Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko yhteystietosi kassalla kun TOKMANNI tai MOTONET kysyvät niitä kaikkien kuullen, vanhukset

Vierailija
02.11.2023 |

ja muut vajavaiset ovat vaarassa kun pitää luetella puhelinnumero kassalla TOKMANNILLA ja MOTONETISSÄ kysyvät nimen, osoitteen ja puhelinnumeron.

Eikä tällainen toiminta ole arveluttavaa ja tyhmää?

Joku näkee kassalla tilaisuutensa kun huomaa heikon vanhuksen, painaa numeron ja osoitteen mieleen ja käy vaikkapa ryöstämässä tai jotain vastaavaa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  numeroa tarvitse kertoa, ostaa voi muutenkin

Vierailija
2/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna klubikortti kassahenkilölle jos et sovelluksesta halua näyttää QR-koodia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi ja osoite???🤣🤣 Äläpä nyt tarinoi omiasi 

Vierailija
4/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt Motonetissä sen jälkeen kun minua 40v aikuista ihmistä pyydettiin avamaan kassalla reppu! Ja ei, en ollut vienyt mitään enkä käyttäytynyt epäilyttävästi. Missään muussa kaupassa en muista, että koskaan olisi vastaavaa tilannetta ollut.

Vierailija
5/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En ole käynyt Motonetissä sen jälkeen kun minua 40v aikuista ihmistä pyydettiin avamaan kassalla reppu! Ja ei, en ollut vienyt mitään enkä käyttäytynyt epäilyttävästi. Missään muussa kaupassa en muista, että koskaan olisi vastaavaa tilannetta ollut.

Onpa sinun omanarvontuntoa nyt koeteltu. En ymmärrä miten ikäsi liittyy mihinkään 

Vierailija
6/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kirjoittaa numerosi ja tietosi myös lapulle. Ei tarvitse sanoa ääneen

Vierailija
7/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä jos kyseisessä liikkeessä oli aiemmin käynyt joku sinua muistuttava nisti näpistelemässä? Sitten vasta, kun pyysivät sinua avaamaan repun, tajusivat tilanteen eivätkä enää kehdanneet korjata

Vierailija
8/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kaupassa reppu selässä, koska liikun kävellen. Avaan repun aina kassalla, kuuluu hyviin tapoihin. Kassat aina kiittävät. Ei ole vaikeaa. 

Vierailija
9/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, ennen oli joka kodissa ja puhelinkopeissa semmoiset isot kirjat joita kutsuttiin puhelinluettoloksi, niissä oli ihmisten nimet ja osoitteet ja puhelinnumerot, ihan kaikkien nähtävillä. Posti toi joka kotiin sellaisen 

Vierailija
10/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Reppua ei tarvitse avata myyjälle. Poliisit paikalle tuota varten. 

Vierailija
11/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOTONET kysyy kuuluvalla äänellä puhelinnumeroa ja osoitetta jos haluaa jäsenalennuksen.

MOTONET ja TOKMANNI molemmat junttien kauppoja.

Siellä on kalliimpaa kuin tavallisessa k-kaupassa, esimerkiksi Mehukatti kalliimpaa tällä hetkellä.

Vierailija
12/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minun työpaikalta vei kesällä noin 60- vuotias nainen pringles sipsituubin, eli mikset sinäkin voisi ? 

Vierailija
13/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kerro mun tietoja kassalla jos ei ole ns. klubitarjousta. En hyödy siitä mitenkään mutta kauppa saisi hyvää dataa. Kaikkien pitäisi tehdä noin.

Vierailija
14/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä jos kyseisessä liikkeessä oli aiemmin käynyt joku sinua muistuttava nisti näpistelemässä? Sitten vasta, kun pyysivät sinua avaamaan repun, tajusivat tilanteen eivätkä enää kehdanneet korjata

Sittenhän se on rasisimia, jos ulkonäön perusteella leimataan tuollain.

Vierailija
15/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, annan etukortin. Voi lukea siitä.

Vierailija
16/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa kysyttiin salasana ja ihan takana oli mies. Halusin kirjoittaa sen mutta se mies varmaan kurkki sen. Se katsoi sitä lappua olan yli kun käännyin nopeasti katsomaan. Ei tiedä vaikka varastaa toisen nimissä jotain. 

Vierailija
17/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

MOTONET kysyy kuuluvalla äänellä puhelinnumeroa ja osoitetta jos haluaa jäsenalennuksen.

MOTONET ja TOKMANNI molemmat junttien kauppoja.

Siellä on kalliimpaa kuin tavallisessa k-kaupassa, esimerkiksi Mehukatti kalliimpaa tällä hetkellä.

Motonestistä en tiedä, mutta mehukattini ostan Tokmannilta ja klubikortin ojentamisella olen kassalla selvinnyt 

Vierailija
18/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minun työpaikalta vei kesällä noin 60- vuotias nainen pringles sipsituubin, eli mikset sinäkin voisi ? 

No pointti on se, että niiden pitää olla ensin nähnyt, että sulloo jotain reppuun.

Ei reppu itsessään tee ketään syylliseksi.

Vierailija
19/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En ikinä kerro mun tietoja kassalla jos ei ole ns. klubitarjousta. En hyödy siitä mitenkään mutta kauppa saisi hyvää dataa. Kaikkien pitäisi tehdä noin.

Eihän siinä sitten muuta kuin että ei sano tuolloin numeroaan. Ei ongelmaa. 

Vierailija
20/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinnumeron kysyvät. Ei sitä kukaan ulkopuolinen paina mieleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi