Lue keskustelun säännöt.
onko tämä nyt sitä noro-virusta? ov
31.12.2006 |
Pojalla ollut aamusta asti vatsa kipeä. Kerran ripuloinut, ei haissut mielestäni mahatautiripulille. Ei kuumetta.
Pojalla on vatsa välillä muutenkin sekaisin.
Mietin vaan kun huomenna pitäisi lähteä lomareissuun.
Minkälaiset oireet siis tuossa norossa on?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
myös kuumetta oli sen päivän ajan ja välillä paleli älyttömästi.
poikaa ei okseta yhtään...
Pähkäilen tässä vain että perunko reissun, meillä on 4 lasta, ei ole kiva jos sairastavat sitten vuoronperään kylässä.
t. ap
Viimeksi aikuiset sairastimme kunnon oksennustaudin, mutta 2-v. lapsella vain vähän ripulia.
Poika on jo 9v, esikoinen kyseessä. Yleensäkkin aina vatsataudit enempi ripulia kuin oksentelua :(
Oli ainakin viime talven kaava.