Kuinka usein juot kalsarikännit?
Kommentit (32)
Melkein joka viikko. Eipä sitä ihan oikeasti yksin viikonloppua viettäessä oikein millään muulla saa yhtä rentoa ja iloista fiilistä, kuin viinalla (jos jätetään laittomat päihteet pois).
Ja ei, mikään "ulkona liikkuminen" tai joku neulominen ei ole lähimainkaan sama asia. Voi niitäkin tehdä, mutta siinä kun tulee kotiin, pistää takkaan tulet ja alkaa istuskelemaan, niin kyllä vain selvinpäin kaikki on vaan niin tasapaksua ja laimeaa.
Harvemmin, mutta juuri nyt olen sitä tekemässä. 6-olutta pohjilla ja 3L viinitonkka avattuna.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, palstanaisethan on monissa muissa keskusteluissa sanoneet miten eivät halua alkoholistimiestä joka juo useammin kuin kerran kuukaudessa. Mutta nyt täällä nämä kerran viikossa kalsarikännit viestit onkin suosittuja?
On eriasia vetää kalsarit kerran yhdeksässä tai kahdessatoista päivässä kuin juopotella joka viikko pe-su.
Eikä tässä ketjussa kaikki ole ilmoittanut sukupuoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Melkein joka viikko. Eipä sitä ihan oikeasti yksin viikonloppua viettäessä oikein millään muulla saa yhtä rentoa ja iloista fiilistä, kuin viinalla (jos jätetään laittomat päihteet pois).
Ja ei, mikään "ulkona liikkuminen" tai joku neulominen ei ole lähimainkaan sama asia. Voi niitäkin tehdä, mutta siinä kun tulee kotiin, pistää takkaan tulet ja alkaa istuskelemaan, niin kyllä vain selvinpäin kaikki on vaan niin tasapaksua ja laimeaa.
Aamen. Neulomista ja ulkoilua voi tehdä joka päivä, mutta kännit voi siemaista vain jos on seuraavana päivänä vapaata.
Yleensä kerran viikossa. Tällä viikolla kahdesti kun otin töiden loppumisen vuoksi muutaman konjakin tiistaina.
Kalsarikänni pari kertaa vuodessa. Pikku tissuttelua ehkä 3-4 kertaa kuussa. Viikolla 2 saunakaljaa keskiviikkoisin.
Joka kerta.
Meidän kunnassa ei ole edes baaria, eikä sen puoleen mulla ole edes kavereitakaan.
Juon sen 6*0.5 nelosölppää, katselen tabletista leffoja tai kuuntelen musiikkia, ehkä tilaan pizzan.
Sit nukkumaan.
Tiedän sen, että olisi sivistyneempää ajella taksilla, käydä isolla kirkolla eri juottoloissa ja sössöttää eli sosialisoida muiden humalassa olevien tuntemattomien kanssa fiinisti.
Mutta kun mä olen tällainen juntti ja pidän siitä.
M41
Vierailija kirjoitti:
On eriasia vetää kalsarit kerran yhdeksässä tai kahdessatoista päivässä kuin juopotella joka viikko pe-su.
Kuulostaa aika alkkistouhulta tuollainen päivien laskeminen.
Lauantaina saunan jälkeen on tapana miehen kanssa istua iltaa. Ei nyt varsinaista kännäilyä, mutta jokunen olut/ siideri ja jotain pientä naposteltavaa.
En koskaan. Ne harvat kerrat, kun nykyään käytän alkoholia, olen ystävieni seurassa jossakin tai sitten jossakin juhlissa.
No rentoutuuko alkoholilla? ?
Tuleeko todella levännyt olo? ?
Hetkinen, palstanaisethan on monissa muissa keskusteluissa sanoneet miten eivät halua alkoholistimiestä joka juo useammin kuin kerran kuukaudessa. Mutta nyt täällä nämä kerran viikossa kalsarikännit viestit onkin suosittuja?