Uskaltaisitko lähteä naisena yksin ruotsinlaivalle?
Uskaltaisitko? Oletko ollut laivalla yksin viime vuosina?
Kommentit (29)
Olen ollut mutta siitä on kauemmin aikaa. Oli ihan ok ja juttuseuraa löytyi jo terminaalista vaikken sitä niin kaivannutkaan. Aika meni äkkiä syödessä, laivaa kiertäessä ja illalla iltamenoja katsellen.
Kannattaa lähteä, siellä voi tapahtua jotain ullattavaa!
Siis mitäkö! Olen mies ja minun siis pitäisi mennä naisena yksin ruotsinlaivalle. Ei tule tapahtumaan.
Olen ollut monta kertaa ja voin mennä jatkossakin
En. En ole koskaan ollut kiinnostunut laivoista tai junista. En mene baareihin. Vaikka onneksi keski-iässä saa olla rauhassa tavallaan muutenkin.
Kyllä, olen ollutkin useasti, yleensä kyllä en risteilyllä vaan ihan matkustusmuotona Suomen ja Ruotsin välillä. Voi vähän shoppailla ja syödä buffetissa, illalla voi olla jotain esityksiä tai ohjelmaa. Ihan jees. Räkäkännejä ei tule vedettyä, kun tosiaan ideana vain matkustaa paikasta a paikkaan b.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitäkö! Olen mies ja minun siis pitäisi mennä naisena yksin ruotsinlaivalle. Ei tule tapahtumaan.
Voin olla turvamiehesi.
T: Markku 54v
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla. Nykyään voi mieskin muuttua naiseksi ihan ilmoituksella. Ei muuta kuin elämysreissulle!
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi.
"Vuonna 1991 syntynyt Akar Rzgar Abdulkarim Bajorani ja vuonna 1987 syntynyt Mazin Sattar Shakir Al-Sharash olivat lähteneet ilottelemaan Viking Cinderellan risteilylle Tukholmasta viime kuun alkupuolella. Mukaan varattiin reilusti kokaiinia. Jossain vaiheessa homma sitten karkasi totaalisesti käsistä. Miehet saivat jollakin tavalla raahattua ruotsalaisen naisen hyttiinsä. Nainen ei siis mennyt hyttiin vapaaehtoisesti, vaan miehet kirjaimellisesti raahasivat naisen hyttiin."
Laiva on väreillyt etnisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin olla turvamiehesi.
T: Markku 54v
Ihanan romanttista, vähän kuin siinä Bodyguard-elokuvassa. Milloin lähdetään merille, seilori?
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi.
"Vuonna 1991 syntynyt Akar Rzgar Abdulkarim Bajorani ja vuonna 1987 syntynyt Mazin Sattar Shakir Al-Sharash olivat lähteneet ilottelemaan Viking Cinderellan risteilylle Tukholmasta viime kuun alkupuolella. Mukaan varattiin reilusti kokaiinia. Jossain vaiheessa homma sitten karkasi totaalisesti käsistä. Miehet saivat jollakin tavalla raahattua ruotsalaisen naisen hyttiinsä. Nainen ei siis mennyt hyttiin vapaaehtoisesti, vaan miehet kirjaimellisesti raahasivat naisen hyttiin."
Noin voi käydä myös jos eksyy jotenkin omasta porukastaan. Vahva humala lisää riskiä, ettei pysty tappelemaan vastaan. Ja voi ainakin yrittää valita seuransa, liian usein noi vaan änkee väkisin juttusille, vaikka kuinka hätistäisi pois. Sitten pitää olla tosi skarppina, ettei ne lähde seuraamaan.
Vasta kävin yksin. Lauantai lähtö, joten ruotsalaisia oli paljon. Ihan rauhassa sai olla yökerhossakin, kukaan ei edes jutellut. Olin toki vain puolille öin. Ja ihan hoikka ja nätti olen. En toki itsekään lähestynyt ketään, suurin osa oli pareja tai muuten omissa porukoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi.
Laiva on väreillyt etnisesti.
Ne hyttikäytävät ilman valvontaa ovat todella vaarallisia paikkoja nykyään vaikka olisi useammankin naisen porukka. Sen takia en menisi kuin sviittiin kun ne ilmeisesti ovat ylimmäiset hytit omassa rauhassaan, näin olettaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yksinäisen miehen on vaarallisempi matkustaa.
Ainakin katoamistapaukset laivoilta ovat yleensä tapahtuneet nuorehkoille miehille.
uskaltaisin, mutta eipä siellä muuta tekemistä ole kuin istua hytissä, kun ei jaksa känniääliösuomalaisia ja - ruotsalaisia
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut. Voisin lähteä jos olisi kesäinen kiva vähätuulinen säätila ja oma sviitti ettei tarvitse hortoilla yksin jossain käytävillä missä muslimiraiskurit mahdollisesti vaanivat, ruokailu a carte - ravintolassa jo alkuillasta. sen jälkeen hyttiin vetäytyminen taxfree karkkien kanssa ja ovi takalukkoon. Illalla netissä ja suklaan mussutusta. Toki myös ilman autoa ettei tarvitse mennä yksin autokannelle. Mahdolliset small talk - höpötykset aamiaispöydässä päivänvalossa Suuntana vain Viro, Ruotsiin en menisi enää ikinä.
Viroon pääsee kahdessa tunnissa ja lähtöjä on vähän väliä, ei todellakaan tarvitse olla yötä laivassa.
Vierailija kirjoitti:
Vasta kävin yksin. Lauantai lähtö, joten ruotsalaisia oli paljon. Ihan rauhassa sai olla yökerhossakin, kukaan ei edes jutellut. Olin toki vain puolille öin. Ja ihan hoikka ja nätti olen. En toki itsekään lähestynyt ketään, suurin osa oli pareja tai muuten omissa porukoissaan.
Ruotsalaisia oli paljon, se selittää kun ne pellavatukathan ovat enimmäkseen niitä miehiä. Varmasti sait olla rauhassa.
Olin nuorena 25 vuotta sitten pari kertaa. Nyt en enää menisi.
Tietysti. Jos nyt laivalle haluaisin. Ei pelottaisi mikään muu, kuin tuleeko huono olo keinumisen takia, ja se nyt ei riipu siitä olenko mies vai nainen.
Kyllä yksinäisen miehen on vaarallisempi matkustaa.