Onko kenenkään alkoholistipuoliso raitistunut?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puoliso on ollut kohta vuoden raittiina. Ihan oma-aloitteisesti. Saa nähdä kauanko jatkuu vai onko pysyvää. Täytyy tunnustaa että elämä on nykyisin parempaa kuin ennen.
Itse lopetin juomisen lähes kokonaan kolme joulua sitten, kun tympäännyin totaalisesti siihen, mitä minusta oli tullut. Ei mennnyt työpaikka, ei mennyt avioliitto, ei mennyt edes suhteet lapsiin. Mutta olisi luultavasti alkanut pian olla kaikki näistä löysällä. Onneksi tajusin itse, ulkoa päin olisi varmaan ollut vaikeaa takoa järkeä päähän.
Tässä toinen itse tajuaja. Just noin se menee, sitä tympääntyy totaalisesti omaan itseensä ja rupeaa takomaan järkeä päähänsä. Tai ei oikeastaan tarvitse takomallakaan takoa, jotenkin vain tajuaa että tämä suunta on nyt loppuun kuljettu. Ei multakaan mennyt työpaikka eikä suhteet ihmisiin mutta aika lähellä taisi jo olla.
On toki. Vaikka miten moni. Tässä kaupungissa näiden raitistuneiden nimet julkaistaan viikonlopun sanomalehdessä, kauniin värssyn kera. Omaisten nimet siinä alapuolella.
Kuullostaa siltä että olisi hoidon tarpeessa, oppisi käsittelemään tunteitaan terveellä tavalla. Se on just tollasta kun pelkällä "tahdonvoimalla" hampaita kiristellen pysyy se korkki hetken kiinni, kunnes taas mennään.