IS: Soini ei äänestä ps:n ehdokasta presidentinvaalissa!
Halla-ahoa et ilmeisesti aio äänestää?
En. Sen voin sanoa suoraan, Soini sanoi.
Kommentit (48)
Soini olisi voinut itse lähteä ehdokkaaksi ja vähän nokitella Halla-ahoa, mutta sopeutumisraha näköjään riittää Timpalle. Tai sitten joku puolueesta on kertonut, että tullaan ovelle kopauttelemaan vähän otsaan muullakin kuin nuovipullolla, jos erehdyt ehdokkaaksi. Se perinteinen Persujen tapa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä se pikku-timppa jaksaa olla katkera.
Itse hommansa sössi, takinkääntäjä.
Takki kääntyi Purrankin porukoilla. Persut petti ison joukon äänestäjistään. Potkulakia ynnä muita järkyttäviä eriarvoistavia lakialoitteita leipovassa hallituksessa on persut mukana.
Laskun maksaa persupuolue seuraavissa vaaleisssa.
Kuinka tyhmä olet, jos et ymmärrä Perussuomalaisten olevan oikeistopuolue? Vai etkö ymmärrä mitä oikeistopuolue tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soini on edelleen katkera siitä kuinka hänet ulkoistettiin PS:stä. Ulkoministerinä ollessaan ei saanut tehtyä edes palautussopimusta IRAK:n kanssa. Ihan nollaäijä muutenkin jota vassarit tuo telkkariin ja artikkeleihin itkemään nykyhallitusta vastaan.
Säälittävä papparainen.Kyllä. aivan totta. Äärioikeistolainen siipi jyräsi Timon pihalle. Samalla lähti valtaosa äänestäjistäkin.
No ei todellakaan lähtenyt, kts. vaalitulokset.
Järkevät lähtivät, Suomen Sisun sisäpiiri ja Scripta-mafia ja Utopia Analytics tuli tilalle. Suomen kansa juuri on puoli vuotta ihmetellyt Persujen aikaansaannoksia suomalaisten arvojen ja ilmapiirin rapauttajana ja aika moni sinisilmäisesti Persuja uskonut äänestäisi juuri nyt toisin.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä se pikku-timppa jaksaa olla katkera.
Itse hommansa sössi, takinkääntäjä.
Tuota ps-aikaa harva nykyäänestäjä kaipaa.
Ja sekös Soinia pytyttää. Ihan juuri se sama helppo-heikki mistä häntä aikanaan moitittiin.
Halla-aho ei samaan sorru ja juuri siksi kerää arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soini on edelleen katkera siitä kuinka hänet ulkoistettiin PS:stä. Ulkoministerinä ollessaan ei saanut tehtyä edes palautussopimusta IRAK:n kanssa. Ihan nollaäijä muutenkin jota vassarit tuo telkkariin ja artikkeleihin itkemään nykyhallitusta vastaan.
Säälittävä papparainen.Kyllä. aivan totta. Äärioikeistolainen siipi jyräsi Timon pihalle. Samalla lähti valtaosa äänestäjistäkin.
Järkevät lähtivät, Suomen Sisun sisäpiiri ja Scripta-mafia ja Utopia Analytics tuli tilalle. Suomen kansa juuri on puoli vuotta ihmetellyt Persujen aikaansaannoksia suomalaisten arvojen ja ilmapiirin rapauttajana ja aika moni sinisilmäisesti Persuja uskonut äänestäisi ju
Sinun valheitasi sitten pitäisi kuunnella?
Salli mun nauraa 😄