Pikakahvi tulee halvemmaksi niin ostan sitä enkä perus suodatinkahvia.
Kommentit (8)
Minusta nexcafee pikakahvit ovat parempia ja helpompia tehdä, siksi en ole vuosiin tavallista kahvia tehnyt...
Minäkin teen vain pikakahvia nykyään. Kätevää ja nopeaa, voi tehdä vaikka yhden kupin kerralla. Nescafen Brasero parasta pikakahvia ja kohtuuhintaistakin.
Ei sitä kahvia hinnan takia juoda, jos haluaa säästää niin halvemmaksi tulee olla ilman, jos taas tykkää pikakahvista, niin sitten kannattaa juoda sitä, aloituksessa outo logiikka.
Itse taas haluan täydellisen kahvihetken DeLonghin kahvikoneella valmistetulla pavuista jauhetulla laatukahvilla. Periaatteella: vähän mutta hyvää.
Mulla on sellainen vanilja luomu pikakahvi
siitä tykkään
fn mieti hintaa mutta tosi nopea ja kätevä
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kahvia hinnan takia juoda, jos haluaa säästää niin halvemmaksi tulee olla ilman, jos taas tykkää pikakahvista, niin sitten kannattaa juoda sitä, aloituksessa outo logiikka.
Mä juon pikakahvia maun vuoksi.
Myös se on pelkkää plussaa kun pikakahvia säilyy paremmin kuin tavallinen. Juon kupin tai kaksi kerrallaan, en keittele koko pannuja. Joskus saattaa mennä pitempikin aika etten juo kahvia, tavallinen härskiintyy nopeasti.
Minulle saisi maksaa sievoisen summan rahaa, että suostuisin juomaan pikakahvia, niin pahaa se on.
Minä ostin aikoinaan useimmiten pannukahvia, ja heitin vain sinne kuumaan veteen ja odotin että laskeutuu. Ja oli jossain välissä suodatintötterö jne.
Sitten opin juomaan pikakahvia, ja nyt on tullut viime aikoina ostettua vain sitä x-tran cappuccino-jauhetta vai mikä se nyt oli. On mun makuun hyvää.