Älkää treenatko alusvaatteilla! Voitte saada ja levittää syyhyä!
Pikkutopit ja shortsit päällä treenaajille: ette varmaan ole koskaan sairastanut syyhyä? Tiesittekö että se voi tarttua myös kuntosalilta? Itse teen mitä tahansa etten saisi sitä enää uudestaan, enkä ikimaailmassa enää treenaisi paljailla reisillä, vatsalla tai käsivarsilla!
Kommentit (31)
Pukukoodit saleille kiitos! Kaikki paljastavissa vaatteissa sisään astelevat naiset ohjattava ulos!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pysytellä vaan kotona neljän seinän sisällä. Ei ennen ihmiset olleet noin vauhkoja, että pelkää kaikkia tauteja, vaikka hygienia oli mitä oli.
Sä et tiedä vittujakaan mikrobeista ja kuinka ne leviävät.
Vierailija kirjoitti:
Pukukoodit saleille kiitos! Kaikki paljastavissa vaatteissa sisään astelevat naiset ohjattava ulos!
Kyllä!
En kans ymmärrä näitä puolialastomana treenaavia. Intiimialueetkin koskevat kaikkia niitä laitteita joita sadat ihmiset hinkkaavat päivän aikana. Ei kovin hygieenistä. Heti tulee sellainen mielikuva et ovat epäsiistejä eivätkä välitä hygieniasta.
Miten alusvaatteilla treenataan? Venytetäänkö pikkareita niin kauan käsissä tai jaloissa, että ne ratkee?
Vierailija kirjoitti:
Miten alusvaatteilla treenataan? Venytetäänkö pikkareita niin kauan käsissä tai jaloissa, että ne ratkee?
Hahahahahaha, kylläpäs vitsin murjaisit!!!!!
Itse sain syyhyn tyttöystävältäni yli 20v sitten. Hän oli saanut sen taas eräältä mieheltä jonka kanssa oli ollut sängyssä ennen meidän seurustelua. Pilkkuja tuli ihoon mutta onneksi kutina ei ollut paha. Siihen aikaan voidekaan ei muistaakseni ollut kovin kallis, mutta varsin ärsyttävä sitä oli levittää ihan joka paikkaan. Syyhy kyllä sitten lähti kerta käsittelyllä. Erokin tuli tyttöystävän kanssa ja voiteen levittämisen aikaan minulla olikin jo uusi tyttöystävä ja hänkin joutui sen lääkevoiteen tietysti laittamaan.
Uimahallit ne vasta kamalia saastepesiä on. Ihmiset ui ja kusee ja paskantaa altaaseen. Hiuksiakin lähtee veteen. Iloisena uidaan paskavedessä. Uimahallilla on käytettävä aina tossuja ettei saa kynsisientä, joka on viheliäinen vaiva. En ole pitkään aikaan käynyt uimahallilla. Enkä kuntosalilla.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallit ne vasta kamalia saastepesiä on. Ihmiset ui ja kusee ja paskantaa altaaseen. Hiuksiakin lähtee veteen. Iloisena uidaan paskavedessä. Uimahallilla on käytettävä aina tossuja ettei saa kynsisientä, joka on viheliäinen vaiva. En ole pitkään aikaan käynyt uimahallilla. Enkä kuntosalilla.
Mä taisin saada syyhyn uimahallista.
Tulee syyhy aina jatkossa mieleen kun näen pikkuvaatteissa treenaavan 🤢
Jatkossa aina huppari päällä treenaamaan!