Menenkö turhaan lääkäriin?
Kuukautiset ovat olleet epäsäännölliset viimeiset 2 vuotta, kierto 20-60. Nyt kuitenkin ovat olleet säännölliset viimeiset 4 kertaa, kierto 32. Lääkäriaika perjantaina. Menenkö turhaan?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiskierron muutokset ovat suht yleisiä ja normaaleja. Jos ei ole erityistä vaivaa kuten kipujen lisääntymistä tai vaikeuksia raskautua, niin vähän turhahkoksi näen käynnin.
T. Lääkäri
Okei. Vähän mietityttää nyt itseäkin, että korjautuiko asia itsestään. Olen käynyt lääkärissä aikaisemmin samasta asiasta ja nyt menen keskussairaalaan jatkotutkimuksiin. Ap
Oletko siis aiemmin käynyt kuukautisten epäsäännöllisyyden vuoksi tk:ssa ja saanut lähetteen naistentaudeille? Toki sitten mene ihmeessä varatulle ajalle. Ymmärsin aloitustekstistä, että olit nyt ensimmäistä kertaa menossa lääkäriin.
T. Sama
Kävin alkuvuodesta kyllä samasta vaivasta. Verikokeet ja muut olivat normaalit. Mitään syytä ei
Jos on varaa maksaa 40€ poliklinikkamaksu niin mene vaan. Gyne katsoo ultran ja jos mitään poikkeavaa ei löydy niin sehän on vain hyvä asia.
Kiitos vastauksista! Menen kyllä. 😊 Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mene turhasta. Hyvä vain että menet. Voi olla kystia tai muuten hormonaalisia muutoksia. Hyvä tarkastaa asia.
Eipä niille kystille mitään voi tehdä, minulla on ollut koko ikäni, silti säännöllisesti kuukautiset, ne ei ole mitään hormonaalisia muutoksia. Ja en nyt lähtisi itse tuollaisen takia lääkäriin.
Munasarjoissa voi olla kystia jotka tuottavat omaa hormonia. Tietenkin ap menee lääkäriin tuon takia. Typerää sanoa, että älä mene. 😀 Ap on nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mene turhasta. Hyvä vain että menet. Voi olla kystia tai muuten hormonaalisia muutoksia. Hyvä tarkastaa asia.
Eipä niille kystille mitään voi tehdä, minulla on ollut koko ikäni, silti säännöllisesti kuukautiset, ne ei ole mitään hormonaalisia muutoksia. Ja en nyt lähtisi itse tuollaisen takia lääkäriin.
Munasarjoissa voi olla kystia jotka tuottavat omaa hormonia. Tietenkin ap menee lääkäriin tuon takia. Typerää sanoa, että älä mene. 😀 Ap on nuori nainen.
Siellä voi llla synnyttäjiä myös, jotka tarvitsevat ajan ap:ta enemmän.
Kannattaa aina ajatella, kuka tarvitsisi aikaa enemmän kuin itse ja toimia niin, ettei mene jos joku toinen voi tarvita sitä enemmän.
Muistaa tietysti ensin poistaa oma egoismi eli omaksua tapa analysoida eri tilanteita ilman oman edun tavoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aina ajatella, kuka tarvitsisi aikaa enemmän kuin itse ja toimia niin, ettei mene jos joku toinen voi tarvita sitä enemmän.
Muistaa tietysti ensin poistaa oma e
Siis oletko oikeasti tosissasi? 😂 Ap voi myös haluta omia lapsia joskus ja mistä tietää onko hänellä niitä jo. Kuitenkin jos Ap on alkuvuodesta käynyt jo lääkärissä samasta asiasta ja nyt saanut vasta ajan, niin kyllä ne kiireelliset potilaat ovat hoidettu jo alta pois. 😀 Älä ole juma**uta noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaa tietysti ensin poistaa oma e
Luoja mikä ajattelumalli.
Niin mikä se ongelma on?
Turhaan menet ruuhkauttamaan lääkäriä. Lekuri ehkä työntää sormen pimppiisi ja mutisee jotain, ja pistää sinut kotiin. Ja siinä se. Ei arvauskeskuksen yleisleku edes tiedä noista asioista juuri, pitäisi olla gyne antamaan tarkempaa tietoa, vaikka sitäkään ei tässä tarvita.
Miksi nyt kuukautisten säännöllistyminen olisi edes ongelma? Jos olisi jotain outoa pahanhajuista vuotoa, kipua tms., niin asia olisi toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiskierron muutokset ovat suht yleisiä ja normaaleja. Jos ei ole erityistä vaivaa kuten kipujen lisääntymistä tai vaikeuksia raskautua, niin vähän turhahkoksi näen käynnin.
T. Lääkäri
Okei. Vähän mietityttää nyt itseäkin, että korjautuiko asia itsestään. Olen käynyt lääkärissä aikaisemmin samasta asiasta ja nyt menen keskussairaalaan jatkotutkimuksiin. Ap
Siis millä perusteella sinut laitettiin aiemmin jatkotutkimuksiin? Oliko muutakin syytä kuin arvauskeskuksen yleislekun tietämättömyys? Mikset voi kertoa kaikkia olennaisia tietoja suoraan aloituksessa? Mitä haettiin ja mitä löytyi?
Et mene turhaan. Miehenä koen että värkkisi pitää olla 100% kunnossa ja jos ei ole, se pitää laittaa kuntoon.
Todennäköisesti. Ei ne sinulta varmaan nyt löydä mitään, jos ongelma ei ole ajankohtainen. Voithan sinä soittaa sinne ja kysyä, että seurataanko tilannetta ja siirretäänkö aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aina ajatella, kuka tarvitsisi aikaa enemmän kuin itse ja toimia niin, ettei mene jos joku toinen voi tarvita sitä enemmän.&
Toki jos minäminäminä ihminen ei osaa ajatella toisia. Tyypillistä sairaille.