Mitä jäätelöä voi syödä?
Venäjä-kytkös löytyy monilta jäätelömerkeiltä. Pingviini, Ingman, Fazer, Unilever, Nestlé sekä Maraboun ovat boikotissa.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Ben and Jerry's?
Sekin on kuulemma Venäjällä toimivan Unileverin merkki. Siitä tuli just infoa toisessa jätskiketjussa, jonka modet suureksi hämmästyksekseni poistivat. (Voisi kuvitella että asiattomien viestien poistaminen riittäisi, jos sellaisia ilmaantuu.)
Valio. Mutta saisivat kyllä kauppaketjut pitää huolen, etteivät myisi merkkejä, joilla on venäjäkytköksiä. Eli en kaupassa itse mieti, mitä merkkiä ostan.
Vierailija kirjoitti:
Valio. Mutta saisivat kyllä kauppaketjut pitää huolen, etteivät myisi merkkejä, joilla on venäjäkytköksiä. Eli en kaupassa itse mieti, mitä merkkiä ostan.
Kauppiaat ovat rahanahneita ja myyvät ihan mitä tahansa, mitä asiakkaat haluavat ostaa. Toistaiseksi Kesko ja S-ryhmä jatkavat Maraboun (ja muiden Mondelezin tuotteiden), Unileverin ja Nestlen ruokien ja hygieniatuotteiden yms. myymistä ihan pokkana entiseen malliin. Heiltä kyllä voisi odottaa asiassa vähän suurempaa vastuullisuutta. Valitettavasti vastuu on nyt jätetty asiakkaiden harteille.
No jäätelöä, joka ei ole sulanut juotavanmuotoiseksi ja joka toisaalta on sen verta sulannut että siihin hammas pystyy. Täälä Aimo Urakka, tuoli
Syö Sortolan jäätelöä, t: Jolophs-järven jolophhin fäni
Minä syöm vai niintä jääntelöitä, joilla ei ole Nato-kytköksiä
Vierailija kirjoitti:
Minä syöm vai niintä jääntelöitä, joilla ei ole Nato-kytköksiä
Kuten esimerkiksi minkä merkkisiä?
Fazerin vadelmajugurtti suklaa on super hyvää suosittelen lämpimästi.
VR poistaa Pingviini-jäätelöt myynnistä mahdollisimman nopeasti boikotin syynä Venäjän hyökkäyssota
Vierailija kirjoitti:
VR poistaa Pingviini-jäätelöt myynnistä mahdollisimman nopeasti boikotin syynä Venäjän hyökkäyssota
Upea veto VRltä! Toivottavasti löytyy muitakin isoja yrityksiä joilla on munaa samaan. Pois vaan kaikki venäjää sponsoroivien firmojen tuotteet asiakkaiden saatavilta! Kyllä me aina korvaavat tuotteet keksitään.
Toivottavasti moni muukin suomalainen liikeyritys seuraa VR:n esimerkkiä ja kieltäytyy myymästä tuotteita, joiden takana on kaksinaamaisia yrityksiä jotka takovat voittoa Venäjällä ja kaiken huipuksi osallistuvat verorahoillaan sodan rahoittamiseen.
Voisko joku ystävällisesti ostaa sen Pingviini-jäätelötehtaan takaisin suomalaiseen omistukseen? Päästäisiin samalla eroon ikävistä Venäjä-kytköksistä?
Jos haluat herkutella, niin herkuttelujäätelöä.
Jos haluat helpottaa kurkkukipua kylmällä, niin kurkkujäätelöä.
Jos haluat tukea raiskaajia ja murhaajia, et tietenkään hulluttele venäjäkytköksillä. Onnea valitsemallesi tielle!
Valion rommirusina on kestosuosikkina täällä päin.
Kun saisikin jäätelöä, missä ei ole glukoosisiirappia eikä johanneksenleipäpuujauhetta. Niitä ei vatsa kestä. Eikö enää mikään firma tee jäätelöä ihan kermasta, sokerista ja kananmunasta?
Jos oikeaa jäätelöä löytyisi, en välittäisi minkä paholaisen kanssa tekisivät kauppoja.
Mä ostan kolmen kaverin tai Porvoon jäätelötehdas
Sillöin tällöin kesällä 3 kaverin kahvijäätelöä, muutoin varmaan joka viikko herkuksi Valion pikkupurkki (119 kaloria) vaniljaa.
https://www.ketomo.fi