Onko Joe Rogan naisten mielestä seksikäs?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vielä joskus 10 vuotta sitten viitsi kaverin standup-komediaa katsoa. Nyt tämän podcast-juttujen myötä kaveri on vajunnut ihan syvään päätyyn salaliittohörhöilyssään. Selittää kuinka vaan haastattelee, mutta todellisuudessa antaa siis antaa näille hörhöille ison kanavan omaa salaliittoansa levittää. Naiset, jos mies on Joe Rogan fani, niin iso red flag!
Katsoppa Roganin uusin stand-up spesiaali. Ihmettelen, jos kehtaa enää itsekään kutsua itseään stand-up koomikoksi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena vielä kun oli hiukset päässä niin ihan ok.
Oletpa pinnallinen juntti.
😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani heteromiehet haluaisi kuulua Joen "talliin" eli kuonokopassa olisivat kahlehdittu nahkaremmeillä karsinaan jossa Joe käy miehekkäästi mylvien purkamassa paineitaan näihin "narttuihinsa" kuten hän heitä kutsuu.!
Tuo varmaan kertoo eniten siitä millaisessa porukassa sinä itse pyörit!
Vierailija kirjoitti:
Aaaahhh..
Magatilla (eli Pertti 56v) pöksyt märkänä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Liberaalista kalifornialaisesta texasilaiseksi punaniska-magatiksi muuttunut opportunisti-propagandisti. Muutoksen syynä tarve vältellä veroja 100 miljoonan spotify-palkkiostaan. Magatteihin meni täydestä. 😂
Ehkä koko mediamaailman munattomin mies. Juu, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani heteromiehet haluaisi kuulua Joen "talliin" eli kuonokopassa olisivat kahlehdittu nahkaremmeillä karsinaan jossa Joe käy miehekkäästi mylvien purkamassa paineitaan näihin "narttuihinsa" kuten hän heitä kutsuu.!
heteromiehet on friikkiä porukkaa ei ihme että he ovat hyljeksityin ihmisryhmä
Olen joskus katsonut joitain Joe Roganin podcasteja ja ne oli mielenkiintoisia ja pidin häntä ihan hyvänä tyyppinä. Enpä pidä enää kun antoi vaalien aikaan Trumpin saarnata hulluja valheitaan ja aivoituksiaan 3 tuntia mitään kyseenalaistamatta. Taisi vain kannustaa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus katsonut joitain Joe Roganin podcasteja ja ne oli mielenkiintoisia ja pidin häntä ihan hyvänä tyyppinä. Enpä pidä enää kun antoi vaalien aikaan Trumpin saarnata hulluja valheitaan ja aivoituksiaan 3 tuntia mitään kyseenalaistamatta. Taisi vain kannustaa siinä.
Harrisille oli myös sama kutsu.
Onko lyhyt, kalju ja vanha mies seksikäs? No eipä kuule ole, jos et tuota itse arvannut.
Vierailija kirjoitti:
Onko lyhyt, kalju ja vanha mies seksikäs? No eipä kuule ole, jos et tuota itse arvannut.
Lihaksikas, viriili ja nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Ei jotenkin habituksesta tule älynlahjat ensimmäisenä mieleen... Ei jatkoon tämä kaveri...
Ihmisen älykkyys onkin usein pääteltävissä ulkonäöstä...
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä jos se lyhyt, kalju ja vanha mies on sen lisäksi roganin tapaan vielä selkärangaton opportunisti ja maga-propagandisti? Lisääkö yhtään seksikkyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jotenkin habituksesta tule älynlahjat ensimmäisenä mieleen... Ei jatkoon tämä kaveri...
Ihmisen älykkyys onkin usein pääteltävissä ulkonäöstä...
Roganin tapauksessa yksi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Liberaalista kalifornialaisesta texasilaiseksi punaniska-magatiksi muuttunut opportunisti-propagandisti. Muutoksen syynä tarve vältellä veroja 100 miljoonan spotify-palkkiostaan. Magatteihin meni täydestä. 😂
Valhe! Joe-setä on sananvapauden esitaistelija toverien Donald ja Elon rinnalla! 💪
Vierailija kirjoitti:
Yhtä seksikäs kuin katkeran tympeä ja elämälle pelokas av-mamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 trollaus
Ei ole, kun ihan tosi juttu. Usko mua.
Kertoo kaiken sinusta sekä kaveripiiristäsi!
Oletpa pinnallinen juntti.