Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko mustasukkainen?

Vierailija
06.11.2023 |

Lueskelin tota puolison mustasukkaisuuden uhrien ketjua ja nyt mä haluaisin kuulla sitä toista osapuolta.

Eli oletko tai oletko ollut (sairaalloisen) mustasukkainen?

Miksi kyttäät puolisoasi? Miksi et luota?

Miltä sinusta oma kyttäyksesi tuntuu?

Miksi et eroa, jos et voi luottaa? Miksi jäät suhteeseen?

Oletko onnellinen suhteessasi?

Oletko mielestäsi itse vastuussa omista tunteistasi vai onko puolisosi tehtävä taipua kaksinkerroin, jotta sinulla olisi hyvä olla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa olin, mutta tähän liittyi pettämistä, valehtelua ja muuta henkistä väkivaltaa. Olin liian heikko ja typerä eroamaan heti, kun oli merkkejä toisista naisista. Ja näitä merkkejä todellakin oli ja tungettiin ihan päin naamaani, mutta silti jäin. Muutuin ihan hysteeriseksi ihmisraunioksi, kun kerta toisensa jälkeen luottamus petettiin milloin milläkin tavalla. ONNEKSI minulla oli/on upeita ystäviä, jotka väkisin vetivät minut pois tuosta suhteesta. 

Vierailija
2/2 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mustasukkaisuus uudessa suhteessa on seurausta siitä, että olisi aiemmin pitänyt kuunnella omia vaistoja ja luottaa niihin. Siis esim. aiemmassa suhteessa petetty epäilee uudessa suhteessa samaa aiheettomasti. Silloin ei mielestäni ole oikea hetki olla parisuhteessa jos ei pysty käsittelemään uutta suhdetta erillisenä edellisestä.

Olen ollut mustasukkainen tilanteissa jotka ovat olleet kohtuuttomia minun kannaltani eikä toinen osapuoli ole suostunut niitä selvittämään tai laittamaan minua etusijalle johonkin toiseen henkilöön nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla