Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAVOLIFE Areenassa

Vierailija
07.11.2023 |

Uutta tuubaa suoraan Suonenjoelta Areenassa. 

Joko katsottuna?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain Suonenjoen rikkaimman eliitin lapset ovat päässeet sarjaan? Luuserit eivät ole päässeet sarjaan.

USuonenjoki ja eliitti😂

Vierailija
82/92 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain Suonenjoen rikkaimman eliitin lapset ovat päässeet sarjaan? Luuserit eivät ole päässeet sarjaan.

USuonenjoki ja eliitti😂

Kaikki on suhteellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilillä on kyllä tulevan alkoholistin merkit selvästi nähtävissä. Ensimmäisessä jaksossa sanoi olevansa rento tyyppi, eikä rassaa oikein mistään. Kuitenkin möykkäävä ja hermoilee koko ajan, paitsi kännissä. Viinaa vetää kuin sieni. Muut juovat olutta, mutta Emil kirkasta samaan tahtiin. Olen jo elämää nähnyt jonkin matkaa ja olen monesta nykyisestä tai jo kuolleesta alkoholisteista nähnyt nämä samanlaiset käytöstavat heidän nuoruudessaan.

Vierailija
84/92 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan pysty katsomaan. Olen elänyt lapsuuteni ja nuoruuteni tuolla ja paennut Helsinkiin omanlaisteni joukkoon. Noita juntteja siellä piisaa. Eivät lähde minnekään, koska eivät pärjää muualla. En jaksa katsoa edes huumorimielellä, koska tulen oikeasti vain surulliseksi.

Miksi täytyisi pärjätä muualla? Eikö ihmisillä saa olla erilaisia elämäntyylejä? Onko se elämän hienoin saavutus, että pääsee Helsinkiin asumaan? Kertoo paljon kyllä sinun ahtaasta mielestä, jos tuollaisesta tulee surulliseksi, että ihmiset eivät halua samaa lopputulemaa elämälle kuin sinä. :) Savolifen porukka vaikutti oikein onnellisilta elämiinsä! 

Vierailija
85/92 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemilin tyttöystävälle haluaisin sanoa, että katsele rauhassa maailmaa ja minkälaisin ihmisiä tulee vastaan. Muuta vaikka sinne Kuopioon tai jopa Helsinkiin saakka. Kauniin nuoren naisen ei ole pakko olla Eemilin tapaisen ihmisen kanssa. Huomaa myös, että ihminen on vapaampi niin kauan kuin ei ole yhteistä lasta. 

Vierailija
86/92 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuttanut Suonenjoelta pois noin 35 vuotta sitten, mutta koskaan en ole väheksynyt kotikaupunkiani, vaan aika ajoin haluan päästä siellä käymään. Sain viettää siellä onnellisen lapsuuden ja nuoruuden. 

Toivon kaikille sarjassa nähdyille nuorille onnea ja menestystä elämään. Lindalle toivon poliisikouluun pääsyä, hänestä on poliisiksi. 

Vietin itse lapsuuteni Suonenjoella ja nostalgisella mielellä tuli katsottua sarjaa. Aikoinaan Suonenjoki oli varsin vilkas paikka, nykyisin lähes varjo entisestään. Ihana kuitenkin nähdä että osa nuorista haluaa sinne jäädä. Itse myös elämäni onnellisimmat vuodet vietin siellä. 

Vierailija
87/92 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava sarja katsella. Voin suositella. Piti kaikki kuusi jaksoa otteessaan.

Vierailija
88/92 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin sarjan loppuun. Kyllä mä mietin monta kertaa katellessa, että kelpais tollanen kunnon maalaiselämä jos olis kaverit ja läheiset siinä mukana, kuten näillä nuorilla oli. En ole teini-iän jälkeen pitänyt sitä minään meriittinä, että muuttaa pois kotikylältä isoon maailmaan. Kokeiltu on, ei sopinut mulle. Asun nytkin maalla, mut asuisin vielä syrjemmässä ellei läheiset pitäis täällä :)

Vierailija
89/92 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemil oli ensin hämmentävää kiroilussaan ja negatiivisuudessaan. Luulin, että on vaan huono päivä, mutta sarjan edetessä tuli surullinen olo seurata kuinka hänen asenne kaikkeen on potutus ja "paskaa". Tosi kamala poikaystävänä (kenenkään ei pidä jäädä suhteeseen, jos toinen puhuu ja käyttäytyy noin tylysti ja toista mitätöivästi), pahalla päällä harrastuksessa, kavereiden kanssa -koko ajan. Alussa mainostavastaan rentoudesta ei näkynyt häiväystäkään. Kaikkeen reagoi vihaisesti tai tylysti. Toivottavasti ymmärtää itse sarjaa katsoessaan, että voi tosi huonosti! Onko masentunut? 

Vierailija
90/92 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nuo maalaispojat on kauheita bensalenkkareita. 

Vierailija
91/92 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykänny tuosta Kiiasta. En oikein osaa sanoa mikä siinä tökki. En myöskään antais mitään elävää olentoa noille eli Kiialle ja sen miehelle. Hevonen hukkunu, koira jääny auton alle ja kuollu ja olikohan joku toinenkin (hoitoheppa?) menettäny henkensä. Sitte haetaan uus koiranpentu.. Liekkö sekään enää hengissä.. 

Vierailija
92/92 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮