllättävän lyhyt aika.

Vierailija
18/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä sähköfirmaan ja siirrä laskun maksuaikaa.

Vierailija
19/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet erehtyvät lainaamaan rikollisilta - summat moninkertaistuvat maksaessa ja terveys/henki on uhattuna. Älä tee niin. 

Pahin, mitä olen nähnyt oli TÖRKEÄ luottofirma, jonka korko oli 96 prosenttia. Ihmisparat lainasivat firmalta, kun mikään muu taho ei auttanut. 

Perinteinen ehdotus: työnteko tai toinen työpaikka nykyisen lisäksi. 

Ja siitä saa palkan etukäteen? Siitä toisesta työstä? Tää on tilapäinen ahdinko. Ja mistä noita kakkostöitä niin vaan otetaan? 

Vierailija
20/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy tavaroita tai kysy töitä joltain tutulta rahaa vastaan. Oon joskus laittanu  ilmoituksen facebookin osto ja myynto palstalle että joku joku tarvii muuttoapua tai pihatyöapua niin olen saanut monta työtarjousta. Olen käynyt kaivamassa ojaa ja niittämässä heinää ja kärräämässä roskia ja soraa ja oon tienannut 10-15 euroa tunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän