Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoaako miehet enää nykyään ravintolatreffeillä?

Vierailija
07.11.2023 |

Voisin mennä, mutta mulla ei ole rahaa maksaa omaa ruokaani.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan luuvitosta, se on tasa-arvoa se.

Vierailija
22/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eivät tarjoa vaan ensitreffeillä ehdottomasti kaikki maksetaan puoliksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monet 30-40 vuotiaat naiset ilmoittavat suoraan Tinder-profiilissa, että olettavat miehen tarjoavan treffeillä. M43

Vierailija
24/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Jos on perinteinen nainen, niin maksan toki kahvit ja pullat. Jos on tasa-arvoa vaativa feministi, niin lasku menee puoliksi. Jos taas profiilissa on Palestiinan lippu, niin treffejä ei tule.

Akateeminen mies

Vierailija
25/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat syödä ilmaiseksi. Missä se tasa-arvo on?

Vierailija
26/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet 30-40 vuotiaat naiset ilmoittavat suoraan Tinder-profiilissa, että olettavat miehen tarjoavan treffeillä. M43

Tuohan on hyvä, niin voi rauhassa skipata heidät yli. 

Vierailija
27/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottamooses minä kuittaan laskun Terv. Persuporvari

Vierailija
28/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on hyvä, niin voi rauhassa skipata heidät yli. 

Nämä ovat yleensä antoisia naisia, joten kerran pari voi tarjota. M43

Vierailija
29/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan menee ravintolaan treffeille? ja toisekseen, eletään tasa-arvon aikaa, joten mies tietysti odottaa naisen maksavan, koska ovat aiemmin syöneet ilmaiseksi miesvallan takia. nyt naiset pääsevät esittämään sitä voimaantuneen, omillaan toimeentulevan feminismin mahtia. miesten taas ei kuulu tarjota enää ikinä naisille mitään. t:kotivaimo

Vierailija
30/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti miehet on sitä mieltä että eivät tarjoa naiselle ilman että pääsee jalkoväliin niin   mielummin olen yksin. Ei joka kerta tarvitse mutta ekat treffit,siis kunnon treffit ei mitään kahvit abc:llä.

Vierailija
31/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti eivät tarjoa vaan ensitreffeillä ehdottomasti kaikki maksetaan puoliksi. 

Minä en maksa miehen liha- ja alkoholimässäjäisistä mitään vaan ainoastaan omat ruokani ja juomani. Muuten saa suhteessakin maksaa ruuasta puolet ja syödä vain  kolmasosan. Minä en siipeilijämiestä kelpuuta.

Vierailija
32/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sillä lailla että nykyään miehet käy yhdessä ravintolassa ja naiset keskenään. Ei ketään enää kinosta vastakkainen sukupuoli.

Vierailija
33/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko juuri kenenkään tarjoavan. Siinä on niin suuri vaara, että investoi ilmaan.

Vierailija
34/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti miehet on sitä mieltä että eivät tarjoa naiselle ilman että pääsee jalkoväliin niin   mielummin olen yksin. Ei joka kerta tarvitse mutta ekat treffit,siis kunnon treffit ei mitään kahvit abc:llä.

ABC:n kahvit on aivan liian kalliit ja vieläpä pahanmakuiset.

Vierailija
35/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole ikinä tarjonneet, paitsi elokuvissa

Vierailija
36/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko juuri kenenkään tarjoavan. Siinä on niin suuri vaara, että investoi ilmaan.

On tarjottu useammankin kerran kuluneen vuoden sisällä..

Vierailija
37/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on lueskelleet instagramia että miehet viehättyy naisista joka on täysiä lapasia. Se on katsos miehen kuohitsemista kun maksaa omat syömisensä. Mies haluaa olla maksaja ja suojelija, ei saa estää miestä olemasta mies.

Vierailija
38/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä nimenomaan ei pidä tarjota, koska on suuri vaara investoida ilmaan. Myöhemmin kyllä voi tarjota.

Vierailija
39/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä ikisinkkumiehillä on näitä mielikuvitusongelmia, jotka napataan USAsta, eivätkä istu suomalaiseen yhteiskuntaan mitenkään. Tässä maassa ensitreffeiksi käy kävelytreffit tai kahvilakäynti. Kahvikuppinsakin nainen hakee ja maksaa ihan itse. Tuilla elävät miehet sitten haaveilee, että naisena Suomessa muka saisi ilmaisia illallisia miehen viihdyttäessä (mitä lie se miehen velvollisuus viihdyttää edes tarkoittaa, kun treffeillä yleensä ihan vaan keskustellaan).

Vierailija
40/56 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tarjottu, mutten ole sellaista odottanut. Jos paikka ollut omalle kukkarolle kallis, olen sanonut että "ei ihan sovi mun budjettiin" ja tähän on helppo vastata joko tarjoavansa tai ehdottaa edullisempaa paikkaa.