Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin tyttöystävälle että joulukuun alussa lähdetään lomalle etelään.

Vierailija
04.11.2023 |

Nyt se kyselee koko ajan että oikeestiko oikeestiko. Joo joo ja näytin sille että matka maksettu ja kaikki. 10 päivän loman varasin, hotellissa uima-allas ja baari ja ihan rannalla.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Ellei tyttis ole työtön tai opiskelija niin ei näin tiukalla aikataululla saa tösitä vapaata

Vierailija
22/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne siis? Joulukuussa ei ole kyllä missään Euroopassa kovin nättiä ja mukavaa, vaan säät voivat olla huonot ja maisemat karuja. Kauemmaksi pitää lähteä, jos meinaa, että tarkenee hyvin, mutta aikaa pitäisi olla enemmän, ainakin pari viikkoa.

Lähtisin mielummin vaikka huhtikuussa tai sitten syyskuussa. 

Kanariansaaret kuuluvat virallisesti Eurooppaan, vaikkakin ovat maantieeteellisesti Afrikkaa. 

Lämpöä riittää Joulukuussa noin 20-25 c, ja jopa yli 25 astettakin joskus.

T.eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarian saarille mennään. Siellä on suht lämmintäkin. Ajattelin että kun me ei olla lomailtu pitkään aikaan niin nyt on hyvä aika.

T: ap

Vierailija
24/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanarian saarille mennään. Siellä on suht lämmintäkin. Ajattelin että kun me ei olla lomailtu pitkään aikaan niin nyt on hyvä aika.

T: ap

Oikein hyvää matkaa teille!

Vierailija
25/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mies puhuu, että varataan matka ja lähdetään ulkomaille. Ok, voin lähteä mielellään, mutta hän olettaa ilmeisesti minun järjestävän asian. En nyt jaksa enkä ehdi, niin taitaa jäädä matka tekemättä.

Olette ansainneet toisenne.

Elämä nyt on vaan tällä hetkellä niin stressaavaa, etten jaksa mitään tuollaisia ajatellakaan. Varsinkaan toisen puolesta kaikkea valmiiksi. Mukaan voin lähteä, jos siitä ei aiheudu lisää stressiä. Maksaa toki voin.

Hienoa ap, että olet järjestänyt matkan, etkä vain puhu.

Vierailija
26/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähtee myös mutta olen sinkku eikä yksin kiinnosta lähteä. T- mies.

Tässä on 5 kuukautta suht kylmää säätä tulossa räntää ja lunta. Joku etelän loma kiinnostaisi.

Vierailija
27/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Et kai vain ole huijannut häntä joskus ja nyt ei meinaa uskoa?

Vierailija
28/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinaan vai johonkin suomalaiseen kylpylähotelliin?

Vierailija
29/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lähtee myös mutta olen sinkku eikä yksin kiinnosta lähteä. T- mies.

Tässä on 5 kuukautta suht kylmää säätä tulossa räntää ja lunta. Joku etelän loma kiinnostaisi.

Miksi et halua lähteä yksin? Sehän on parasta! Saa olla ja elää reissussa juuri niin kuin itse haluaa. Aina löytyy juttukaveria seuraksi, jos on itse avoin ja ottaa kontaktia.

Vierailija
30/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti päätit matkasta, ajankohdasta ja kohteesta kysymättä yyttoystävältä mitään!? Pidätkö häntä matkatavaraa? 

Noinko toimit muutenkin? Tyyliin myin asunnon, ostin meille asunnon (velaksi) vaihdoin auton jne? Ihan vain ilmoittamalla?

Vierailija
31/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti päätit matkasta, ajankohdasta ja kohteesta kysymättä yyttoystävältä mitään!? Pidätkö häntä matkatavaraa? 

Noinko toimit muutenkin? Tyyliin myin asunnon, ostin meille asunnon (velaksi) vaihdoin auton jne? Ihan vain ilmoittamalla?

No niin minä tein en kysellyt mitään ja koska siltä loppui työtkin niin päätin vähän yllättää. Etsin monen päivän ajan kohteita minne voisi lähtee ja päädyin kanarialle. Oli siinä karibiakin vaihtoehtona. Edellinen reissu meillä oli rukalle 2 vuotta sitten.

Vierailija
32/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Minä varasin itse itselleni viikon reissun. En ole ylläpidetty nainen.

Ei sua kukaan mies huolisikaan 🤭 

Eipä tietenkään. Lompakkoloiset instamissit kelpaa vaan kun et niitä saa :D

Ap: ei sulla ole naista eikä rahaa. 

Vierailija
33/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, percel.

Vierailija
34/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-20 astetta ja sadekausi. Töistä ei tällä varoitusajalla lomaa oteta.

Vierailija
35/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo matkat lopulta kovin kalliita ole. Varsinkaan, jos ei ole vielä lapsia.

Vierailija
36/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta! Kunpa pääsisin itsekin matkalle, täytyy vielä odottaa ensi vuoteen.

Vierailija
37/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan lähteä mutta en osaa päättää minne lähden reissuun. Menee varmaan kuukausi siihen jo kun päätös tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän