Siis onko oikeasti ihmisiä, joilla ei ole HD-telkkaria??
Ihmeellistä kitinää siirtymisestä HD-aikaan. Eihän HD ole ollut standardi kauempaa kuin tyyliin 15 vuotta. Onko oikeasti ihmisiä, jotka eivät ole kerenneet ostamaan HD-telkkaria tyyliin 15 vuoden aikana?? Vai ovatko pihejä tai vastustavat muuten vaan kaikkea kehitystä?
Kommentit (27)
Tuhansia vuosia ihmiset pärjänneet ilman hoodeetä, eivätkä ole laadusta nitisseet ja kitisseet.
Outoja nämä nykyajan uusavuttomat, aloittajana taas oikein stereotyyppinen kliseiden klisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. HD on antiikkia. Mulla on 8K.
HD on yks prsestandardi. Ainakin tietsikkapuolella.
Näytöt on liian leveitä korkeuteen nähden ja pieni resoluutio.
Ainakin itse piti ottaa HD jos ei halunnut karsia näytön virkistystaajuudesta (frameista) ja viiveestä. Näyttöjen puolella se on joko-tai. 4K:ssa ja 8K:ssa on isoja miinuksia.
Sulla ei vaan kato oo sellasta rautaa joka jaksaa pyörittää 120fps 8K:na. Kauppaan siitä mars!
En tiedä mikä on HD, ja onko meillä se vai eikö ole. Ihan sama. Kuva näkyy ja ääni kuuluu.
Telkkari lensi roskiin kun koko tämä digi-tv hössötys alkoi. Eikä ole tullut ikävä. Pelkkiä mainoksia ja laadutonta sontaa näyttävät nykyisin. Mitä olen tuttavien luona nähnyt. Täysin katsomiskelvotonta huttua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on HD?
Harley Davidson.
Kallista ainoastaan koska lähetinverkko myytiin polkuhintaan ulkomaalaisille sijoittajille. Ne on tienanneet rahat moneen kertaan takaisin mitä aikoinaan maksoivat!