Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ravintolassa tehdä näin? Tai onko se mielestänne soveliasta?

Vierailija
31.12.2006 |

Tilataan vain pelkkä alkuruoka, ei pääruokaa ollenkaan. Kyse suht hienosta ravintolasta, ei mistään Amarillo-tyylisestä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin tehnyt niin, jos ei ole ollut kovin nälkä tai ruokailu on tosi myöhään. Mutta se, että syö pelkän alkuruuan, juo vettä eikä tilaa mitään muuta on vähän hassua.

Vierailija
22/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa siis piti lukea ... pelkän jälkiruuan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vain mielipidettänne, koska olin treffeillä yhden miehen kanssa ja hän halusi väkisin mennä ravintolaan, vaikka minä olin juuri syönyt enkä olisi halunnut mennä syömään yhtään mitään. Ilmoitin, että en sitten todellakaan jaksa syödä kuin ihan korkeintaan alkuruuan, joten on aika turha mennä ruokaravintolaan, mihin hän totesi, että ravintolassa saa tilata ihan mitä lystää ja kaarsi ravintolaan. Tunsin itseni todella juntiksi, kun otin vain sen alkuruuan (kuten hänkin, olisi sitten syönyt kunnolla kun sinne halusi). Lisäksi hän ilmoittti minulle, että maksaa juomani, mutta ei muuta. En odota, että mies maksaisi kaiken ensimmäisillä treffeillä, mutta vähemmän junttia minusta olisi ollut, että olisi sanonut, että otetaan kumpikin omat laskut.

tilittää

ap

Vierailija
24/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

otamme yhden alkuruoan ja jaamme sen! ihan ok. mielestäni