Taas ollut tylsä viikonloppu
Kommentit (29)
On se kurjaa kun naisilla on komea mies joka määräilee mitä tehdä viikonloppuna. Sen komeuden mukana ei tule hyvää suhdetta jossa voisi itse päättää mitä tehdä mutta oma valintasi oli ottaa komea mies.
Vierailija kirjoitti:
On se kurjaa kun naisilla on komea mies joka määräilee mitä tehdä viikonloppuna. Sen komeuden mukana ei tule hyvää suhdetta jossa voisi itse päättää mitä tehdä mutta oma valintasi oli ottaa komea mies.
Mun mieheni ei ole komea.
Mene ensi viikonloppuna keikalle ja jätä puhelin kotiin. Siinäpähän sitten ukko soittelee ja tekstailee mielin määrin.
Vierailija kirjoitti:
Yksin elämisessä on se hyvä puoli, että voi tehdä mitä haluaa viikonloppuisin ja arkenakin. Minulla on ollut mukava viikonloppu ja kohta lähden parin tunnin lenkille, että herää kunnolla. Kaiken elän itselleni. :)
Johan meilläkin voi tehdä parisuhteessa. Ei normaalissa suhteessa rajoiteta eikä estetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle. Jospa ihan tosissasi miettisit parisuhteesi tilaa. Mitä arvostat miehessäsi ja mitä annettavaa sinulla on parisuhteellenne. Ja myös mitä saat itse parisuhteelta.
Olen sitä miettinyt. Talousasiat pitää yhdessä.
Vaikka yhdessäasuminen olisi taloudellinen pakko, ei se tarkoita, että parisuhteen pitäisi olla huono.
Toisaalta, jos miehesi on ainoa tulonsaaja perheessä, niin ymmärrän kyllä, jos kovin paljon ylimääräistä ei jää. Esim. konserttilippuun.
Meillä on myös isot erot tuloissa, mutta ainakin pyritään siihen, että molemmille jäisi rahaa myös omiin menoihin. Sitähän se yhteinen talous tarkoittaa, ei sitä, että vain toinen määrää kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle. Jospa ihan tosissasi miettisit parisuhteesi tilaa. Mitä arvostat miehessäsi ja mitä annettavaa sinulla on parisuhteellenne. Ja myös mitä saat itse parisuhteelta.
Vaikka yhdessäasuminen olisi taloudellinen pakko, ei se tarkoita, että parisuhteen pitäisi olla huono.
Toisaalta, jos miehesi on ainoa tulonsaaja perheessä, niin ymmärrän kyllä, jos kovin paljon ylimääräistä ei jää. Esim. konserttilippuun.
Meillä on myös isot erot tuloissa, mutta ainakin pyritään siihen, että molemmille jäisi rahaa myös omiin menoihin. Sitähän se yhteinen talous tarkoittaa, ei sitä, että vain toinen määrää kaikesta.
Ei tämä meille ole rahakysymys. Kyllä varaa sen verran olisi, että saisi liput ostettua. Tämä on valtakysymys .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä meille ole rahakysymys. Kyllä varaa s
Ihan itse olet tuohon suostunut.
Enpä ole pahemmin mennyt. Joskus kauan sitten, kun menin, niin se oli yhtä soittelua ja tekstiviestien lähettelyä. Tulin sitten aikaisin kotiin.