Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keinoteikoisin maa jossa olet käynyt?

Vierailija
02.11.2023 |

Niin

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singapore

Vierailija
42/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ja suomalaiset ovat niin feikkiä. Maailman onnellisin maa ja onnellisimmat ihmiset. Jonkinlainen aivopesukampanja menossa, mutta hyvä jos se auttaa. 

Maailmassa on varmasti vähän maita, joissa ihmisillä on asunto ja kohtuullinen toimentulo ilman työntekoa ja mikä ihmeellisintä täysin ilmainen koulutus hamaan tappiin asti. Myös terveydenhoito on halpaa. Näin Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

sillä paikalla, missä se on, ei ennen ollut muuta kuin rantaa ja viidakkoa.

Voitko kuvitella, että aika usessa paikassa on ennen rakentamista ollut pelkkää rantaa, viidakkoa, metsää, suota jne.?

 

👍.. totta joka sana.  Jos Niinmaa löytyy niin on kyllä melkoinen ihmemaa.

Vierailija
44/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkmenistan. Pääkaupunki Ashgabat on täynnä marmoripäällysteisiä rakennuksia, mutta kaikki kadut ovat jokseenkin tyhjiä. Ilman opasta ei saa liikkua. Opas kertoo miten rakastettu presidentti sai edellisissä vaaleissa 97 % äänistä. Presidentin kuvia joka puolella: presidentti pitää paikallisen koirarodun koiraa sylissä, presidentti tekee sitä, presidentti tekee tätä.

Oot varmaan ollut käymässä venäjällä tai amerikassa. Sillä tuo kuvaus vastaa keromaasi.

Vierailija
45/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turisti-Lappi 

Tuohan on samallainen  kuin Pohjois korea. Mutta ero siinä että krääsää on laidasta laitaan hinnat pilvissä ainoa ero kun turistit ja tontut  lähtee niin kaikkialla on täys tyhjyys ja hiljaisuus.

Vierailija
46/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvostoliitto. Ei ollut tavallisen ihmisen elämä siellä ihan sitä, mitä turisteille näytettiin.

Neuvostoliitto oli hyvä, rauhallinen ja turistille turvallinen ja halpamaa. Sukkahousuilla ja kuulakärkikynillä sai pään ja mahan täyteen , usein myös pussit tyhjiksi.

...ja kotiin tultuas huomaat,  että matkamuistona sait kuppa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvostoliitto. Ei ollut tavallisen ihmisen elämä siellä ihan sitä, mitä turisteille näytettiin.

Varmaan nykyisin myös Venäjä. Ei toimivaa internetiä, nuoret miehet joutuu turhaan sotaan, ihmisiä putoaa ikkunoista ja parvekkeilta. Ja ovat nyt käyneet jo yli neljä vuotta jotain ihmeen erikoisoperaatiota Ukrainaa vastaan. Siis sotaa. 

No,  tuohan on jo nähtävyys suuri ja ponteva naapurimaa.  Kaikki toimii operaatiossa kuin junanvessa.

Vierailija
48/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel. Aavikkoa.  jenkkien rahoilla kyhätty sinne maa ja infra ja sitten ruvettu hyökkäilemään naapurien kimppuun. Että "pois meidän mailta koska uskontomme perusteella kuuöuu meille".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emiraateista Dubain minäkin nimeäisin. Nähtynä n. 30 maata.

90 luvul kävin enää en menisi

Vierailija
50/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legoland, Tanska