Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se teistä noloa jos myöntää tällaisen asian:

Vierailija
03.11.2023 |

Tuntuu todella pahalta, että ex-mieheni ja lapseni isä muistaa mainita somessa äitienpäivänä vain nykyisen puolisonsa. Minä, joka hoidan suurimman vastuun yhteisen lapsemme kasvatuksesta ja hoitamisesta, olen näistä hänen äitienpäiväpostauksista täysin unohdettu. Hän itse on perustanut uuden perheen ja viettää yhteisen lapsemme kanssa viikoloppuvanhemmuutta. Ja silloinkin viettävät  yleensä aikaa vanhempiensa kotona (ex on yli 40-vuotias). Mitään muutakaan kiitosta en ole koskaan mistään saanut. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. 

Vierailija
2/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi kuvaan esim: huhuu, minä hoidan työn ja te keräätte huvin t. lähivanhempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäkysymys: miten tällaisesta surusta voisi päästä yli? Tuntuu, ettei kukaan arvosta sitä mitä olen lapsemme eteen tehnyt. En niitä asioita halua tänne selittää, mutta monenlaisia haasteita on ollut.

Vierailija
4/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoi kuvaan esim: huhuu, minä hoidan työn ja te keräätte huvin t. lähivanhempi

En viitsi. Tekisin itsestäni vain naurun alaisen.

Vierailija
5/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai omien tunteiden myöntäminen ole koskaan paha asia. Tietysti voisit miettiä, miksi tuo asia on sinulle niin tärkeä, ja pystyisitkö alkaa ajatella siitä jotenkin toisin. Jos nyt kylmällä järjellä mietit, niin ei kukaan eron jälkeen kirjoittele äitienpäivänä entisestä puolisostaan mitään someen, vaikka kuinka arvostaisi tämän työpanosta yhteisten lasten vanhempana.

Vierailija
6/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ex on pelle. Et sinä.

Vierailija
7/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäkysymys: miten tällaisesta surusta voisi päästä yli? Tuntuu, ettei kukaan arvosta sitä mitä olen lapsemme eteen tehnyt. En niitä asioita halua tänne selittää, mutta monenlaisia haasteita on ollut.

Kai vain käsittelemällä se asia. Yllättävän harvoin sitä saa kiitosta kaikenlaisesta, mitä on tehnyt. Mutta myös antamalla itselle lupa olla ylpeä siitä, mitä on saanut aikaan.

Vierailija
8/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex miehesi on vähän nolo, jos ei tajua antaa tunnustusta sinulle, joka olet khänen lapsensä äiti.

Vierailija
9/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se riitä, että itse arvostat, ja kun näet hoitaneesi homman hyvin? Sehän tehdään lapsen hyväksi, eli paras lopputulos näkyy hänessä. Muiden ihmisten kiitos on toisarvoista. Ja kai sentään joku huomaa, miten hyvin olet hoitanut asiat - omat vanhempasi, ystäväsi...? Ja ehkä lapsi itse ymmärtää sen sitten vanhempana.

Vierailija
10/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sen eksän tehtävä enää ole sinua muistaa. Lapsesi ovat ne jotka sinua muistavat. 

Vierailija
11/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi tosi outoa, jos ex-mieheni musta jotain facessa mainitsisi. Niin olisi varmaan sen uudesta naisestakin ja aiheuttaisi varmaan närää niiden parisuhteessa. Miksi sä olet exäsi facea lukenut? Mitä sen jutut sulle enää kuuluu?

Vierailija
12/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, noiden äitienpäiväpostausten tarkoitus on lähinnä ylläpitää hänen nykyistä suhdettaan, ne on suunnattu nykyiselle kumppanille. Ei niitä kannata henkilökohtaisesti ottaa.

Sen sijaan voisi miettiä sitä, täytyykö eksää seurata somessa, jos hänen somepäivityksensä aiheuttavat ikävää oloa. 

Vierailija
13/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa myöntää, me kaikki tarvitsemme ja toivomme hyväksyntää ja edes vähän huomiota. Mutta, ehkei sinun kannata odottaa varsinkaan julkista huomiointia ja arvostusta somessa exältäsi vaikka teillä onkin yhteinen lapsi. 

Usko ja luota siihen että hän arvostaa sinun roolia lapsen äitinä ihan muutenkin vaikkei sitä mainitse.

Vierailija
14/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kaikki henkilökohtaiset asiat kannattaa aina hoitaa somessa huutelemalla.

Vierailija
15/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä lue niitä somepäivityksiä. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
16/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä aika outoa noteerata eksiä, kun nyksäkin on olemassa. Eikö sinun nyksäsi huomioi sinua?

Vierailija
17/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ex viettää noin paljon aikaa vanhempien luona? Onko hän jotenkin jälkeenjäänyt?

Vierailija
18/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tämä mieleen isänpäivän kynnyksellä? Sinulla ilmeisesti ei ole uutta puolisoa ja nyt mietit, että laittaisitko isänpäiväpostauksen? 

Itse olen lapseton, että tällaisia ongelmia ei ole tullut vastaan. Nostit esille kuitenkin todella hyvän pointin, että lapsen biologinen äiti jää ilman onnitteluja. Outoa olisi, jos mies julkisesti sinua ylistäisi, mutta toisaalta outoa on myös, jos hän ei sinua edes mainitsisi. Ehkä on parempi vaan, että et katso miehen profiilia ollenkaan, niin ei tule paha mieli.

Vierailija
19/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sä luet exäsi facea? Ja sitten katkeroidut kun sua ei muisteta. Sinä olet ex. Eli mennyttä elämää. Jos se äitiys nyt noin rankkaa on että pitää uhriutua, niin mitä jos pyytäisit exää ottamaan lapsen kokonaan luokseen asumaan.

Vierailija
20/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat huomiota tuollaiselta mieheltä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme