Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät,tehdäänkö työtä käskettyä ja huomenna aamulla vain "Mennään töihin"?

Vierailija
07.11.2023 |

Ei kysytä lupia vaan mennään vaan. Katsotaan kuinka moni joutuu putkaan,kuinka moni potkitaan pihalle,kuinka moni saa tehdä työpäivän loppuun mutta ei saa siitä palkkaa. Niin ja kuinka moni sitten saa siitä työpaikan itselleen. Jos se kerta on niin helppoa että töihin voi vaan mennä niin mennään sitten!

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha työn saannin kannalta jatkossa, jos rikosrekisterissä näkyy pyytämättä töihin meno.

Luvaton töihinmeno ja niskoittelu. Karenssia!

Vierailija
22/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen kahta työtä. Eipä ole näihin paikkoihin ollut tunkua. Voisin luopua toisesta, mutta aina vaan minua sinnekin pyydetään. Ja se johtuu siitä, että tämä kakkostyöni on sellainen, jota jotkut kutsuvat paskaduuniksi. Se on hyvinpalkattua, siistiä sisätyötä, mutta niin vain näissä työttömyysketjuissa sekin luokitellaan paskaduuniksi. Joten minä teen sen sitten, kun ei teille työttömille kelpaa.

Missä se paikka on, tuun huomen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran ne työkkärissä sanoi että töihin pääsee heti kun vaan menee. Sitten kysyin minne pääsee töihin niin se nais virkailija sanoi  keittiö firman nimen joten soitin sinne firmaan ja sanoin että täällä työkkärissä luvattiin sieltä työpaikka minulle ja tulen huomenna töihin sinne. Siellä joku firman johtaja ihmetteli että kuka olen ja sanoin että oon työtön työnhakija. Täällä ne työkkärissä sanoo että sinne voi tulla töihin. Olivat sitten soittaneet työkkäriin sille virkailijalle ja valittaneet ja haukkuneet virkailijan pystyyn. Sitten työkkäristä soitettiin minulle että olin valehdellut virakilijan puolesta. Sanoin vaan että en todellakaan koska nimenomaan virkailija sanoi että heti pääsee töihin. Siitä meinas joku rikosjuttukin tulla ja minua syytettiin muka mutta minä sanoin poliisille että kerron vain mitä työkkärissä sanottiin.

Hauska tarina oli totta tai ei 😁

Vierailija
24/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä hakemalla niitä löytää. Mutta ei kannata haaveilla johtajan paikoista jos on ollut vuosia työttömänä 

Niitä älyttömiä vastauksia joita kuultu 6319754136788436943 kertaa jo.

Vierailija
25/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee vassarinpaskoille nälkä 😈

Vierailija
26/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sanotaan vaan työpaikalla että Orpo käski mennä töihin. Valittakaa eduskuntaan.

Vierailija
27/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin edes johonkin työhön, osa-aikaiseen yms.

Siinä ollessaan katselee parempaa työpaikkaa.

( Hankkii lisäkoulutusta, kurssia jne.)

Vierailija
28/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että firmat kutsuvat vartijat paikalle, jos ei ole mitään sovittua tapaamista. Eli mihin tahansa firmaan ei pääse.

Vierailija
29/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENKÄÄ TÖIHIN 

Vierailija
30/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä hakemalla niitä löytää. Mutta ei kannata haaveilla johtajan paikoista jos on ollut vuosia työttömänä 

Tietenkin alapeukutuksia. Täällä suurin osa EI HALUAKAAN HAKEA TÖITÄ.

Vierailija
31/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin ei kannata haaveilla työpaikasta, josta saa myös palkkaa. Orjatyöksi 9 euron päivärahakorotuksella voi kelvata.

Peruspäivärahalla tuo 9e per päivä on ihan tuntuva summa kyllä, että ei sillä.

9e/päivä on kulukorvaus jolla pitäisi niin matkat kun luonaan kattaa. Onnistuuko tuolla summalla? Ei ole noussut 20 vuoteen.

Vierailija
32/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko ap olevansa nokkelakin? Niitä töitä todellakin on, jos ei nirsoile. Mutta kuten tässäkin ketjussa on jo nähty, niin työttömät ovat kovia laittamaan ehtoja, että sellainen ja tällainen työ ei sitten käy.

Kyllä kaikki työ on työtä. Ja työtä löytyy, kun lopettaa nirsoilemasta.

Aika moni olisi valmis tekemään niitä paskaduunejakin mutta kun ei heitä silti sinne huolita. Missä siis vika? Että lakkaa valehtelemasta.

Vierailija
33/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen kahta työtä. Eipä ole näihin paikkoihin ollut tunkua. Voisin luopua toisesta, mutta aina vaan minua sinnekin pyydetään. Ja se johtuu siitä, että tämä kakkostyöni on sellainen, jota jotkut kutsuvat paskaduuniksi. Se on hyvinpalkattua, siistiä sisätyötä, mutta niin vain näissä työttömyysketjuissa sekin luokitellaan paskaduuniksi. Joten minä teen sen sitten, kun ei teille työttömille kelpaa.

Puolisoni on hakenut niihinkin mutta ei kelpaa koska ikää jo 57v. Kyllä kelpaisi joten lakkaa sinäkin valehtelemasta.

Vierailija
34/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin edes johonkin työhön, osa-aikaiseen yms.

Siinä ollessaan katselee parempaa työpaikkaa.

( Hankkii lisäkoulutusta, kurssia jne.)

Minulle sanotaan kaikista työpaikoista, että olen "ylikoulutettu". Ottakaa ihmeessä, kun samaan hintaan saatte.

Vierailija
35/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen huomenna orpon työpaikalle, heitän petterin niska-perse -otteella ulos ja sanon että minä tulin nyt töihin!!

Lähetän sinulle suklaarasian vankilaan <3

Vierailija
36/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palopäällikkö tuli joskus kesällä -82 hakemaan ruohikkopaloa sammuttamaan. Pakko kuulemma lähteä, ei auttanut vinkuminen. Tosin se äijä ajoi sitten naama punaisena meidät pois kun huomasi että oltiin aika vahvasti humalassa, vaikka pullot jäi mökille. Oikeat palomiehet olivat valittaneet että risuilla maata takova apuporukka haisee viinalle.

Vierailija
37/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minunkin työpaikkaani kuljetusalalla palkattaisiin heti 8 kuljettajaa. Myös yksi suuri työnantaja järjestää rekrykoulutuksen, jonne otetaan kymmeniä opiskelijoita. Työpaikka on varma, ja töitä kyllä piisaa. Mutta hakijoita ei ole. Työ on vuorotyötä, ja palkkakin on lopulta aika kehno, kun lisät on surkeat. Päivät ovat pitkiä. Edes noihin koulutuspaikkoihin ei löydy tarpeeksi osallistujia, vaikka YMPÄRI SUOMEN näitä koulutuksia on milloin kenelläkin työnantajalla. Eli muutaman kuukauden koulutuksella saat työllistävän ammatin. 

Nyt tätä työtä tekevät myös eläkeläiset, on itseasiassa ala, jossa töitä jatketaan myös eläkkeellä, joten edes se 57-vuotias ei ole liian vanha. 

Vastaavia aloja ja työpaikkoja on ympäri Suomen, eri aloillakin siis. Silti niitä työttömiä ei näy koulutuksiin hakeutumassa. Miksihän? 

Ei todellakaan tarvi kuin mennä töihin. 

Vierailija
38/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te loiset jaksatte samaa "vitsiä" jauhaa. Totuus on, että töitä on, mutta ne ei teille kelpaa, koska ne on niitä paskaduuneja, joista käteen jää saman verran,mitä nyt teille maksetaan kotona makaamisesta. 

Oman tyhmyytenne vaan tuotte julki näillä ketjuilla. Sitäpaitsi ette te mihinkään töihin mene huomennakaan, ettehän te mitään viitsi tehdä. Ja aina on syy, miksei voi. Alkaa liian aikaisin, on vuorotyötä, ei makseta tarpeeksi palkkaa, ei ole autoa, on miljoona sairautta jne. 

Näillä aloituksilla vaan saatte ihmiset hyväksymään hallituksen aikomat leikkaukset. Tällaiset jutut osoittavat sen, että tuet todella on liian hyvät.

Ei teillä ole varaa halveksia noin niitä ihmisiä, jotka maksavat teidän elämisen ne verojen muodossa.

Ihan oikeessa olet. Ulkona on hitsin kylmä näin marraskuussa. Ei sinne töihin nyt viitsi mennä

Vierailija
39/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minunkin työpaikkaani kuljetusalalla palkattaisiin heti 8 kuljettajaa. Myös yksi suuri työnantaja järjestää rekrykoulutuksen, jonne otetaan kymmeniä opiskelijoita. Työpaikka on varma, ja töitä kyllä piisaa. Mutta hakijoita ei ole. Työ on vuorotyötä, ja palkkakin on lopulta aika kehno, kun lisät on surkeat. Päivät ovat pitkiä. Edes noihin koulutuspaikkoihin ei löydy tarpeeksi osallistujia, vaikka YMPÄRI SUOMEN näitä koulutuksia on milloin kenelläkin työnantajalla. Eli muutaman kuukauden koulutuksella saat työllistävän ammatin. 

Nyt tätä työtä tekevät myös eläkeläiset, on itseasiassa ala, jossa töitä jatketaan myös eläkkeellä, joten edes se 57-vuotias ei ole liian vanha. 

Vastaavia aloja ja työpaikkoja on ympäri Suomen, eri aloillakin siis. Silti niitä työttömiä ei näy koulutuksiin hakeutumassa. Miksihän? 

Ei todellakaan tarvi kuin mennä töihin. 

Mikset kerro mitä nämä paikat on?

Vierailija
40/103 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen lähimmälle varastolle siivoamaan ja kerron vain tulleeni töihin kun Petteri ja Riikkuli käski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän