Mistä köyhä saisi rahaa tarpeelliseen leikkaukseen?
Yksityislääkärin mukaan tarvitsen välttämättä leikkauksen, mutta julkiselle ei pääse. Kaikki säästöni kului yksityislääkärin tutkimuksiin, joten mistä ihmeestä saisin pari tonnia kasaan kun töitä ei löydy mistään? Auttaako mikään taho köyhää tälläisissa asioissa?
Kommentit (57)
No millä rahalla oot tähän mennessä juossu siellä yksityisellä? Itse kävin yksityisellä, sain lähetteen päivystykseen jonne menin heti ja samantien osastolle viikoiksi tippaa suoneen.
Ilmeisesti ei kuitenkaan ole kyse hengen pelastavasta leikkauksesta kun vauvapalstalla raivoat.
Lähete julkiselle.
Eliet kerro, mistä on kyse, tämä ohje riittää hyvin.
vain rikas eliitti saa etuoikeudet kaikkiin leikkauksiin, tavallisilla ihmisillä ei ole kiire... tämä on ollut tavoitekin... maailman onnellisin maa rikkaalle eliitille, ei muille...
Mikä tätä nyky-ysteiskuntaa vaivaa, kun ollaan aina vaan käsi ojossa kyselemässä, kun maksaa mun sitä tätä ja tota?
Onks se yks brother Chistmas vielä tekemässä hyväntekeväisyyttä? Jos sitä kiinnostais.
Ehkä joukkorahoituskampanja toimisi.
Koetko itse että leikkaus olisi välttämätön ja parantaisi merkittävästi oloasi? Vai kauppaako yksityislääkäri sinulle vain kallista palvelua?
Vierailija kirjoitti:
Voiko se lääkäri kirjoittaa lähetteen yksityiseltä?
Ei se mitään hyödytä. Julkinen päättää itse mitä ja ketä se hoitaa
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitset välttämättä leikkauksen se tehtäisi julkisella.
Ei todellakaan tehdä. Itse olen odottanut 6 vuotta jonossa leikkaukseen. Julkisella EI hoideta.
Mm gynekologille ei pääse julkiselle. Aika pihalla on porukka kun luulee että kaiken saa julkisella. Ei saa ja tulevaisuudessa vielä vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Onko peräsuolen laskeuman leikkaus kyseessä?
Meillä on uusi palstahullu: peräsuolilaskeumahullu :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä tätä nyky-ysteiskuntaa vaivaa, kun ollaan aina vaan käsi ojossa kyselemässä, kun maksaa mun sitä tätä ja tota?
Mikä sinunlaisia kuisipäitä vaivaa kun ei ymmärretä että terveydenhoito kuuluu myös köyhille, ei pelkästään varakkaille Kokoomusta äänestäville. Pitäisikö sairaan ja pienituloisen vain kitua kivuissaan? No sinun mielestä varmasti pitää. Kaikki meistä eivät ole työkykyisiä
Jonotat julkisella jos rahaa ei ole muuhun.