Miten kertoa Tinder/Whatsapp-tuttavuudelle että lähden huhtikuussa Japaniin
On myös Japani-friikki, mutta ei lopulta halunnut koskaan tavata naamatusten vaikka juttelusta kyllä tykkää jos laitan viestiä.
En voi jättää asiaa sanomatta jos haluan jatkaa jutustelua, ja sitten taas jos sanon niin nainen ottaa asian aina jotenkin henkilökohtaisesti "kostona"...
Kommentit (26)
Lähetä hänelle video jossa esität asiasi tanssin ja pantomiimin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku ottaisi henkilökohtaisena kostona sen, että joku toinen lähtee matkalle?
Koska nainen. Ootko seurannut vaikka miten Sanna Marin toimii?
En ymmärtänyt.
Sanomslla, että 'menen huhtikuussa Japaniin.
Mutta jos se toinen on hankala, sellaisen kanssa ei ole järkeä olla ylipäätään yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt.
Sanomslla, että 'menen huhtikuussa Japaniin.
Mutta jos se toinen on hankala, sellaisen kanssa ei ole järkeä olla ylipäätään yhteydessä.
Miksi aiheuttaa toiselle masennusta ja ahdistusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku ottaisi henkilökohtaisena kostona sen, että joku toinen lähtee matkalle?
Olet outo. Mutta naisvihaajan ei kannata edes yrittää tutustua naisiin, joten turha yrittääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet outo. Mutta naisvihaajan ei kannata edes yrittää tutustua naisiin, joten turha yrittääkään.
Kokeile joskus ajatella asioita Markuksen näkökulmasta. Miehet jotka ovat joskus seurustelleet kyllä ymmärtää mitä ja miten on tapahtunut.
Onko nyt niin että Sinua harmittaa että potentiaalinen pa no jäisi saamatta, jos kerrot lähteväsi matkalle?
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt niin että Sinua harmittaa että potentiaalinen pa no jäisi saamatta, jos kerrot lähteväsi matkalle?
Ei halua tavata, joten ei. Mutta on mukava jutella kavereina, minulla ei ole muita.
"Moikka! Mulla on huhtikuussa varattuna matka Japaniin. Lähden x päivänä ja palaan y päivänä"
Vaikka noin?
Eikö Tinder ja Wa toimi Japanissa?
Whatsapp toimii Japanissakin, en oikein ymmärrä miksi matkustamisesi olisi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Whatsapp toimii Japanissakin, en oikein ymmärrä miksi matkustamisesi olisi ongelma.
Koska sit pitäis kertoa että olen Japanissa
Eli onko nyt niin, että ap on ihastunut johonkin tyttöön, ja luulee saavansa sen itselleen matkimalla tämän mielenkiinnon kohteita?
Ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Miksi haluat viestitellä ihmiselle, jota ahdistaa sinun elämäsi?
Laita tytölle itsestäsi kuva samurai asussa ja kuvaan päivämäärät, jolloin olet reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole muita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole muita
Onhan sinulla meidät <3
Lopeta se lapasena olo ja elä elämääsi. Voi tulla tervepäisempiä ihmisiäkin elämääsi.
AP on pattitilanteessa, koska on jo valmiiksi päättänyt että nainen kuin nainen "kostaisi" reissun, hän haluaa kertoa muttei suostu kertomaan. Mitä neuvoja oikein haluat? Joko kerrot tai et. Jos aiot säilyttää mielikuvasi naisista kostajina et voi ottaa riskiä ettei nainen suuttuisikaan koska silloin hieno Sanna Marinin oletettujen motiivien ja tekojen perusteella rakennettu ennakkoluulo menee säpäleiksi jos kostoa ei tulekaan. Tai sitten vain koitat kestää tämän koston ja jatkaa elämääsi.