Niin uskomattomalta kun se tuntuukaan mutta minä olen mieheni vanki lopun ikää=(((
Elämäni on yhtä helvettiä mieheni kanssa. Hän käyttää henkistä väkivaltaa todella julmalla tavalla aina jos uhkaan erota hänestä. Nyt olen siinä pisteessä etten uskalla erota hänestä. Tavallaan uskottelen itselleni että rakastan häntä jotta jaksan nämä kauheat päivät hänen kanssaan. Jos ja kun " esitän" rakastavaa vaimoa niin hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Tiedän että pikku hiljaa hän tuhoaa minut henkisesti. En jaksa, en uskalla enää sanoa hänelle vastaan. En=(((
Hän sanoo että kaikki tulee vielä kääntymään minua vastaan jos jätän hänet.=(( T: entinen eritttäin vahva ihminen, nykyinen alistettu pelkuri.
Kommentit (46)
Porin turvakoti
ympärivuorokautinen päivystys, puh. (02) 633 3850
Naisten avokriisityö
Vastaava ohjaaja Teija Lauren, puh. (02) 633 3850
14/20
Voisit kirjoittaa tuonne turvakotiin ja kysyä mitä teet ja mainita miehen serkusta että on siellä töissä
http:// www. ensijaturvakotienliitto. fi/3jasenet/pori. html
Tai toinen tilanne että soitat itse lastensuojeluun ja kerrot tilanteen, tuohon pitää ulkopuolisen puuttua.
kun kirjoitan nyt tänne. Pelkään siis todella paljon. Muistan sen kerran kun mies katsoi jäätävällä katseella minuun ja totesi ettei aio ikinä menettää minua.
Tiedän myös pari tarinaa näistä narsisteista, heidän kanssaan on mahdotonta elää. Lähde ja hanki itsellesi apua nyt vielä kun voit!!!
Vierailija:
kun kirjoitan nyt tänne. Pelkään siis todella paljon. Muistan sen kerran kun mies katsoi jäätävällä katseella minuun ja totesi ettei aio ikinä menettää minua.
Älä anna tilanteesi ajautua yhtä pitkälle kuin Paula Björklund (vai mikä hitto vie se olikaan...)!!!
USKO, että tilanteesi ON jo tarpeeksi paha, että voit hakaua apua! Liian usein ihmiset sinnittelevät tilanteessa, sopeutuvat hiljalleen kamaliinkin olosuhteisiin. Jos näkisit siskosi tai ystäväsi samanlaisessa tilanteessa kuin itse olet nyt, kehottaisitko hakemaan apua?
Älä anna elämäsi valua ohi. Hae apua!!! Sinut sijoitetaan toiseen turvakotiin, jos paikallisessa on töissä tuttuja. Luota viranomaisiin.
Rohkeutta!
Miksi palaat miehen luo? Mikä saa sinut muuttamaan mielesi ja palaamaan?
muista, että elämän ei tarvitse olla tuota.
Olet niin heikoilla, että hän saa sinut taivuteltua takaisin, jos puhut hänen kanssaan. Ei siis sanaakaan.
Voit pyytää turvakodista että hakevat tavarasi, tai sitten päätät, että et tarvitse yhtään mitään, kunhan olet vapaa.
OIkeasti, me voidaan tehdä vaikka tänne vauvalle sulle turvaverkko, josta voit hakea tukea jos sitä tarvitset. Mä ainakin olen siihen ihan valmis.
jos Porin palveluja et voi käyttää. Katsopas puhelinluettelosta/ netistä. Siellä on myös puhelinpäivystys.
kiristys, se hirveä ote ja nyt tosiaan tiedän että mies on aivopessyt minut. Nyt en siis uskalla taistella vastaan.
Ota pliiis yhteyttä jonnekin.
Nuo mulkut on tosiaan niin hyviä puhumaan pään pyörälle jos ei hyvällä uskota niin aloitewtaan kiristys vaikka itsarilla.
tietävät toki tilanteen ja nähneetkin muutamaan otteeseen miten hullu mies voi olla.
Ota yhteyttä turvakotiin, jookos?
tosiasia on, että niin kauan kuin olet miehesi kanssa, elämäsi ei muutu. Sinun on valittava joko miehesi tai vapaus. Kaikkea hyvää kuitenkin jatkossa, toivottavasti saat voimia oikean päätöksen tekoon.
saan kerättyä itseni kasaan niin yritän päästä heti tiistaina juttelemaan tilanteesta johonkin. Mutta mutta vaikka pääsisinkin miehestä jotenkin eroon niin lapsiemme takia joutuisimme olemaan tekemisissä pakostakin. lapsilleen hän on mitä ihanin isä välillä kyllä käyttäytyy jotenkin oudosti, pitämällä pieniä lapsiaan aikuisten tasolla esim. kertomalla heille kaikki ajtukset ja murheet.
Saat tarvittaessa lähestymiskiellon ja lasten ja isän tapaamiset valvotuiksi. Myös se on mahdollista että et missän vaiheessa joudu neuvottelemaan miehesi kanssa ja hommaa lakimies.
Säästä kaiki tekstiviestit ja muut.
järjestämisessä avustaviin tahoihin (valvotut tapaamiset, jne).
Katselen sulle linkkejä