Tarjoaako miehet enää nykyään ravintolatreffeillä?
Kommentit (56)
Toivottavasti eivät tarjoa vaan ensitreffeillä ehdottomasti kaikki maksetaan puoliksi.
Yllättävän monet 30-40 vuotiaat naiset ilmoittavat suoraan Tinder-profiilissa, että olettavat miehen tarjoavan treffeillä. M43
Riippuu naisesta. Jos on perinteinen nainen, niin maksan toki kahvit ja pullat. Jos on tasa-arvoa vaativa feministi, niin lasku menee puoliksi. Jos taas profiilissa on Palestiinan lippu, niin treffejä ei tule.
Akateeminen mies
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monet 30-40 vuotiaat naiset ilmoittavat suoraan Tinder-profiilissa, että olettavat miehen tarjoavan treffeillä. M43
Tuohan on hyvä, niin voi rauhassa skipata heidät yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hyvä, niin voi rauhassa skipata heidät yli.
Nämä ovat yleensä antoisia naisia, joten kerran pari voi tarjota. M43
miksi kukaan menee ravintolaan treffeille? ja toisekseen, eletään tasa-arvon aikaa, joten mies tietysti odottaa naisen maksavan, koska ovat aiemmin syöneet ilmaiseksi miesvallan takia. nyt naiset pääsevät esittämään sitä voimaantuneen, omillaan toimeentulevan feminismin mahtia. miesten taas ei kuulu tarjota enää ikinä naisille mitään. t:kotivaimo
Jos oikeasti miehet on sitä mieltä että eivät tarjoa naiselle ilman että pääsee jalkoväliin niin mielummin olen yksin. Ei joka kerta tarvitse mutta ekat treffit,siis kunnon treffit ei mitään kahvit abc:llä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti eivät tarjoa vaan ensitreffeillä ehdottomasti kaikki maksetaan puoliksi.
Minä en maksa miehen liha- ja alkoholimässäjäisistä mitään vaan ainoastaan omat ruokani ja juomani. Muuten saa suhteessakin maksaa ruuasta puolet ja syödä vain kolmasosan. Minä en siipeilijämiestä kelpuuta.
Se on sillä lailla että nykyään miehet käy yhdessä ravintolassa ja naiset keskenään. Ei ketään enää kinosta vastakkainen sukupuoli.
En usko juuri kenenkään tarjoavan. Siinä on niin suuri vaara, että investoi ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti miehet on sitä mieltä että eivät tarjoa naiselle ilman että pääsee jalkoväliin niin mielummin olen yksin. Ei joka kerta tarvitse mutta ekat treffit,siis kunnon treffit ei mitään kahvit abc:llä.
ABC:n kahvit on aivan liian kalliit ja vieläpä pahanmakuiset.
Vierailija kirjoitti:
En usko juuri kenenkään tarjoavan. Siinä on niin suuri vaara, että investoi ilmaan.
On tarjottu useammankin kerran kuluneen vuoden sisällä..
Vierailija kirjoitti:
Ne on lueskelleet instagramia että miehet viehättyy naisista joka on täysiä lapasia. Se on katsos miehen kuohitsemista kun maksaa omat syömisensä. Mies haluaa olla maksaja ja suojelija, ei saa estää miestä olemasta mies.
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla treffeillä nimenomaan ei pidä tarjota, koska on suuri vaara investoida ilmaan. Myöhemmin kyllä voi tarjota.
Näillä ikisinkkumiehillä on näitä mielikuvitusongelmia, jotka napataan USAsta, eivätkä istu suomalaiseen yhteiskuntaan mitenkään. Tässä maassa ensitreffeiksi käy kävelytreffit tai kahvilakäynti. Kahvikuppinsakin nainen hakee ja maksaa ihan itse. Tuilla elävät miehet sitten haaveilee, että naisena Suomessa muka saisi ilmaisia illallisia miehen viihdyttäessä (mitä lie se miehen velvollisuus viihdyttää edes tarkoittaa, kun treffeillä yleensä ihan vaan keskustellaan).
Mulle on tarjottu, mutten ole sellaista odottanut. Jos paikka ollut omalle kukkarolle kallis, olen sanonut että "ei ihan sovi mun budjettiin" ja tähän on helppo vastata joko tarjoavansa tai ehdottaa edullisempaa paikkaa.
Korkeintaan luuvitosta, se on tasa-arvoa se.