Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keinoteikoisin maa jossa olet käynyt?

Vierailija
02.11.2023 |

Niin

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emiraateista Dubain minäkin nimeäisin. Nähtynä n. 30 maata.

Vierailija
22/51 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi

🤮🤮🤮🤮🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

sillä paikalla, missä se on, ei ennen ollut muuta kuin rantaa ja viidakkoa.

Voitko kuvitella, että aika usessa paikassa on ennen rakentamista ollut pelkkää rantaa, viidakkoa, metsää, suota jne.?

 

Ai että sä olet älykäs 👏👏👏

Vierailija
24/51 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkmenistan. Pääkaupunki Ashgabat on täynnä marmoripäällysteisiä rakennuksia, mutta kaikki kadut ovat jokseenkin tyhjiä. Ilman opasta ei saa liikkua. Opas kertoo miten rakastettu presidentti sai edellisissä vaaleissa 97 % äänistä. Presidentin kuvia joka puolella: presidentti pitää paikallisen koirarodun koiraa sylissä, presidentti tekee sitä, presidentti tekee tätä.

Vierailija
25/51 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singapore. Rantaan tai esim. laivaterminaaliin ei pääse kuin kauppakeskusten kautta. Suoraa yhteyttä kadulta terminaaliin ei ole samaan tapaan kuin meillä on totuttu. Syöminen ja shoppailu on singaporelaisille elämäntapa ja harrastus. Dubaihin en mene koskaan. Olisi mulle helvetti maanpäällä.

Vierailija
26/51 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Korea. Kaikki mitä näin ei ole totta. Mikää asia ei ole totta ei edes hedelmät ikkunoissa ollut oikeita. Meitä oli matkalla 15 henkilöä ympäri eurooppaa. Mentiin ravintolaan syömään, niin oltiin ainoat. Yhtäkkiä henkilökunta alkoi kattaa muita pöytiä, siis ihan tuomaan leipää ja juomia ja ruokaa. Ne antoi sen mielikuvan, että kohta on rafla täynnä. Ei ollut, kun lähdimme, niin he putsasivat pöydät. Yhtäkkiä risteyksessä ylitti ihmisiä pyörillä, niin se oli heidän työ ajaa siitä pyörällä. Se koko touhu oli niin överi älytöntä, että sitä oli vaikea ymmärtää. Se on myös maa misasä tehdään niinku se opas sanoo, jos et tee, niin se on leirille eikä sieltä haavisto hae kotiin.

Se on myös sellainen maa missä ei vitsailla ei kuiskita missään mitään negatiivisesti siitä maasta. Kun saapuu sinne, niin ne tutkii kamat ja kun poistut maasta, niin sulla pitää olla kaikki samat kamat siinä laukussa. Jos esim on tulitikkuja 50kpl ja siinä on sitten 49kpl, kun lähdet kotiin, niin et lähde kotiin vaan lähdet leirille. Siellä ei pelleillä. Jos ottaa kaiken ton pahan pois, niin on se aikakonen 50-luvulle. Sellaista oli 50-luvulla ja se oli myös maailman puhtain maa. Ilmasto kun ei ole saasteista kärsinyt heidän kohdalla.

Kaksi vuotta kesti hakemuksissa, että pääsin. Kannatti odottaa. On se kokemus ja on se kyllä aivan älytön mesta. Kun mikään ei ole totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/51 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ja suomalaiset ovat niin feikkiä. Maailman onnellisin maa ja onnellisimmat ihmiset. Jonkinlainen aivopesukampanja menossa, mutta hyvä jos se auttaa. 

Vierailija
28/51 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pohjois-Korea. Kaikki mitä näin ei ole totta. Mikää asia ei ole totta ei edes hedelmät ikkunoissa ollut oikeita. Meitä oli matkalla 15 henkilöä ympäri eurooppaa. Mentiin ravintolaan syömään, niin oltiin ainoat. Yhtäkkiä henkilökunta alkoi kattaa muita pöytiä, siis ihan tuomaan leipää ja juomia ja ruokaa. Ne antoi sen mielikuvan, että kohta on rafla täynnä. Ei ollut, kun lähdimme, niin he putsasivat pöydät. Yhtäkkiä risteyksessä ylitti ihmisiä pyörillä, niin se oli heidän työ ajaa siitä pyörällä. Se koko touhu oli niin överi älytöntä, että sitä oli vaikea ymmärtää. Se on myös maa misasä tehdään niinku se opas sanoo, jos et tee, niin se on leirille eikä sieltä haavisto hae kotiin.

Se on myös sellainen maa missä ei vitsailla ei kuiskita missään mitään negatiivisesti siitä maasta. Kun saapuu sinne, niin ne tutkii kamat ja kun poistut maasta, niin sulla pitää olla kaikki samat kamat siinä laukussa. Jos esim on tuliti

 

Toi on oikeasti niin pelottava maa, että mä en sinne edes uskaltaisi lähteä, vaikka mulle maksettaisiin siitä. Jotain kuitenkin mokaisin ja päätyisin leirille loppuelämäkseni. Mä olen nähnyt useamnan dokkarin Pohjois-Koreasta ja tota näyttelemistä on siellä joka paikassa. Lentokentältä muistan yhden hauskan, kun dokkarin tekijä, taisi olla Michael Palin, oli ainoa matkustaja koko kentällä, mutta näyttelijät näyttelivät kiireisiä virkailijoita, kuin olisi paljonkin matkustajia tulossa ja menossa. Ihan uskomatonta showta pidetään niitä muutamaa turistia varten, jotka maahan päästetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuri. Se "tähtiportti" on huvittavin.

Vierailija
30/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turisti-Lappi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitto.

Vierailija
32/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulumaa, puuhamaa, muumimaa ja Dubai (virtuaalimatka).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.n Puppamaa oli ihan persseestä!

Vierailija
34/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikka , kaikki feikkiä

Kävitkö Chilen kaivauksilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Amerikka , kaikki feikkiä

Et ole selvästi käynyt.

Mutta kuullut kaikesta tuosta amerikan  paskasta sitäkin enemmän TRUMP  mukaan lukien.

Vierailija
36/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvostoliitto. Ei ollut tavallisen ihmisen elämä siellä ihan sitä, mitä turisteille näytettiin.

Neuvostoliitto oli hyvä, rauhallinen ja turistille turvallinen ja halpamaa. Sukkahousuilla ja kuulakärkikynillä sai pään ja mahan täyteen , usein myös pussit tyhjiksi.

Vierailija
37/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvostoliitto. Ei ollut tavallisen ihmisen elämä siellä ihan sitä, mitä turisteille näytettiin.

Varmaan nykyisin myös Venäjä. Ei toimivaa internetiä, nuoret miehet joutuu turhaan sotaan, ihmisiä putoaa ikkunoista ja parvekkeilta. Ja ovat nyt käyneet jo yli neljä vuotta jotain ihmeen erikoisoperaatiota Ukrainaa vastaan. Siis sotaa. 

Vierailija
38/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yritinhän pyörittää karttapalloa ja viimein  googlettaa ainakin tunnin mutta tyhmäkö olen kun tuota niin maata en löydä mistään kohtaa., NIIN

Vierailija
39/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt feikissä maassa, kaikkialla on ollut enemmän tai vähemmän jotain aitoa. Mutta Ameriikan reissulta Vegas jäi mieleen. Vanha Vegas oli vielä ihan miellyttävä ja viihtyisä, mutta se kasinohotellialue on ihan absurdi paikka, hyvässä ja pahassa. Oli se kiva kokea yhden kerran elämässä ja uhkapelata kokonainen dollari, mutta pidemmän päälle en voisi viihtyä siellä. 

Vierailija
40/51 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikka , kaikki feikkiä

Amerikka ei ole maa.