Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei koskaan kysy lupaa juomiselle

Vierailija
04.11.2023 |

Entä jos minä tekisin samalla tavalla?

Kuka hakisi lapsen perjantai-iltana kaverin luota tai veisi treeneihin lauantaiaamuna jos kumpikaan ei ole ajokunnossa? 

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet naimisissa alkoholistin kanssa, tiedosta se. Ja vain sinä voit päättää, oletko alkoholistin kanssa vai et.

Aloittaja ei puhu mitään siitä kuinka usein tätä tapahtuu. 

Vierailija
42/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilemalla vastaus löytyy, eikä täältä.

No enpä viitsi testata. Ja jos kotona on alaikäisiä niin mielestäni yhden aikuisen pitää aina olla ajokunnossa. Ihan jo senkin vuoksi jos lapsi sairastuisi ja pitäisi lähteä lääkäriin.

Ap

En ymmärrä miten meidän lapset voi edes olla hengissä kun esim eilen joimme molemmat viiniä.😂

Niin no. Minä en lähtisi viinipäissäni hakemaan lasta kaverin luota. 

Miksi? Et osaa juoda sitä kohtuudella? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä syy olla hankkimatta ajokorttia kun on noin vaikeaa.

Hanki ap nukke itselles. Sitä saa komennella ja kotrolloida vapaasti. Voit vaatettaakin sen ja ei pistä vastaan.

Mies on tasavertainen huoltaja. Mun mielestä vastuu lapsista on yhteinen.

Ap

Kai nyt olet kuitenkin sen verran nainen että kaikki se yhteisvastuu ei koske kun niitä asioita missä sinullakin on vastuu mutta ei niissä missä on pelkästään miehellä vastuu?

Vierailija
44/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki ap nukke itselles. Sitä saa komennella ja kotrolloida vapaasti. Voit vaatettaakin sen ja ei pistä vastaan.

Ap

Miehellä on vastuu myös sinusta? 

Ei minua tarvitse kuskata. Miehellä on vastuu lapsistaa, ei minusta. 

Ap

Jos sinä haluat vetää perseet ei sinun tarvitse lupaa kysyä. Isona tyttönä järjestät lapsen kaverille yökylään ja kyydin treeneihin. 

Joka viikonloppu? Mies vetää kännit käytännössä joka

A L K O H O L I S T I

Vierailija
45/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä viitsi testata. Ja jos kotona on alaikäisiä niin mielestäni yhden aikuisen pitää aina olla ajokunnossa. Ihan jo senkin vuoksi jos lapsi sairastuisi ja pitäisi lähteä lääkäriin.

Ap

Taksilla pääsee. Aika epätodennäköistä muutenkin. En tietenkään tarkoita, että kaatokännissä voi olla! Mutta ei lapset siitä rikki mene jos äiti saunakaljan juo.

Vierailija
46/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taxillahan ne kakarat voi viedä ja hakea.

Joo, ehdotan miehelle tätä. Menee sitten taksilla ja kännipäissään lapsen kaverin ovelle. Eipä tartte ko. kaveriakaan ottaa enää vastavuoroisesti meille 🙄

Ap 

Huhuu, minkä ikäinen se lapsi on? 

Sen ikäinen että tarvitsee kyydin, eikä kyllä julkisillakaan pääse kotiin tai sinne treeneihin. 

Kimppakyyti ja kaverin vanhempi voi tuoda sen lapsen kotiin. 

Vierailija
47/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo tämä. Kun oltiin  mökillä ja lapsi oli pieni niin tuli tavaksi että auto on aina lähtövalmiina nokka menosuuntaan (sillä mökin pihassa kääntyileminen vaatii vähän tarkkaavaisuutta) ja joku aikuinen on ajokunnossa. Yleensä ollaan molemmat mutta esim juhlissa toinen.

En normaalistikaan ota kuin yhden kaljan eli jos se olisi rouva joka pitää kiikuttaa lääkäriin niin voin ja pystyn aina ajamaan. Ja se pikkulapsi jonka takia näitä tuli miettineeksi on jo itsekin aikuinen.

Vierailija
48/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkarin jälkeen on vielä ajokunnossa. Eihän se raja nolla ole, vaan saa yhden valkkarin juoda. 

Vierailija
50/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen lapsen on sinne kaverille vienyt? 

Vierailija
51/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämäkin keskustelu olisi syytä käydä perheen sisällä eikä palstalla uhriutumis-moodissa. Ihan kiva saada taas joukko naisia sättimään miehiä, mutta parisuhde on parisuhde.

Vierailija
52/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti ei kysele lupia. Valitsee naisen sen mukaan, joka hyväksyy hänen jatkuvan juomisen. 

Hyväksy tai lähde menee. 

Vierailija
53/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ymmärrä miten meidän lapset voi edes olla hengissä kun esim eilen joimme molemmat viiniä.😂

No, meillä ei lapsi menisi sinä iltana kaverille ellei jäisi yöksi. 

Vierailija
54/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi? Et osaa juoda sitä kohtuudella? 

Kovin matala se raja josta 0,5 ylittyy. 

Vierailija
55/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kai nyt olet kuitenkin sen verran nainen että kaikki se yhteisvastuu ei koske kun niitä asioita missä sinullakin on vastuu mutta ei niissä missä on pelkästään miehellä vastuu?

No eipä nyt tule mieleen mitään perheen asiaa jossa vain miehellä olisi vastuu. Mikä sellainen olisi?

Ap

Vierailija
56/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kaukaa haettua, että joku veisi sen lapsen ensin kaverille ja alkaisi sitten juomaan. Tuskin mies ainakaan vie.😂

Vierailija
57/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miten ajatellut uuniin menoa? Ihan noin niin kuin kysymättä lupaa?

Vierailija
58/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ikävistä kommenteista huolimatta tämä on oikeasti hyvä keskustelun aloitus. 

Meillä mies ottaa joka viikonloppu. Jos itsellään on joku tärkeä meno tai tapaaminen niin ottaa vähemmän. 

Muuten ottaa ja juo eikä ikinä pyydä anteeksi, ole pahoillaan. On joskus myös sanonut että on hänen oma asiansa. Eli ei myöskään ymmärrä että se on myös minun ja koko perheen asia. 

Tai sitten ei halua ymmärtää, aikuinen ihminen kuitenkin on. 

Sitä olen miettinyt että millainen ihminen ei välitä vaikka huomaa että oma käytös aiheuttaa pahaa mieltä ja murhetta tärkeimmille ihmisille eli perheelleen. Alkoholisti ehkä?

Vierailija
59/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehellä on vastuu myös sinusta? 

Ei minua tarvitse kuskata. Miehellä on vastuu lapsistaa, ei minusta. 

Ap

Jos sinä haluat vetää perseet ei sinun tarvitse lupaa kysyä. Isona tyttönä järjestät lapsen kaverille yökylään ja kyydin treeneihin. 

Joka vii

K O N O S S Ö Ö R  I  &  N A U T I S K E L I J A !!!!

Vierailija
60/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämäkin keskustelu olisi syytä käydä perheen sisällä eikä palstalla uhriutumis-moodissa. Ihan kiva saada taas joukko naisia sättimään miehiä, mutta parisuhde on parisuhde.

Tämä on keskustelupalsta, vieläpä alkujaan perheille suunnattu. Mistä täällä saa keskustella, jos ei perheasioista? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi