Saat tunniksi käyttöön aikakoneen. Mihin päivämäärään matkustat?
Pääset siis tunniksi palaamaan omaan menneisyyteesi. Kirjoita päivämäärä ja kerro mitä sinä hetkenä tapahtuu.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on helppo. Matkaisin aikakoneella ihan ehdottomasti 2000 vuotta taaksepäin siihen aikaan, kun Jeesus vaelsi maan päällä. Vaikka olen jo uskossa, niin totta maar sitä ihan silmätystenkin tapaisi Jeesuksen mielellään ja olisi hauska liittyä ensimmäisten opetuslasten, Johanneksen, Pietarin ja kumppaneitten seuraan Jeesusta kuuntelemaan! 🧔😍
Olisi varmaan melkoinen pettymys huomata ihan oikeasti että kyseessä oli pelkkä satu.
Kaikki uskoon tulleet tietävät, että Jeesus on totta. Jumala antaa siitä todistuksen ihmiselle ja tekee asiat tiettäväksi kaikille, jotka haluavat totuuden löytää. "Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan".
Sen lisäksi, että jopa historioitsijat sanovat Jeesu
No eivät tiedä, vaan jo ihan määritelmällisesti USKOVAT, eli kuvittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Menisin aikojen alkuun ja kun Eeva nappaa sen kielletyn hedelmän niin sanoisin Aatamille "Jumala tekee sinulle uuden paremman vaimon kun vain pyydät, älä sinä ota äläkä mene naisen ansaan, ei tarvitse otsa hiessä painaa pellolla pitkää päivää, vaan saat jäädä tänne paratiisiin ja paneskella sitä uutta kaunotarta ja elää ikuisesti".
Jumala antoi sen syömättömyyskäskyn Aadamille. Ja Jumala oli se, joka tuomitsi miehen raatamaan otsa hiessä, koska Aadam totteli vaimoaan kuin Jumalaa. Vaimo taas totteli saatanaa, joka eksytti hänet syömään. Ja Eevan syötyä myös Aadam söi.
Vuoteen 2010 ja ostaisin tuhansia bitcoineja alle euron kappale. Pyramidihuijaushan se on mutta pääsisin halvalla eläkkeelle vuonna 2020.
Vierailija kirjoitti:
Vuoteen 2010 ja ostaisin tuhansia bitcoineja alle euron kappale. Pyramidihuijaushan se on mutta pääsisin halvalla eläkkeelle vuonna 2020.
Toisaalta jos tuo teoria siitä, että menneisyyteen matkustamalla et voi muuttaa tulevaisuutta olisit todennäköisesti esim. hukannut bitcoin salasanasi etkä pääsisi niihin käsiksi palatessasi nykyaikaan 😊
Vain omassa menneisyydessäni saisin käydä? En ehkä uskaltaisi mennä, koska se saattaisi muuttaa nykyhetkeä jollain ratkaisevalla tavalla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin aikojen alkuun ja kun Eeva nappaa sen kielletyn hedelmän niin sanoisin Aatamille "Jumala tekee sinulle uuden paremman vaimon kun vain pyydät, älä sinä ota äläkä mene naisen ansaan, ei tarvitse otsa hiessä painaa pellolla pitkää päivää, vaan saat jäädä tänne paratiisiin ja paneskella sitä uutta kaunotarta ja elää ikuisesti".
Jumala antoi sen syömättömyyskäskyn Aadamille. Ja Jumala oli se, joka tuomitsi miehen raatamaan otsa hiessä, koska Aadam totteli vaimoaan kuin Jumalaa. Vaimo taas totteli saatanaa, joka eksytti hänet syömään. Ja Eevan syötyä myös Aadam söi.
Aatami tai Adam. Vaikka kyseessä onkin satu, niin ei tarvitse silti kielioppia pahoinpidellä.
Miks vaan taaksepäin? Ei mua kiinnosta mikään menneessä eikä ole edes mitään korjattavaa missään mielessä. Tulevaisuutta haluisin kurkata, vaikka esim. vuotta 3535.
Vierailija kirjoitti:
Miks vaan taaksepäin? Ei mua kiinnosta mikään menneessä eikä ole edes mitään korjattavaa missään mielessä. Tulevaisuutta haluisin kurkata, vaikka esim. vuotta 3535.
Heh, minua taas vuosi 20224 - Beatles Reunited ja p. ja trump tekevät valituksen, Korkeimpaan Galaktiseen Oikeuteen! (puhuvat päät).
En vaan viitti tunniksi matkoille lähteä. Pari vuotta olisi kiva.
7.12.2018
Jättäisin pikkujoulut väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jätin mun exän. helmikuu 2020, päivämäärää en muista. Ei silloin omattu samoja arvoja ja olin juuri täyttänyt 18v. Exä oli kolme vuotta vanhempi. Parempaa en ole löytänyt ja en heti usko että löytäisinkään.
Kannattaa alkaa katselemaan 50+ vuotiaista kokovalkoisiin pukeutuneista nuorekkaista setämiehistä.
Oon onneks 21v
16.10.1793 Pariisi. Ranskassa riehui terrori vallankumouksen jälkeen 1789 ja tuona päivänä astui giljotiiniin Ranskan viimeinen kuningatar Marie Antoinette. Kuningas oli jo mestattu aiemmin samana vuonna.
En uskaltaisi palata menneisyyteen. Jos aikakone keksittäisiin nyt, ei sitä olisi vielä keksitty menneisyydessä. Silloin ei voisi palata tähän päivään.
Matkustaisin kesäkuun loppuun vuoteen 2009. Ottaisin taksin sen sijaan että lähtisin ajamaan humalassa ja jäisin kiinni. Kun pää olisi selvinnyt, perustaisin 5 bitcoin-lompakkoa johon siirtäisin jokaiseen tonnilla bitcoineja. Jokainen niistä lompakoista olisi satojen miljoonien arvoinen tänä päivänä.
Siihen yhteen marraskuiseen päivään vuonna 2007, kun päätin aloittaa dieetin ja valitsin saunajuomaksi lasin vettä, vaikka jääkaapissa olisi ollut siideri. Valitsisin toisella kertaa sen siiderin vain nähdäkseni onko nämä kaikki vaivat sen vesilasillisen syytä.
Kesäkuuhun 1991, silloisen tapailupoikaystävän (joka sattui olevan myös luokallani lukiossa) huoneeseen jossa 17-vuotiaina suudeltiin ja kädet vaelsivat paidan alla...Sen pidemmälle emme tohtineet mennä. Sellaista niin tiheää ja viattoman kiihkeää tunnelmaa en ole sen jälkeen vanhempana kokenut, vaikka suhde ei suureksi surukseni jatkunut syksyyn...Ja tapasin tuosta vuoden eteenpäin miehen jonka kanssa olen yhä tänä päivänä naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on helppo. Matkaisin aikakoneella ihan ehdottomasti 2000 vuotta taaksepäin siihen aikaan, kun Jeesus vaelsi maan päällä. Vaikka olen jo uskossa, niin totta maar sitä ihan silmätystenkin tapaisi Jeesuksen mielellään ja olisi hauska liittyä ensimmäisten opetuslasten, Johanneksen, Pietarin ja kumppaneitten seuraan Jeesusta kuuntelemaan! 🧔😍
Olisi varmaan melkoinen pettymys huomata ihan oikeasti että kyseessä oli pelkkä satu.
Oletko ihan varma, että kyseessä on yli 2000 v. kestänyt satu, jonka ansiosta monet ovat pelastuneet ja osa niinkuin minä tavanneet Kristuksen vielä tänä päivänä. Tuskin on kyseessä joukkohysteria, koska meitä on harvoja ja valittuja eri puolilla maailmaan tietämättä toisistamme, jotka tämän kiistattoman todisteen tapaamme. Jopa islamin maissa näitä tapahtuu ja he ovat valmiita menettämään maallisen henkensä sen takia.
Palaisin hetkeen vähän enne kuin se aikakone keksittiin ja kuristaisin sen keksijän. Mutta miten sitten pääsin koskaan kuristamaan sen kun ei menneisyytenmenoaikakonetta olisi kukaan keksinyt ? Eiväthän kuristetut mitään keksi. No, tokihan on pohdittu aikaparasiitteja...vai -doksejako ne ?
Kauhean vaikeaa tämä tiede. Ja varsinkin tiedettömyys.
Saanko vaihtaa vastausta? :) (kun jäin miettimään ....)
Siihen tuntiin, kun minut jätettiin vastuuseen koko paikasta/maatilasta - "jos 'se' (susi) tulee pihaan asti, niin aseet on tuossa (tuvan seinällä), niinkuin tiedät, panokset on lipaston laatikossa. .... Koittakaahan sitten (papan kanssa) pärjätä!" .... Setävainaa tuon sanoi, lähtiessään vieraalle töihin. .... Lammasfarmi, varulta piti sitten käydä katsomassa, tarkistamassa paikkoja metsässä. Ikää mulla oli 23. Ilman asetta sinne menin.