Menin deiteille naisen kotiin ja hänellä oli kylpyhuoneessa kolme aina isompaa imukupillista dildoa siellä kaapin päällä pystyssä.
Menin deiteille naisen kotiin ja hänellä oli kylpyhuoneessa kolme aina isompaa imukupillista dildoa siellä kaapin päällä pystyssä. Tutkin niitä, kun ovi oli lukossa. Yhdestä ilmeisesti pystyi purskauttamaan teko spermaa.
Oon järkyttynyt.
Kommentit (51)
Älä ole, vaan rasvaa reikäsi ja pyllistä.
Miksi? Pelkäätkö ettei oma koko riitä?
Paljon irtosuhteita tuolla deitillä?
Kai otit ne alas sieltä kaapin päältä ja aloit vertailemaan omaan munaasi?
Ap:n elämä mielikuvituksen varassa on jotenkin tosi surullista ja turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Pelkäätkö ettei oma koko riitä?
Minä ainakin pelkäisin. Arvioisin nopeasti silmämääräisesti dildojen koon ja lähtisin menemään kämpästä.
Jos olisit joskus, edes kerran, deittaillut, sulla ei olisi tarvetta keksiä näitä typeryyksiä, ap.
Kannattaa vetää happea. Ulkoile mieluummin kuin keksit juttuja.
Jaa
Kyllä tälläistä tapahtuu
Noita ostetaan kuulkaa paljon
- POSTI
Vierailija kirjoitti:
Jaa
Kyllä tälläistä tapahtuu
- POSTI
Kannattaisi pitää jossain muualla kuin kaapin päällä...
Mitä ainetta se tekosperma mahtaa olla?
Pitääkin muistaa pyytää pukkisedältä kolme toivomusta.
T. Daavidin tähti
Otin sen isoimman dildon alas ja aloin samalla runkata omaa vehjettä, koska eihän vertailu oo totuudenmukainen ja reilu, jos oma ei oo juhlakunnossa.
Unohdin sitten laittaa vessan oven lukkoon ja aikani siinä munaa vatkattua, alkoi tapailunainen ihmetellä, että onko mulle sattunut jotain ja tuli veskiin tarkistamaan, oonko yhä tajuissani.
Siinä sitten olin housut kintuissa, sen isoin dildo toisessa kädessä ja oma erektiossa oleva vehje toisessa kädessä ja tapailunainen alkoi kiljua, että oon pervo. Mitä teen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa
Kyllä tälläistä tapahtuu
- POSTI
Paljonkos POSTI mahtaa niitä dildoja hukata....? 😉
Nainen joka tykkää munasta ja seksistä, sinä järkytyit, kuinkas muutenkaan.