Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen kuva teille tulee ihmisestä joka seuraa Tempetation Islandia?

Vierailija
03.11.2023 |

Kysymys otsikossa... 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temperature iitat, eli kaikille antavat

Vierailija
22/26 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen ja tunnen omassa ikäluokassani näitä, jotka katsovat Temppareita (läpällä tietysti). AMK-taustaisia. Kokovalkoiset kodit, kauneusihanne voimakkaasti meikattu vuoden 2015 tyyliin. Ihkuttavat Sanna Marinia, koska se on siis niiiiin edustava ja hyvää mainosta Suomelle. Meuhkaavat intersektionaalisesta feminismistä ymmärtämättä, mitä se oikeastaan edes tarkoittaa. Juovat mielellään humalahakuisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon keski-ikäinen tohtori ja katsonut Temppareita pariin viime vuoteen asti. Viihdyttäviä hahmoja, hupaisaa kohellusta, siinä syyt miksi jaksoin monta vuotta seurata sarjaa. Sitten meni maku kun ohjelmaan valittiin liian ongelmaisia ihmisiä, joilla meni pää sekaisin pettämisestä ja petetyksi tulemisesta. 

Vierailija
24/26 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joiden tiedän katsovan ovat jollain tasolla yksinkertaisia ja alhaisemmin koulutettuja.

Vierailija
25/26 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka vaan voi rentoutuakseen katsoa ns. hömppää. En mä ainakaan osaa, enkä halua määritellä ihmistä sen perusteella, miten se pistää aivot narikkaan. Pitääkö sitä vapaa-ajallakin päteä ja nipottaa? Ite en kato ko. sarjaa, mut höttö on tarpeen joskus.

Joo mutta Temptation Island ei mene enää kategoriaan "hömppä" vaan "ala-arvoinen paska". Tuota paskempaa ei taideta perinteiseen telkkariin tällä hetkellä tehdäkään. Kaikenlaista voin katsoa sellaisella wannabe mediatutkijan asenteella mutta jossain menee mullakin raja.

Vierailija
26/26 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin imarteleva.