Minkälainen ihminen ei vedä vessaa töissä?
Mun työpaikalla joku tai jotkut jättää jatkuvasti vessan vetämättä, jolloin siellä on yllärinä paitsi sitä itseään, myös virtsaa ja joskus jopa verta. Epäilen, että kyseessä on tyyppi, joka muutenkin unohtelee kaikkea, mutta voiko oikeasti unohtaa vetää vessan joka kerta, kun siellä käy, vai onko tämä joku passiivisaggressiivisen työkiusaamisen uusi muoto?
Kommentit (37)
Laita lappu vessan oveen "muistithan vetää vessan"
Vierailija wrote:
Itsehhän kullitan AINA työpaikan unisex-vessan ovenkahvat ja vetimet ja nupit. Kaikki.
Mene jo pikkanen tutimaan jo 🍼
Se joka säästää vettä. Meillä kotona vedetään vasta kun alkaa näyttää täydeltä. Mikä tässä on ongelma? Vessa on vessa ja pytyssä sinne kuuluvat tavarat.
Vierailija wrote:
Se joka säästää vettä. Meillä kotona vedetään vasta kun alkaa näyttää täydeltä. Mikä tässä on ongelma? Vessa on vessa ja pytyssä sinne kuuluvat tavarat.
Näinhän se menee: talossa talon tavat 🤮
Sellainen, joka tekee sitä myös kotona.
Toki voi olla niin korkeassa asemassa muihin nähden, että jättää alamaisille. Mene ja tiedä.
Mun mies unohtelee kotona, toivottavasti ei töissä. Katsoo puhelinta vessassa ja saattaa sitten unohtaa.
Asiasta toiseen, mua kerran työpaikan vessassa odotti kauttaaltaan valmiiksi WC-paperilla reunustettu pönttö. Jätin tarjouksen väliin. Siis kuka viittii, ja ei siivoa pois?
Onko teillä töissä ns ekovessa, jota tarvitsisi painaa kauemmin, jotta vettä tulee enemmän? Sellainen, jossa on kaksi painallusvaihtoehtoa? Jollain voi olla kotona vanha pönttö, josta tulee enemmän vettä, ja jos vetäisee kansi kiinni, voi luulla että vesi riittää.
Kerran opiskelijana väänsin ohikulkumatkalla mahtavat tortut erään parakkitoimiston vessaan. Kun yritin vetää sen, ei säiliössä ollutkaan vettä. Häivyin vähin äänin paikalta.
Meillä on niin monta vessaa mitä väliä
Vierailija kirjoitti:
Itsehhän kullitan AINA työpaikan unisex-vessan ovenkahvat ja vetimet ja nupit. Kaikki.
Minä taasen voitelen silavalla paikallisen kelan ovenkahvat ulko-ovesta vessaan saakka ja myös istuinrenkaan ja vetonupin.
Toisinaan tykkään jättää synnytyksen tuloksen muiden ihailtavaksi jos tulee oikeen iso. Ei sitä vaan pystyy omaa lasta vetään pönttöön.
Ei muuta kuin linnunlaulun tilalle..
Eikö teillä ole siivoojaa töissä?
Mutta niille jotka ei huomioi muita joutuu alttiiksi juuri etätöissä, kun äänekäs astuttaminen kantautuu naapurista/samasta asunnosta.