Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten itseluottamuksesi on vaihdellut parisuhteen aikana?

Vierailija
04.11.2023 |

vaikuttaako huonot ajat jotakin huonontavasti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeisetkin rippeet siitä meni haukkumisten ja muiden naisten kyttäämisen myötä.

En enää uskalla lähteä yrittämään.

Vierailija
2/5 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole vaikuttanut itseluottamukseen muutoin kun positiivisesti. Näen kuinka ylivertainen olen.

M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut aina hyvä itseluottamus, kiitos siitä vanhemmilleni ja ihanalle lähipiirilleni. 

Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja itseluottamukseni on ollut samanlainen, eli hyvä koko ajan. En voisi kuvitellakaan muuta. Näen, että myös lapsillamme, nyt jo aikuisilla, on myls hyvä ja terve itseluottamus. Itsetunto on tietenkin myös hyvä. 

Vierailija
4/5 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna itseluottamukseni on hyvä ja pidän itsestäni. Parisuhteissa ja jo ihan silloin jos jonkun kanssa on sutinaa, itseluottamukseni laskee kuin lehmän häntä. 

Vierailija
5/5 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vaikuttaa. Mulla on aina ollut vähän heikohko itsetunto kiitos 10 vuotta kestäneen koulukiusaamisen. Kun parisuhteessa menee hyvin tunnen oloni arvostetuksi ja rakastetuksi ja minulla on hyvä olo niin parisuhteessa kuin itseni kanssa. Olen itsevarma ja se näkyy myös ulospäin. Kun parisuhteessa menee huonosti ja minusta tuntuu ettei mies halua edes olla kanssani alkaa lapsuuden kokemukset pyöriä päässäni ja epävarmuus iskee päälle. Tunnen itseni rumaksi ja tyhmäksi, ja epäonnistuneeksi ihmiseksi tuntuu etten ole hyvä yhtään missään eikä kukaan halua olla kanssani.