Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua

Vierailija
05.11.2023 |

Varsinkin miesten näkökulmaa tähän toivoisin. 

Meillä toki silleen hyvä tilanne, että seksiä ollut kerran viikossa, tosin aina itse saan tehdä aloitteen, ja nähdä huolella vaivaa sen eteen. Eilen illalla keskustelimme, ja kysyin että pitääkö minua enään haluttavana jne. Sanoi että pitää. Kerroin että sitä on vaikea uskoa, koska seksin määrä on vähentynyt, ja varsinkin kun hän ei koskaan tee aloitetta. Hänellä on toki lievää masennusta tullut, ja sen ymmärrän, että hyvin voi siihen vaikuttaa. Mutta ilmeisesti rahahuolemme ovat suurin syy, ja kertoi stressaavansa ja miettivänsä niitä joka ikinen sekuntti, jonka takia ei halua. On etäinen jne. Minulla ollut masennusta ja muutakin myös, ja silloin tuli osteltua laskulle paljon vaatetta itselleni ja lapsille, joiden eräpäivät alkavat paukkumaan, ja toki monet muut osamaksumme, sängystä, ruokailuryhmästä jne. Vaatteet toki olivat tarpeellisia, koska lapset muuttuvat tänä vuonna isältään meille ( meillä yksi yhteinen lapsi ) ja oma kroppani muuttunut kolmen lapsen jälkeen niin paljon, etteivät aikaisemmat xs koon vaatteet enään mene. En kyllä myöskään ole mitenkään pullea, painan 55kg. Jälkeenpäin ajateltuna, olisinko tarvinnut koko vaatekaapin uudistuksen heti, niin ehkä en. Ongelmani ollut, että olen ostellut saadakseni jnt hyvän olin tunnetta, turruttaakseni tyhjän olon tunnetta. Hetkeksu se auttoi kunnes taas alkoi. Tämän ongelman olen tajunnut, ja alan saamaan siihen apua. Mies sen ymmärtää, aina olemme osanneet kesksutella kaikesta.  Tähän asti ollaan pärjätty jotenkin. Ja apua näihin talousongelmiin myöskin olemme hakemassa. Mutta, miten tästä eteenpäin? Hän sanoi että pelkää ettemme selviä tästä. Pariterapian myöskin olemme aloittaneet, mutta pelkään itse, että koko suhde kuihtuu kasaan, kun ei läheisyyttä tai seksiä ole, ellen itse näe sitä vaivaa siihen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja silti ihmissuhteiden asiantuntijat jatkavat paskajuttujaan julkisesti ja yksityisesti. Ei auta yhteydenotot, ei rikotut perheet, eikä yksittäiset ihmiset. Tervetuloa liputtamaan. 

Ja kuvitteletko sinä, että tuolla sinun metodillasi saat aikaan jotakin? Olet itse sanonut täällä, että haluat saada vain muutkin kärsimään samasta asiasta, joten miten se tekee sinusta sexpoa paremman? Jos sinun juttusi ovat sitä samaa paskaa kuin mitä itse olet saanut osaksesi, niin totta kai ne ansaitsevat poiston.

Ei ansaitse. Lisää samaa paskaa vaan koneeseen. Saa polyamoriset lisää ihmisiä hyväksikäytettäväksi ja kaikilla on mukavaa.

Vierailija
22/32 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja silti ihmissuhteiden asiantuntijat jatkavat paskajuttujaan julkisesti ja yksityisesti. Ei auta yhteydenotot, ei rikotut perheet, eikä yksittäiset ihmiset. Tervetuloa liputtamaan. 

Ja kuvitteletko sinä, että tuolla sinun metodillasi saat aikaan jotakin? Olet itse sanonut täällä, että haluat saada vain muutkin kärsimään samasta asiasta, joten miten se tekee sinusta sexpoa paremman? Jos sinun juttusi ovat sitä samaa paskaa kuin mitä itse olet saanut osaksesi, niin totta kai ne ansaitsevat poiston.

Ei ansaitse. Lisää samaa paskaa vaan koneeseen. Saa polyamoriset lisää ihmisiä hyväksikäytettäväksi ja kaikilla on mukavaa.

Eli kuten sanottu, olet ihan saman lajin paskiainen kuin parjaamasi sexpokin. Samaa kohtelua sitten saatkin, luiskaan vaan kaikki joutava roska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kuten sanottu, olet ihan saman lajin paskiainen kuin parjaamasi sexpokin. Samaa kohtelua sitten saatkin, luiskaan vaan kaikki joutava roska.

Ihmissuhteiden asiantuntijat roskiin? Tiukkaa tekstiä.

Vierailija
24/32 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteiden asiantuntijat roskiin? Tiukkaa tekstiä.

Ei, vaan paskajutut roskiin. Itse sanoit heidän juttujaan paskajutuiksi, ja aivan samaa tavaraahan nämä sinunkin pakkotoistoviestisi ovat. Siellä ovat vierekkäin makissa eikä toista toisesta erota.

Vierailija
25/32 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ja lopetan heti kun Sexpo alkaa kantaa vastuutaan. 

Vierailija
26/32 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sexposta saatte ratkaisun, suhteen avaaminen ja polyamoria. Kannattaa koittaa, ei tarvitse sen jälkeen enää kitistä täällä.

Nyt on vissiin sexpo kussut jonkun muroihin kun tätä samaa pitää tilittää jokaiseen keskusteluun vaikka se ei siihen mitenkään liittyisi. 

tämän jankkaajalle suosittelen menemään vaikka julkisen puolen terapeutille puhumaan asioista niin voi helpottaa. Täällä jauhaminen vain pahentaa jo ilmeisen suurta huonoa oloa.

Haluan edistää heidän ilosanomaansa. Avoimet suhteet ja polyamoria on ihanaa. Sexposta opittua ja elettyä. Meni perhe, talous, koti, terveys. Iso kiitos ihmissuhteiden asiantuntijoille.

Itse sä olet suhteesi tuhonnut. Syytät vain muita.

Vierailija
27/32 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies yli 40 v ja kerran viikossa seksiä on ihan ok määrä, tosin kaksi kertaa viikossa olisi jo luksusta, mutta en tiedä olisiko se jo liikaa. Stressi, työpaikka huolet ja masennus vie haluja mutta ei rakkautta. Tee aloitteita ja ole kärsivällinen. Aina miehellä ei vaan onnistu seksi vaikka haluttaisi..keppi kun ei käskystä aina nouse vaikka miestä haluttaisikin. Arjen murheet monesti vie erektion ja jaksamisen vaikka nainen olisi kuinka kuuman näköinen ja haluttava. Voimia teille. Talous kuntoon ja stressiä pois.

Vierailija
28/32 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen, onko se kalun nousu ainoa asia maailmassa? Eikö voi muunlaistakin seksiä harrastaa, ei nainen välttämättä tarvitse sitä naimista ollenkaan! Taas lähtökphtana on mies ja sen halut. Aino oikea normi on se yhdyntä, vaikka naiset voivat nauttia seksistä monin tavoin ilman sitä.

Vierailija
29/32 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehellä on erilaisia vaiheita libidon suhteen. Välillä voi mennä useampi kuukausi kun halut ovat kateissa. Toisinaan kiima saattaa olla häiritsevän voimakas. En tiedä johtuuko tämä myös miehillä hormonaalisista muutoksista, vuodenaikojen, vaiko minkä tekijän aiheuttamana.

Alhaiset testosteronitasot ovat monilla myös taustalla, kuten myöskin stressi, joka lisää kortisolin eritystä ja avaa tien masennukselle ja ahdistukselle. Olisi hyvä ainakin kokeilla sinkkiä, d-vitamiinia jne.sikäli jos seksi harvenee. Kerran viikossahan on vielä nuoruuden huumaista paneskelua, eikä mitenkään tavanomaista, ainakaan pitkässä suhteessa. Varsinkin jos otetaan huomioon arjen kiireellisyys, kuten miehelläsi.

Itselläni haluttomuus joskus yllättää, kun olen pidempään ollut lähes maanisen halukas. Sitten yks kaks sanoo yläpää ja sitä kautta usein myös alapää stop. Tosin mun iässä nykyinen 2-7x viikossa tahti taitaa olla liikaa, ainakin jos vuoden ympäri samalla mennään. Nainen on vain melko halukas ja varmasti haluisi enemmänkin, eikä asiaa varmaan vähennä se, että olen melko hyvässä kunnossa ja kun hommaan ryhdyn tai kykenen, niin jaksan pitkään ja aina en edes laukea. Olen 44v.mies.

Vierailija
30/32 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen, onko se kalun nousu ainoa asia maailmassa? Eikö voi muunlaistakin seksiä harrastaa, ei nainen välttämättä tarvitse sitä naimista ollenkaan! Taas lähtökphtana on mies ja sen halut. Aino oikea normi on se yhdyntä, vaikka naiset voivat nauttia seksistä monin tavoin ilman sitä.

Pääasia, että mies ja mua nauttii. Sinä voin hieroa herkkunappulaasi ihan itsekin. Näin molemmat nauttii.

Vierailija
31/32 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on mies, jolta halut kadonneet. Lähinnä masentui työttömyyden takia. Ei halua siihen apua, eikä ole toimintakyvytön vaan lähinnä kyyninen. Itsellä taas enemmän ehkä niitä haluja ollut aina muutenkin. Taloudellisesti elätän kyllä molemmat helposti, joten ei tarvitsisi stressata. Ei kai siinä auta kuin järjestää ja antaa aikaa. Me ollaan kyllä yli 40v, joten voihan tuossa jo ikäkin vaikuttaa. Seksiäkin on se kerran viikossa.

Vierailija
32/32 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on mies, jolta halut kadonneet. Lähinnä masentui työttömyyden takia. Ei halua siihen apua, eikä ole toimintakyvytön vaan lähinnä kyyninen. Itsellä taas enemmän ehkä niitä haluja ollut aina muutenkin. Taloudellisesti elätän kyllä molemmat helposti, joten ei tarvitsisi stressata. Ei kai siinä auta kuin järjestää ja antaa aikaa. Me ollaan kyllä yli 40v, joten voihan tuossa jo ikäkin vaikuttaa. Seksiäkin on se kerran viikossa.

Suhde avoimeksi, sillä siitä selviää.