Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää treenatko alusvaatteilla! Voitte saada ja levittää syyhyä!

Vierailija
04.11.2023 |

Pikkutopit ja shortsit päällä treenaajille: ette varmaan ole koskaan sairastanut syyhyä? Tiesittekö että se voi tarttua myös kuntosalilta? Itse teen mitä tahansa etten saisi sitä enää uudestaan, enkä ikimaailmassa enää treenaisi paljailla reisillä, vatsalla tai käsivarsilla!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaan halutessani ihan missä vaatteissa haluan. Onni on kunnon sali omassa asunnossa :) 

Mutta ihan vakavasti ottaen olen kyllä miettinyt tuota, että miten ihmiset pystyy treenaamaan ilman peittäviä vaatteita julkisilla saleilla? Eikö ällötä ne kuivuneet hiki- ja ihorasvarähmät penkeissä ja ties mitkä jalkasilsat ja kupat noin muuten? Hyh..

Kyllä, tuo on onni! Voi toki varmasti muutkin taudit tarttua yleiseltä kuntosalilta jossa käydä paljon porukkaa. Sanotaan että pieni mahdollisuus, mutta mitä enemmän syyhyisiä treenaamassa pikkuvaatteissa niin sitä suurempi todennäköisyys saada tartunta. Ja sen kerran kun sen saa, voin luvata että tekee mitä tahansa ettei saa sitä uudestaan! T. Ap

Jos syyhyn saa, älkää edes kuvitelko sen  pois saamista apteekin Nix voiteella, Suomessa kestävä syyhykanta EI

Bentsyylibentsoaatti kai aika tehokas sekin? Oletan itse saaneeni syyhyn häädettyä sillä. Käytin lisäksi kyllä erilaisia luontaistuotteita. Toki nyt vasta vähän aikaa kulunut ja voinee alkaa vielä uudelleen.

Jatkossa aina huppari päällä treenaamaan!

Vierailija
22/31 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukukoodit saleille kiitos! Kaikki paljastavissa vaatteissa sisään astelevat naiset ohjattava ulos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pysytellä vaan kotona neljän seinän sisällä. Ei ennen ihmiset olleet noin vauhkoja, että pelkää kaikkia tauteja, vaikka hygienia oli mitä oli. 

Sä et tiedä vittujakaan mikrobeista ja kuinka ne leviävät.

Vierailija
24/31 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukukoodit saleille kiitos! Kaikki paljastavissa vaatteissa sisään astelevat naiset ohjattava ulos!

Kyllä!

Vierailija
25/31 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kans ymmärrä näitä puolialastomana treenaavia. Intiimialueetkin koskevat kaikkia niitä laitteita joita sadat ihmiset hinkkaavat päivän aikana. Ei kovin hygieenistä. Heti tulee sellainen mielikuva et ovat epäsiistejä eivätkä välitä hygieniasta.

Vierailija
26/31 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten alusvaatteilla treenataan? Venytetäänkö pikkareita niin kauan käsissä tai jaloissa, että ne ratkee?

Vierailija
27/31 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten alusvaatteilla treenataan? Venytetäänkö pikkareita niin kauan käsissä tai jaloissa, että ne ratkee?

Hahahahahaha, kylläpäs vitsin murjaisit!!!!!

Vierailija
28/31 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain syyhyn tyttöystävältäni yli 20v sitten. Hän oli saanut sen taas eräältä mieheltä jonka kanssa oli ollut sängyssä ennen meidän seurustelua. Pilkkuja tuli ihoon mutta onneksi kutina ei ollut paha. Siihen aikaan voidekaan ei muistaakseni ollut kovin kallis, mutta varsin ärsyttävä sitä oli levittää ihan joka paikkaan. Syyhy kyllä sitten lähti kerta käsittelyllä. Erokin tuli tyttöystävän kanssa ja voiteen levittämisen aikaan minulla olikin jo uusi tyttöystävä ja hänkin joutui sen lääkevoiteen tietysti laittamaan. 

Vierailija
29/31 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallit ne vasta kamalia saastepesiä on. Ihmiset ui ja kusee ja paskantaa altaaseen. Hiuksiakin lähtee veteen. Iloisena uidaan paskavedessä. Uimahallilla on käytettävä aina tossuja ettei saa kynsisientä, joka on viheliäinen vaiva. En ole pitkään aikaan käynyt uimahallilla. Enkä kuntosalilla. 

Vierailija
30/31 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallit ne vasta kamalia saastepesiä on. Ihmiset ui ja kusee ja paskantaa altaaseen. Hiuksiakin lähtee veteen. Iloisena uidaan paskavedessä. Uimahallilla on käytettävä aina tossuja ettei saa kynsisientä, joka on viheliäinen vaiva. En ole pitkään aikaan käynyt uimahallilla. Enkä kuntosalilla. 

Mä taisin saada syyhyn uimahallista.

Vierailija
31/31 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee syyhy aina jatkossa mieleen kun näen pikkuvaatteissa treenaavan 🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi