Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan kaikkea työtä

Vierailija
04.11.2023 |

Ja olen siis työssä eikä elämässäni ole ollut kuin pieni muutaman kuukauden työttömyysjakso ja muistan olleeni silloin onnellisemmillani. Olen inhonnut, suorastaan vihannut jokaista työtä, niin ammattiani vastaavaa kuin muitakin aloja joissa olen ollut. En löydä mitään mikä minua kiinnostaisi tai sitten löytyy pieneksi hetkeksi, mutta totaali kyllästyminen tulee nopeasti ja alan inhota paikkaa sydämeni pohjasta. Näin on käynyt taas ja töihin meno on täyttä taistelua. Olen introvertti enkä jaksa ihmisiä. En jaksa olla tekemisissä kenenkään kanssa, en jaksa työkavereita ja sitä, että joku sanoo minulle mitä teen ja milloin. Raivostuttaa, että minulla on kaunis koti, mutta vietän siellä vähemmän aikaa kuin töissä. Käyn ns vierailulla omassa kodissani töiden välissä. Vihaan sitä niin, että verisuoni on napsahtaa päässäni. Haluan olla h*lvetti soikoon rauhassa. S*atana.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen koulutustani ja kiinnostustani vastaavassa unelma-ammatissani, käyn töissä vain rahan takia. Saisin aikani kulumaan muutenkin ja paljon mukavammin. Saas nähdä, mitä työmotivaatiolle tapahtuu, kun olen parin vuoden päästä taloudellisesti riippumaton.

Vierailija
22/24 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ihan noin pitkällä kuin AP, mutta olen kyllä ajatellut, että olisi hienoa voittaa lotossa pari miljoonaa, niin voisi lopettaa työnteon. En tahtoisi käydä töissä, mieluiten olisin lomalla koko ajan: Tekisin, mitä huvittaa ja tapaisin niitä ihmisiä, joita tahdon. Vähän ristiriitainen olo siinä mielessä, että oon saanut tältä yhteiskunnalta hyvän ja ilmaisen koulutuksen, ja oikeastaan tuntuisi siltä, että pitäisi antaa vaihdossa oma työpanokseni. Annankin, koska on taloudellinen pakko, mutta jos ei olisi, lopettaisin heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minä  ?

Vierailija
24/24 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Silloinkin kun mulla oli se kaikkein mukavin työ, mitä oikeastaan edes ajattelin haluavani koskaan työkseni tekeväni... niin silloinkin kaipasin koko ajan vain kotiin ja joskus itkin esim. saunassa yksin, kun ajattelin, että pitää lähteä töihin seuraavana päivänä. Ja sitä seuraavana. Ja aina vaan jatkossa.

En kyllä tavoita. En ole tuossa tilassa koskaan töissä, että kaipaan sieltä pois. Aika usein voisin jatkaa vaikka kello käskee lähteä kotiin. Koska työ on itsessään tärkeää, eikä se tee minulla mitään pahaa. 

Se on asia erikseen, jos menee muuten huonosti eikä aloitekykyä löydy. Silloin ei tee mieli lähteä töihin, muttei myöskään ulos, tai minnekään muuallekaan.