Kannattaako coca cola joulurekkaa mennä katsomaan?
Onko siellä muuta kuin se rekka? Onko väkeä aivan valtavasti? Mietin vienkö neljävuotiaan katsomaan rekkaa vai en, onko tapahtuma tarkoitettu isommille ja näin pieni jäisi vain jalkoihin ihmismassassa. Hki on paikkakuntana.
Kommentit (30)
Pilkko pimeää ainakin tänään oli, kun rekkaa olin katsomassa. On siellä ohjelmaa mm Onnenpyörä.
Mitä katsomista siinä on? Jonotatteko katsomaan Tokmanni-rekkaakin, jos vaikka Mr Tokmanni jakaisi ämpäreitä?
Kyllä nelivuotiaalle itse rekka voi olla näkemisen arvoinen kokemus, isommille tuskin enää niinkään.
Voithan ajaa lähistölle katsastamaan tilanteen, ja jos on ruuhkaa tai häiriötä, vain poistua paikalta.
Jos liikkumavaraa on, niin itse valitsisin lapsen kanssa vierailun paikaksi mieluummin jonkin muun kuin Helsingin.
Jos lapsesi tykkää valoista, niin onhan se kiva, kun isossa autossa on jouluvalot. Olen nähnyt sen huoltiksella ja ihan hauska. Lapsesta voi olla maaginen.
Ihan hieno se on, ja varmasti pieni rekkafani siitä tykkää.
Ainakaan viime vuonna ei ollut sen kummempaa ohjelmaa. Miljoona ihmistä jonotti sitä pientä tölkkiä, joten me tyydyttiin ihastelemaan rekkaa ja torin joulutunnelmaa muuten vain.
Aikoinaan lähdimme cocisrekkaa katsomaan.Autojono oli 5 km mittainen, kävelyvauhtia mateli etiäpäin.
Luminen päivä, pimeää, ilta-aikaa ja valot loisti, olihan siinä lapsille oma hohtonsa.
P a l j o n oli porukkaa.
Jokainen sai yhden pienen juoman.Olisin halunnut avaamattomana mut juoman antaja pahoitteli et valitettavasti hänen täytyy tölli avata ja sihaus vain...
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan lähdimme cocisrekkaa katsomaan.Autojono oli 5 km mittainen, kävelyvauhtia mateli etiäpäin.
Luminen päivä, pimeää, ilta-aikaa ja valot loisti, olihan siinä lapsille oma hohtonsa.
P a l j o n oli porukkaa.
Jokainen sai yhden pienen juoman.Olisin halunnut avaamattomana mut juoman antaja pahoitteli et valitettavasti hänen täytyy tölli avata ja sihaus vain...
"tölkki avata.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsesi tykkää valoista, niin onhan se kiva, kun isossa autossa on jouluvalot. Olen nähnyt sen huoltiksella ja ihan hauska. Lapsesta voi olla maaginen.
Aina kun sen monen tunnin jonon sille rekalle olen nähnyt, niin ihan aikuisia ihmisiä Helly Hansen -takeissa ja design-silmälaseissa siellä jonottaa ilmaista kolatölkkiä. Yksi kollega (asiakkuuspäällikkö) ihan lähti etuajassa töistä kerran tuota varten. Sai sen kolatölkin. On muutenkin aina ekana kahmimassa esim. messuilla käsilaukun täyteen ilmaisia karkkeja, heijastimia ja mainoskyniä.
Kannattaa, jos haluaa tehdä siitä vaikka 'Joulurekkalaulu '-nimisen kappaleen nettiin uusien joululaulujen joukkoon.
Jos on jo diabetes niin ei haittaa yhtään. Juo cokiksen ja nakkaa Metforemin naamaan. Tv.diabeteshoitaja