Miten pääsee eroon surusta jonka ero tuo?
Auttakaa mua!
Tällä hetkellä en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin sitä että haluan peruuttaa eron!
On niin yksinäinen ja turvaton olo, itkettää vaan ja ajatukset siinä että oon ihan yksin nyt.
Toki on lapset. Mä oon niin yksin!
Kommentit (23)
Olen kokenut saman. Se on hirveä hetki ja tekee todella kipeää. Kaksi asiaa auttoi. Päätin, että lasten takia selviän. Toinen oli aika. Helppoa se ei ollut, mutta siitä selviää.
Aika ja mukava tekeminen on aina auttanut.
Kauan sulla kesti pahin vaihe, jos vielä muistat?
Me erottiin kaks kuukautta sitten ja vasta nyt mulle on tää oikeesti mennyt tajuntaan ja musta tuntuu että en kestä.
Lapset auttaa jaksamaan, mutta tuntuu että oon kone.
Nyt korkkaat sen pirkka oluen ja poltat röökin
Lapses on exäl kuitenkin.
Sit kevyt meikki ja karaokeen!!!
Verkot vesille:)
Vierailija kirjoitti:
Aika ja mukava tekeminen on aina auttanut.
Kaalimadon satisfyer hameen alle ja sixty shades of gray pyörimään.
Tulee joka ilta uusintana teeveestä.
Ja mä myönnän että tuntuu katkeralta kun toinen vaan tuntuu menevän heti eteenpäin kuin ei mitään?
Me oltiin kuitenkin 20 vuotta yhdessä.
Ei siitä pääse muuten kuin suremalla ja antamalla ajan kulua. Selviät siitä kyllä. Itke kun itkettää ja ole itsellesi armollinen. Koeta levätä, nukkua ja syödä edes jotain. Tee kivoja juttuja, tapaa kavereita ja ystäviä, puhu. Sitten joku päivä huomaat, että et enää ajattele eroa koko ajan ja pikkuhiljaa pääset siitä yli.
Eikö runkkaus auta?
Eikö lapsia saa minnekään?
Jaa a
Jäljelle jää suklaa, pitsa ja jäätelö.
Ihana 😅
Kiitos tästä, sait hymyn huulille 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ja mä myönnän että tuntuu katkeralta kun toinen vaan tuntuu menevän heti eteenpäin kuin ei mitään?
Anna lapset sille..niin ei mene minnekään ja kukaan ei sitä huoli:)
Ai niin se olitkin sinä joka hoidat lapset???
Vierailija kirjoitti:
Ihana 😅
Kiitos tästä, sait hymyn huulille 🥰
Siis mikä?
Prosessoitu jauho sokeri rasva mössö?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se toinen osapuoli oli käsitellyt eron jo ennen lopullista ratkaisua. Jättäjän ja jätetyn kokemukset ovat aina erilaisia. Näin ainakin oman kokemukseni mukaan, kun olen molemmissa rooleissa ollut.
Toisaalta asiat eivät aina ole niin kuin ne ulkopuolisen silmin näyttäisivät olevan. Moni ottaa lohtupokan, mikä ei tarkoita, että edellisestä suhteesta olisi päästy yli.
Siis ootko 50 vee????
Vähän vanha...no..virkkaa sukkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se toinen osapuoli oli käsitellyt eron jo ennen lopullista ratkaisua. Jättäjän ja jätetyn kokemukset ovat aina erilaisia. Näin ainakin oman kokemukseni mukaan, kun olen molemmissa rooleissa ollut.
Toisaalta asiat eivät aina ole niin kuin ne ulkopuolisen silmin näyttäisivät olevan. Moni ottaa lohtupokan, mikä ei tarkoita, että edellisestä suhteesta olisi päästy yli.
Ap on vanha..ei vanhaa lihavaa yyhoota kukaan huoli
Ap tässä
Oon tikissä
Pitkät vaaleat hiukset
Isot tissit
Hoikka vyötärö
Miehet kuolaa perääni
Et ole yksin. Koko maapallo on täynnä ihmisiä, eläimiä, henkiä, puita, kukkia. Ehkä sulla on sukulaisia vielä myös elossa, jolle soittaa. Ja ehkä tulee joku kiva kontakti joskus. Erokriisi kestää jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä
Oon tikissä
Pitkät vaaleat hiukset
Isot tissit
Hoikka vyötärö
Miehet kuolaa perääni
Ei me haluta auttaa nättejä naisia....
Mee muualle kerjää huomiota
Mun ex oli aika paska mut kadun yhä eroa. Rahat menee e kä jaksa tätä lasten tavaroiden kuskausta edes takas. Erosta 4 vee mut silti kaduttaa yhä aamuin illoin. Miehiä on ollut, kaikki kusipäitä. Nyt olen yksin.
Oon mä 37 vuotta vanha ja joskus sä oot ihan yhtä vanha jos ees näin vanhaksi elät?!
Suru on työtä. Siinä vaan menee aikansa. Ei sitä kannata paeta.