Pyrin kotirouvana tekemään asiat miehelle mieleiksi.
Pyrin kauniina kotirouvana tekemään asiat miehelle mieleiksi. Minä taas saan vapauden töistä. Aamulla varmistan että auringonsäteet läpäisevät verhot ja valaisevat huonetta kauniisti tai sytyttelen aamuvalojamme. Käännyttyäni katsomaan sängyssä makailevaa rikasta miestäni päätän flirttailla ja aloittaa päiväni tekemällä kaiken sen, mitä hän pyytää. Ymmärrän, että tämä on osa sopimustamme, joka antaa minulle taloudellista turvaa ja muita etuja. Vaikka päätös tehdä kaikki hänen pyyntönsä saattaa tuntua haastavalta, teen sen tietoisesti ja noudattamalla sovittuja sääntöjä.
Kävelen pylly keinuen ryhdistäytyneenä kylpyhuoneeseen. Yleensä lihava mieheni pyytää minua asettelemaan pyyhkeen suihkun viereen ja laittamaan kahvia valmiiksi. Teen kaiken tämän nopeasti ja huolehtien siitä, että kaikki on mieheni mieltymyksen mukaista. Katson tarkasti jokaista yksityiskohtaa varmistaakseni, ettei mikään jää huomioimatta.
Mies haluaa myös koko asunnon kuten alapääni olevan siisti ja puhdas, joten siirryn imuroimaan ja pyyhkimään pölyt nopeasti. Varmistan, etten jätä mitään huomaamatta ja teen kaiken viimeisen päälle. Annan kaikkeni, jotta mies tuntisi olonsa mukavaksi ja tärkeäksi kodissamme. Tasaisin väliajoin käyn sokeroinnissa, että posliinini on hänelle ihanan pehmeä.
Teen sängyn ja hoidan mieheni pyynnöt myös sängyssä pilkulleen, päivittäin tietoisesti ja huolehtien siitä, että hänellä on kaikki, mitä hän tarvitsee. Toimimalla parhaani mukaan naisellisesti voin luoda harmonista ja mukavaa elämää meille molemmille. Kateelliset eivät tätä ymmärrä.
Oot kyllä todella ihana nainen