Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee eroon surusta jonka ero tuo?

Vierailija
04.11.2023 |

Auttakaa mua!

Tällä hetkellä en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin sitä että haluan peruuttaa eron!

On niin yksinäinen ja turvaton olo, itkettää vaan ja ajatukset siinä että oon ihan yksin nyt.

Toki on lapset. Mä oon niin yksin!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä myönnän että tuntuu katkeralta kun toinen vaan tuntuu menevän heti eteenpäin kuin ei mitään?

Me oltiin kuitenkin 20 vuotta yhdessä.

Ei kannata tehdä oletuksia toisen "eteenpäin menemisestä", et voi tietää mitä toinen tuntee. Ex-puolisoni syytti minua katkerana samasta mutta ei nähnyt sitä itkua ja epätoivoa kun olin yksin kotona, ei tiennyt kuinka musta mieleni oli, ei nähnyt vuosien ahdistusta ja masennnusta koska hän ei ollut turvallinen ja niin läheinen minulle että olisin näyttänyt. 

No, puoli vuotta kesti pahin vaihe. Sitten helpotti. Tosin perua en koskaan halunnut. Nyt 4v myöhemmin olo on jo ok masennuksen ja ahdistuksen suhteen. 

Vierailija
22/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä myönnän että tuntuu katkeralta kun toinen vaan tuntuu menevän heti eteenpäin kuin ei mitään?

Me oltiin kuitenkin 20 vuotta yhdessä.

Ei kannata tehdä oletuksia toisen "eteenpäin menemisestä", et voi tietää mitä toinen tuntee. Ex-puolisoni syytti minua katkerana samasta mutta ei nähnyt sitä itkua ja epätoivoa kun olin yksin kotona, ei tiennyt kuinka musta mieleni oli, ei nähnyt vuosien ahdistusta ja masennnusta koska hän ei ollut turvallinen ja niin läheinen minulle että olisin näyttänyt. 

No, puoli vuotta kesti pahin vaihe. Sitten helpotti. Tosin perua en koskaan halunnut. Nyt 4v myöhemmin olo on jo ok masennuksen ja ahdistuksen suhteen. 

Kiitos, toivottavasti voin joskus samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole yksin. Koko maapallo on täynnä ihmisiä, eläimiä, henkiä, puita, kukkia. Ehkä sulla on sukulaisia vielä myös elossa, jolle soittaa. Ja ehkä tulee joku kiva kontakti joskus. Erokriisi kestää jonkin aikaa.

Kyl jokaiselle on joku luuseri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän