Saat tunniksi käyttöön aikakoneen. Mihin päivämäärään matkustat?
Pääset siis tunniksi palaamaan omaan menneisyyteesi. Kirjoita päivämäärä ja kerro mitä sinä hetkenä tapahtuu.
Kommentit (83)
Oma sikiöaika tai syntymähetki ois aika vekkuli kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Menen tarkistamaan tulevan lottoarvonnan numerot tietenkin. Useankin. Aikakone, jolla voi mennä vain menneisyyteen, on jo olemassa. Sen nimi on Persut.
Menisit mieluummin niin pitkälle menneisyyteen, että löydät toimivat mt-palvelut. Et edes ymmärtänyt ap:n iisiä kysymystä, kelpaatko edes vassuksi?
03.02.2030
Menisin tunniksi selailemaan kaikkea kivaa tapahtunutta.
Ottaisin talteen mahdollisimman paljon tietoa kaikesta, jolla voisin kartuttaa omaa omaisuutta.
Vähän ois makeeta olla loton päävoittaja 13 kertaa putkeen...
Erään virheeni korjaisin menneisyydestä.
En muista päivämäärää mutta vuoteen 2000 jolloin aloin seurustella ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Seurustelun aloituspäivämäärän kyllä muistan mutta palaisin päivään jolloin vietimme aikaa yhdessä ennen tai jälkeen. Olisi mukava muistaa miltä tuntui olla ihastunut korviaan myöten.
Kun jätin mun exän. helmikuu 2020, päivämäärää en muista. Ei silloin omattu samoja arvoja ja olin juuri täyttänyt 18v. Exä oli kolme vuotta vanhempi. Parempaa en ole löytänyt ja en heti usko että löytäisinkään.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tietty yhdyntäkerta olisi miellyttävä kokea uudelleen.
Otan osaa, jos sulla ei ole parantamisen mahdollisuuksia tuossa asiassa, vaan pitää johonkin menneisyyden kokemukseen tarrautua. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tää on helppo. Matkaisin aikakoneella ihan ehdottomasti 2000 vuotta taaksepäin siihen aikaan, kun Jeesus vaelsi maan päällä. Vaikka olen jo uskossa, niin totta maar sitä ihan silmätystenkin tapaisi Jeesuksen mielellään ja olisi hauska liittyä ensimmäisten opetuslasten, Johanneksen, Pietarin ja kumppaneitten seuraan Jeesusta kuuntelemaan! 🧔😍
Olisi varmaan melkoinen pettymys huomata ihan oikeasti että kyseessä oli pelkkä satu.
Kai sitä tuohon viime lauantaihin voisi mennä täyttämään 7 oikein lottokuponkiin. Tosin joidenkin teorioiden mukaan menneisyyteen matkustamalla ei voi muuttaa tulevaisuuden tapahtumia, joten sen mukaan arvonnassa tulisi jotkut muut numerot. Mutta olisi ihan kiva sekin teoria vahvistaa sitten.
Äitini kuolinpäivään. Kuoli yllättäen sairauskohtaukseen ja haluaisin vielä yhden päivän hänen kanssaan.
Menisin aikojen alkuun ja kun Eeva nappaa sen kielletyn hedelmän niin sanoisin Aatamille "Jumala tekee sinulle uuden paremman vaimon kun vain pyydät, älä sinä ota äläkä mene naisen ansaan, ei tarvitse otsa hiessä painaa pellolla pitkää päivää, vaan saat jäädä tänne paratiisiin ja paneskella sitä uutta kaunotarta ja elää ikuisesti".
En tiedä minä päivänä tämä on tapahtunut, mutta estäisin Johannes Koskea perustamasta Silakkaliikettä.
Vaihtoehtoja vuodelle 1992. 1. Matka Jerusalemiin. On suht rauhallista. 2. Tampereella tädille kylään, täti on vielä nuorempi ja hauska. 3. Lapsuuden maisemissa lenkki purojen varrella, puut eivät ole vielä kasvaneet kovin suureksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun jätin mun exän. helmikuu 2020, päivämäärää en muista. Ei silloin omattu samoja arvoja ja olin juuri täyttänyt 18v. Exä oli kolme vuotta vanhempi. Parempaa en ole löytänyt ja en heti usko että löytäisinkään.
Kannattaa alkaa katselemaan 50+ vuotiaista kokovalkoisiin pukeutuneista nuorekkaista setämiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Menisin aikojen alkuun ja kun Eeva nappaa sen kielletyn hedelmän niin sanoisin Aatamille "Jumala tekee sinulle uuden paremman vaimon kun vain pyydät, älä sinä ota äläkä mene naisen ansaan, ei tarvitse otsa hiessä painaa pellolla pitkää päivää, vaan saat jäädä tänne paratiisiin ja paneskella sitä uutta kaunotarta ja elää ikuisesti".
Aatami kirjoittaisi Raamatun sijaan ensimmäisen m g t o w oppaan.
Joku kesäpäivä ysäriltä kun olin pieni lapsi ja isä oli elossa ja elettiin elämän parasta aikaa mökillä. Kun isä huolehti kaikesta ja sai leikkiä ja nauttia. Ja kaikki oli hyvin.
Näiyä päivämääriä ja vuosia on useita. Ainakin kevät 1977 ja syksy 1980 sekä alkuvuosi 1989.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on helppo. Matkaisin aikakoneella ihan ehdottomasti 2000 vuotta taaksepäin siihen aikaan, kun Jeesus vaelsi maan päällä. Vaikka olen jo uskossa, niin totta maar sitä ihan silmätystenkin tapaisi Jeesuksen mielellään ja olisi hauska liittyä ensimmäisten opetuslasten, Johanneksen, Pietarin ja kumppaneitten seuraan Jeesusta kuuntelemaan! 🧔😍
Olisi varmaan melkoinen pettymys huomata ihan oikeasti että kyseessä oli pelkkä satu.
Kaikki uskoon tulleet tietävät, että Jeesus on totta. Jumala antaa siitä todistuksen ihmiselle ja tekee asiat tiettäväksi kaikille, jotka haluavat totuuden löytää. "Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan".
Sen lisäksi, että jopa historioitsijat sanovat Jeesuksen olleen todellinen henkilö. Kiistaa on lähinnä siitä, kuka hän oli kenenkin mielestä.
Parin viikon päähän taaksepäin pelaamaan viime perjantain Eurojackpotin oikeat numerot.