Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saat tunniksi käyttöön aikakoneen. Mihin päivämäärään matkustat?

Vierailija
03.11.2023 |

Pääset siis tunniksi palaamaan omaan menneisyyteesi. Kirjoita päivämäärä ja kerro mitä sinä hetkenä tapahtuu. 

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein sama! Estäisin oman syntymäni/alulle panon

Vierailija
62/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kesäkuuhun 2001. Jättäisin väliin reissun, jossa tapasin exäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin päivään jolloin mut siitettiin. Kortsu käyttöön siihen väliin kiitos.

Vierailija
64/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset tavoitelko pelkkää maallista hyvää ja mammonaa. Muistakaa, että se tärkein asia on teille kerätty Taivaassa. Joko hyvää tai pahaa, valinta on teidän. Joka teille puhuu saduista, joihin ei kannata uskoa, minä olen elävä todistus siitä, että Kristus Jeesus on totta ja häntä pakenee niin demonit kuin saatana. Nuo kaikki ovat totta. Aiheuttavat painajaisia ja pelkotiloja vaikka silmilläsi et niitä näe kuin joskus. Jeesuksen nimi ajaa ne pois. Uskokaa asian kokenutta.

Vierailija
65/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivään, jona näin koirani viimeisen kerran, tietämättäni sitä vielä aamulla, eli saisin ylimääräisen tunnin hänen kanssa. Tunti ei ihmeitä tee, mutta vaikka tästä on jo 5 vuotta, niin silti toi otus tässä sydämmessä raapii. Onneksi näen hänestä välillä unta, ne tuntuu niin todelliselta. Aamulla toki itkettää kun tajuaa tilanteen todellisen laidan. Toista sellaista ajatuksella toimivaa ja mua hyvin lukevaa koiraa ei tule.

Vierailija
66/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lokakuinen ilta v.2001, kun synnytin esikoiseni ja sain hänet syliini, napanuora vielä kiinni, ihoni päällä sairaalavaatteeni alla, tuijotti isoilla silmillään minua vaikka ikää oli ehkä parisen minuuttia ja kinaa vielä iholla.

En ole ikinä ollut niin onnellinen, enkä tule enää ikinä olemaankaan. Kaikki oli hyvin ja täydellisesti juuri siinä hetkessä.

Vierailija
67/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on helppo. Matkaisin aikakoneella ihan ehdottomasti 2000 vuotta taaksepäin siihen aikaan, kun Jeesus vaelsi maan päällä. Vaikka olen jo uskossa, niin totta maar sitä ihan silmätystenkin tapaisi Jeesuksen mielellään ja olisi hauska liittyä ensimmäisten opetuslasten, Johanneksen, Pietarin ja kumppaneitten seuraan Jeesusta kuuntelemaan! 🧔😍

Olisi varmaan melkoinen pettymys huomata ihan oikeasti että kyseessä oli pelkkä satu. 

Oletko ihan varma, että kyseessä on yli 2000 v. kestänyt satu, jonka ansiosta monet ovat pelastuneet ja osa niinkuin minä tavanneet Kristuksen vielä tänä päivänä. Tuskin on kyseessä joukkohysteria, koska meitä on harvoja ja valittuja eri puolilla maailmaan tietämättä toisistamme, jotka tämän kiistattoman todisteen tapaamme. Jopa islamin maissa näitä tapahtuu ja he o

Olen ihan varma. 

Vierailija
68/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät ihmiset tavoitelko pelkkää maallista hyvää ja mammonaa. Muistakaa, että se tärkein asia on teille kerätty Taivaassa. Joko hyvää tai pahaa, valinta on teidän. Joka teille puhuu saduista, joihin ei kannata uskoa, minä olen elävä todistus siitä, että Kristus Jeesus on totta ja häntä pakenee niin demonit kuin saatana. Nuo kaikki ovat totta. Aiheuttavat painajaisia ja pelkotiloja vaikka silmilläsi et niitä näe kuin joskus. Jeesuksen nimi ajaa ne pois. Uskokaa asian kokenutta.

Ei, kyllä sinä olet ihan samanlainen paskanpuhuja kuin muutkin luulevaiset. 

Vierailija
69/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

23.10.1929.

Vierailija
70/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.4.2014

Ja estäisin sitä konetta nousemasta. Kohta tulee kymmenen vuotta tuosta päivästä ja ikävä on edelleen suuri. 

Vierailija
71/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärille vuoteen 1997, taon teini-ikäiselle itselleni järkeä päähän ja estän tekemästä typeriä päätöksiä.

Vierailija
72/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estäisin oman elämäni alkamisen, eli estäisin sen siittämisen hetken siltä mieheltä ja naiselta joita kutsun nyt isäksi ja äidiksi.

Vierailija
73/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit siis ongelmia elämääsi. Niitä on luvassa.

Vierailija
74/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustakaa joku vuosituhannen vaihteeseen ja estäkää itänaapurin hullun valtaanpääsy.

Vierailija
75/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, voisiko muuttaa tulevaisuutta. Joitain kuolemia voisi estää. Valinta menisi ehkä ikäperusteisesti ja lähimmän sukulaisuuden sekä tuntemisen perusteella.

Sitten on kaikkia sotia ym. Kävisi poistamassa diktaattoreja ennen kuin heistä tulee diktaattoreja. Jos piti olla oman elämän aikana, niin osa näistä onnustuisi, jos paikan saa valita. Tietysti jos jokainen saa tuon tunnin, niin voi olla tungosta, ja ehkä joku toinen hoitaa tuon paremmin kuin minä.

Jos ei  voi muuttaa mitään, niin joku ihan tavallinen päivä, kun saisi pitää seuraa jo kuolleiden kanssa. 

Tässä ei ilmeisesti ollut mahis mennä tapaamaan esi-isiä tai  neanderthaleja tai jakelemaan tubilääkkeitä.

Vierailija
76/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin aikojen alkuun ja kun Eeva nappaa sen kielletyn hedelmän niin sanoisin Aatamille "Jumala tekee sinulle uuden paremman vaimon kun vain pyydät, älä sinä ota äläkä mene naisen ansaan, ei tarvitse otsa hiessä painaa pellolla pitkää päivää, vaan saat jäädä tänne paratiisiin ja paneskella sitä uutta kaunotarta ja elää ikuisesti".

Jumala antoi sen syömättömyyskäskyn Aadamille. Ja Jumala oli se, joka tuomitsi miehen raatamaan otsa hiessä, koska Aadam totteli vaimoaan kuin Jumalaa. Vaimo taas totteli saatanaa, joka eksytti hänet syömään. Ja Eevan syötyä myös Aadam söi.

Piti mennä omaan menneisyyteen. 

Vierailija
77/83 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivään jolloin P..n syntyi ja estää mahdollinen maailman tuho.

Vierailija
78/83 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko silloin menneisyyden sivustakatsoja vai eläisikö uudestaan samanikäisenä kuin tapahtumahetkellä? Ja vousiko vaikuttaa tapahtumien kulkuun? 

Vierailija
79/83 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaikea. Suhteen exän kanssa vois jättää ainakin suuremmaksi osaksi väliin, mutta sit ei ois ihania lapsiakaan olemassa.

Voisin mennä lukion abikevääseen parinkymmenen vuoden taakse täyttelemään yhteishakukaavaketta: jättäisin valitsematta alan, jonka valitsin sen pohjalta millainen ihminen haluaisin olla ja valitsisin minulle paremmin sopivan alan. 

Vierailija
80/83 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä menisin sinne, kun olin lukiossa.

tietty lottonumerot ja olisin ostanyt, töhän hetkeen verrattuna, pilkkahintaisia asuntoja. Sen hetken lottovoitolla, jos olisin saanut 4 asuntoa ja ne olisi jatkanut seuraavien ostoa, olisi elämä hyvin paljon helpompaa.