Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituinen työmatka on vielä kohtuullinen?

Vierailija
04.11.2023 |

Omalla autolla.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi tiedossa kiva työpaikka ja matkaa 75 km suuntaansa. Tämän takia pitäisi ostaa auto. Ei kiitos. 

Mä otin kivan työpaikan suunnilleen tuon matkan päästä. Ja muutin lähemmäs 😃 

Muuttaminen ei tässä tapauksessa ole vaihtoehto, ja lyhennän mieluummin asuntolainaa.  Eli tässä menee oma rajani mikä matka ei ole enää ok. 

Vierailija
42/45 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku yli 45 minuuttia suunta rupeaa jo vähän mietityttämään.

Tällä hetkellä n. puoli tuntia suunta, ja se on itse asiassa parempi kuin edellinen 5 minuuttia. Ehtii orientoitua työntekoon menomatkalla ja tulomatkalla ehtii jättää asiat työpaikalle.

Teen etätöitä ja kun laitan läppärin kiinni, niin siihen loppuu työasioiden miettiminen. Olen tyytyväinen, kun pystyn nopeasti kaitkaisemaan ajatukset.

Miksi miinus tästä? Olen raha-asioiden kanssa tekemisissä ja työ voi olla stressaavaa, mutta vanhemmiten olen päättänyt, että työt ei seuraa vapaa-aikaan, kun en asioille voi mitään tehdä silloin. 

Ehkä miinus siitä, ettei kommentisi liity millään tavalla ap. kysymykseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei pidetä päiväkodissa kymmentä tuntia enempää, eli siinä on päiväkoti-ikäisen vanhemman maksimi työpäivä työmatkoineen. Käytännössä siis pitäisi olla alle tunnin matka päiväkotiin. Paitsi jos toisella vanhemmalla on eri työajat tai lyhyempi päivä. 

Vierailija
44/45 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. 40 min.

Vierailija
45/45 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu siitä millainen työpaikka on kysymyksessä, mitä siitä maksetaan, mitkä on työajat ja kuinka usein siellä pitää käydä. Itse käyn töissä nykyisin naapurikaupungissa. Matka kestää autollla noin 20 minuuttia, mutta käytän useimmiten polkupyörää. Työni ei vaadi fyysistä läsnäoloa, joten voin halutessani työskennellä myös etänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän