SAVOLIFE Areenassa
Uutta tuubaa suoraan Suonenjoelta Areenassa.
Joko katsottuna?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain Suonenjoen rikkaimman eliitin lapset ovat pÀÀsseet sarjaan? Luuserit eivÀt ole pÀÀsseet sarjaan.
USuonenjoki ja eliittiđ
Kaikki on suhteellista.
EmilillÀ on kyllÀ tulevan alkoholistin merkit selvÀsti nÀhtÀvissÀ. EnsimmÀisessÀ jaksossa sanoi olevansa rento tyyppi, eikÀ rassaa oikein mistÀÀn. Kuitenkin möykkÀÀvÀ ja hermoilee koko ajan, paitsi kÀnnissÀ. Viinaa vetÀÀ kuin sieni. Muut juovat olutta, mutta Emil kirkasta samaan tahtiin. Olen jo elÀmÀÀ nÀhnyt jonkin matkaa ja olen monesta nykyisestÀ tai jo kuolleesta alkoholisteista nÀhnyt nÀmÀ samanlaiset kÀytöstavat heidÀn nuoruudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pysty katsomaan. Olen elÀnyt lapsuuteni ja nuoruuteni tuolla ja paennut Helsinkiin omanlaisteni joukkoon. Noita juntteja siellÀ piisaa. EivÀt lÀhde minnekÀÀn, koska eivÀt pÀrjÀÀ muualla. En jaksa katsoa edes huumorimielellÀ, koska tulen oikeasti vain surulliseksi.
Miksi tÀytyisi pÀrjÀtÀ muualla? Eikö ihmisillÀ saa olla erilaisia elÀmÀntyylejÀ? Onko se elÀmÀn hienoin saavutus, ettÀ pÀÀsee Helsinkiin asumaan? Kertoo paljon kyllÀ sinun ahtaasta mielestÀ, jos tuollaisesta tulee surulliseksi, ettÀ ihmiset eivÀt halua samaa lopputulemaa elÀmÀlle kuin sinÀ. :) Savolifen porukka vaikutti oikein onnellisilta elÀmiinsÀ!
Eemilin tyttöystÀvÀlle haluaisin sanoa, ettÀ katsele rauhassa maailmaa ja minkÀlaisin ihmisiÀ tulee vastaan. Muuta vaikka sinne Kuopioon tai jopa Helsinkiin saakka. Kauniin nuoren naisen ei ole pakko olla Eemilin tapaisen ihmisen kanssa. Huomaa myös, ettÀ ihminen on vapaampi niin kauan kuin ei ole yhteistÀ lasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen muuttanut Suonenjoelta pois noin 35 vuotta sitten, mutta koskaan en ole vÀheksynyt kotikaupunkiani, vaan aika ajoin haluan pÀÀstÀ siellÀ kÀymÀÀn. Sain viettÀÀ siellÀ onnellisen lapsuuden ja nuoruuden.
Toivon kaikille sarjassa nÀhdyille nuorille onnea ja menestystÀ elÀmÀÀn. Lindalle toivon poliisikouluun pÀÀsyÀ, hÀnestÀ on poliisiksi.
Vietin itse lapsuuteni Suonenjoella ja nostalgisella mielellÀ tuli katsottua sarjaa. Aikoinaan Suonenjoki oli varsin vilkas paikka, nykyisin lÀhes varjo entisestÀÀn. Ihana kuitenkin nÀhdÀ ettÀ osa nuorista haluaa sinne jÀÀdÀ. Itse myös elÀmÀni onnellisimmat vuodet vietin siellÀ.
Olipa mukava sarja katsella. Voin suositella. Piti kaikki kuusi jaksoa otteessaan.
Just katsoin sarjan loppuun. KyllÀ mÀ mietin monta kertaa katellessa, ettÀ kelpais tollanen kunnon maalaiselÀmÀ jos olis kaverit ja lÀheiset siinÀ mukana, kuten nÀillÀ nuorilla oli. En ole teini-iÀn jÀlkeen pitÀnyt sitÀ minÀÀn meriittinÀ, ettÀ muuttaa pois kotikylÀltÀ isoon maailmaan. Kokeiltu on, ei sopinut mulle. Asun nytkin maalla, mut asuisin vielÀ syrjemmÀssÀ ellei lÀheiset pitÀis tÀÀllÀ :)
Eemil oli ensin hÀmmentÀvÀÀ kiroilussaan ja negatiivisuudessaan. Luulin, ettÀ on vaan huono pÀivÀ, mutta sarjan edetessÀ tuli surullinen olo seurata kuinka hÀnen asenne kaikkeen on potutus ja "paskaa". Tosi kamala poikaystÀvÀnÀ (kenenkÀÀn ei pidÀ jÀÀdÀ suhteeseen, jos toinen puhuu ja kÀyttÀytyy noin tylysti ja toista mitÀtöivÀsti), pahalla pÀÀllÀ harrastuksessa, kavereiden kanssa -koko ajan. Alussa mainostavastaan rentoudesta ei nÀkynyt hÀivÀystÀkÀÀn. Kaikkeen reagoi vihaisesti tai tylysti. Toivottavasti ymmÀrtÀÀ itse sarjaa katsoessaan, ettÀ voi tosi huonosti! Onko masentunut?
Aina nuo maalaispojat on kauheita bensalenkkareita.
En tykÀnny tuosta Kiiasta. En oikein osaa sanoa mikÀ siinÀ tökki. En myöskÀÀn antais mitÀÀn elÀvÀÀ olentoa noille eli Kiialle ja sen miehelle. Hevonen hukkunu, koira jÀÀny auton alle ja kuollu ja olikohan joku toinenkin (hoitoheppa?) menettÀny henkensÀ. Sitte haetaan uus koiranpentu.. Liekkö sekÀÀn enÀÀ hengissÀ..
USuonenjoki ja eliittiđ