Onko Joe Rogan naisten mielestä seksikäs?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Neva hööd. Enkä jaksa kvg. Tuskin on hyvännäköinen, jos joku palstajonne tällaisia kyselee.
Isopäinen körmy. Ei ole seksikäs yhtään.
joku huuhaa ukkohan tuo on... jonkin sortin mekkala jokin aika sitten taisi tekemistään olla
Vierailija kirjoitti:
Isopäinen körmy. Ei ole seksikäs yhtään.
Steroidit suurentaa päätä.
Ihan fiksu ja avarakatseinen tavalliseksi amerikkalaiseksi. Mitään asiantuntijastatusta hänellä ei toki ole muuhun kuin kamppailulajeihin.
Pelottavaa on se, miten jotkut epävarmat nuoret pitävät häntä jonkinlaisena auktoriteettina tai jopa guruna.
Vierailija kirjoitti:
Ihan fiksu ja avarakatseinen tavalliseksi amerikkalaiseksi. Mitään asiantuntijastatusta hänellä ei toki ole muuhun kuin kamppailulajeihin.
Pelottavaa on se, miten jotkut epävarmat nuoret pitävät häntä jonkinlaisena auktoriteettina tai jopa guruna.
Missä tällaisia nuoria oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jöy Röygan on salaliittohörhö.
No niin, hän on vain talk-show isäntä joka keskustelee kaikenlaisten ihmisten kanssa. Voisitko lopettaa tuon valehtelun ja mustamaalaamisen vain kun et pidä siitä että hän ottaa kaikenlaisia vieraita ohjelmaansa?
On harhaa että Rogan olisi jotenkin sen puolueettomampi kuin kukaan muukaan.
Siitä annan kyllä pisteitä, että keskustelee myös eri mieltä olevien kanssa. Mutta kyllähän vieraslista on hänelläkin kallellaan samanmielisiin.
Se on kyllä nykyisin totta. Onneksi hänellä on edelleen myös kiinnostusta eri ihmiselon ja tieteen alueisiin ja kutsuu myös siltä pohjalta keskustelijoita studioon. Kunnollinen pohjakoulutus ja jopa tieteellinen jatkokoulutus toisi varmaankin yhden kerroksen lisää ohjelmaansa mutta suurten massojen suosioon riittää nykyinenkin taso.
Ei ole. Tyhmyys saa ovariot huutamaan kauhuissaan, että ei noita geenejä jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tällaisia nuoria oikein on?
Netissä. Ihailevat Rogania, tukeutuvat debateissa Roganin mielipiteisiin. Pitävät jonkinlaisena isähahmona.
Samaa ilmiötä esiintyy mm. Jordan Petersonin ja Ben Shapiron kohdalla.
On. Kyllä miehen pitää olla urheilullinen, ei mikään rimpula.
Hänessä huomaa kannabiksen käytön pitkäaikaiset haittavaikutukset.
Ei minusta. Näyttää liian epä-älylliseltä.
Näyttää luolamieheltä. Luulisi että evoluutio olisi tuollaiset jo karsinut pois...
Ei jotenkin habituksesta tule älynlahjat ensimmäisenä mieleen... Ei jatkoon tämä kaveri...
Vierailija kirjoitti:
On kalju ja lyhyt kasvuinen, ei yhtään mun tyyppiä. Mutta kai se on melko varakas.
N
Ai että lyhyt_kasvuinen? Ihan normi 175 cm tietämillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kalju ja lyhyt kasvuinen, ei yhtään mun tyyppiä. Mutta kai se on melko varakas.
N
Nuo ylisuuret lihakset ja yleinen möhköys varmaan saa näyttämään vähän lyhyeltä. Danny deVito -vartalonmalli... 😀
Eipä sillä, pituus ei ole minulle mikään tärkeä juttu, mutta tuo leveys on kyllä totaalinen turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Nuo ylisuuret lihakset ja yleinen möhköys varmaan saa näyttämään vähän lyhyeltä. Danny deVito -vartalonmalli... 😀
Eipä sillä, pituus ei ole minulle mikään tärkeä juttu, mutta tuo leveys on kyllä totaalinen turn-off.
NIinpä. Ihmetyttää miksi lyhyehköt miehet haluavat kaventaa naisvalikoimaansa leventämällä itsensä bodareiksi, joista valtaosa naisista ei tykkää.
Ei viehättä minun silmää. Oikeastaan juuri sellaisen näköinen että ei paljoa vähempää voisi viehättää.