Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

My heritage lähetys

Vierailija
01.11.2023 |

Mikä postimerkki siinä pitää olla? Heidän sivuilta ei selviä

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/24 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita useita merkkejä, niin menee ainakin perille. Niin minä tein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettin täytyy lähettää.

Vierailija
5/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parcel sana eli paketti ainakin minulla oli vajaa kymmenen vuotta sitten. Maksoi nelisenkymppiä.

Vierailija
6/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti menee Usaan. Katso postin sivuilta lähetyksen hinta. Olet ilmeisesti lähettämässä solunäytettä dnata varten. Olen itsekin hankkinut dnatiedot. Voit myös viedä postiin, niin tulee oikea hinta varmasti. 

Vierailija
7/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta DNA:tasi monikansallisille yrityksille. On todella ajattelematonta tehdä niin, kun et voi oikeasti kontrolloida mihin sitä käytetään jatkossa.

Ne tulokset on höpöhöpöä muutenkin. Lähetät saman näytteen useisiin palveluihin, niin voit saada täysin erilaiset tulokset. Yhtä hyvin voit soittaa jollekin selvännäkijähuijarille ja kysyä tulokset sieltä.

Ihmiset ovat aivan älyttömän sinisilmäisiä ja uteliaan hyväuskoisia. Nämä dna-tutkimukset ovat mainio rahasampo kun etenkin naiset haksahtavat helposti ja samalla saavat rakennettua globaalin dna-tietokannan jolla on mittaamaton arvo jatkossa.

Vierailija
9/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko ohjeissa. Entä sivuston ohjeessa. Mitä taas posti sanoo.

Vierailija
11/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lukeeko ohjeissa. Entä sivuston ohjeessa. Mitä taas posti sanoo.

Kuten aloituksessa sanoin, niin ei lue. Pitänee selvittää postista

Vierailija
12/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin itse paketin kanssa postiin ja että haluan lähettää paketin siinä paketissa ilmoitettuun osoitteeseen. En muista paljonko maksoi, mutta piti täyttää lippulappuja mitä esim. paketti sisälsi. Postissa kyllä tiesivät. Ei siis mene pelkillä postimerkeillä.

Vierailija
13/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko my heritage luotettava? Voiko ne tulevaisuudessa vaikka kloonaa sut?

Vierailija
14/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Parcel sana eli paketti ainakin minulla oli vajaa kymmenen vuotta sitten. Maksoi nelisenkymppiä.

Kirjeenä ,menee. Parcel tarkoittaa kirjeen kaltaista pakettia eli meillä se on vain kirje.

Vierailija
16/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

MyHeritage on israelilainen. Se on syy miksi en maksa killinkiäkään noille huijareille.

Ei ole. Salaliittoako pelkäät.

Vierailija
17/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Älä luovuta DNA:tasi monikansallisille yrityksille. On todella ajattelematonta tehdä niin, kun et voi oikeasti kontrolloida mihin sitä käytetään jatkossa.

Ne tulokset on höpöhöpöä muutenkin. Lähetät saman näytteen useisiin palveluihin, niin voit saada täysin erilaiset tulokset. Yhtä hyvin voit soittaa jollekin selvännäkijähuijarille ja kysyä tulokset sieltä.

Ihmiset ovat aivan älyttömän sinisilmäisiä ja uteliaan hyväuskoisia. Nämä dna-tutkimukset ovat mainio rahasampo kun etenkin naiset haksahtavat helposti ja samalla saavat rakennettua globaalin dna-tietokannan jolla on mittaamaton arvo jatkossa.

Ihmiskunnan dna on ollut paketissa jo yli 20 v. Siihen ei jonkun matti tai maija meikäläisen näyte tunnu missään.

Vierailija
18/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postissa tietävät. Minä menin paketin kanssa postiin. 

Vierailija
19/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siitä dna-näytteen lähettämisestä maksaa erikseen vielä postimaksutkin? 

Luulin, että kuuluu hintaan. 

Kallista lystiä. 

Vierailija
20/24 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siihen riitti ihan tavallinen postimerkki. Menin sen kirjekuoren kanssa silloin postiin ja kysyin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi