Mies totesi äsken, ettei hänellä ole puhtaita vaatteita huomenna töihin. Voi itku mitä teen!??
Me pessään yleisessä pyykituvassa ja sen käyttöaika loppuu reilu puolen tunnin päästä.
Kommentit (43)
Vierailija wrote:
Mitkä vaatekaupat on auki tähän aikaan illasta? O.o
Prisma, Citymarket.
Hommatkaa se vatun pyykinpesukone niin loppuu tuollaiset ongelmat.
Tää oli hyvä 😂🤣🤣 Onko tällaisiakin vaimoja vielä oikeasti?? olemassa??
No, on varmaan miehen oma ongelma. Eihän sun tarvitse mitään tehdä, jos ei ole osannut itse huolehtia.
Vierailija wrote:
Mies pesee vaatteensa lavuaarissa ja käy linkoamassa sen pyykkituvassa. Ilman linkousta vaate ei ehdi huomiseksi kuivaksi.
Kyllä silittämälläkin pyykki kuivuu.
24/7 itsepalvelu pesula.
Mies ehti vielä nukkumaankin jos lähettyviltä löytää sellainen.
Pyykkiä on pesty käsin satoja vuosia, varmasti osaat sinäkin, netistä löytyy ohjeita. Olet tännekin onnistunut kirjoittamaan, osaat varmasti käyttää myös hakukoneita.
Apua!!!
Ohje 1. Täyttäkää lavuaari vedellä ja sinne pesuainetta. Vaate lavuaariin ja käsillä hangataan. Huuhdellaan puhtaalla vedellä. Ehkä löytyy youtube-video avuksi
Ohje 2. Menkää kauppaan ja ostakaa uudet vaatteet. Prisma tai Cittari varmaan auki.
Ohje 3. Laittakaa someen päivitys ja pyytäkää lainaksi vaatteita.
Ohje 4. Etsitte vähiten likaiset vaatteet ja mies menee niissä töihin.
Mun mies oli ryppyisessä paidassa juuri kaverinsa häissä, kun oli olettanut, että minä silitän. En tiedä mistä moisen aivopierun sai päähänsä, mutta en tosiaan silittänyt.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mies pesee vaatteensa lavuaarissa ja käy linkoamassa sen pyykkituvassa. Ilman linkousta vaate ei ehdi huomiseksi kuivaksi.
Kyllä silittämälläkin pyykki kuivuu.
Ennenvanhaan pestiin kaikki pyykit käsin, pikku vaivalla löytää kyllä ohjeita. Mutta en usko, että siitä on kyse, pitää vaan päästä märisemään kuinka on joku ylitsepääsemätön ongelma, vaikka oikeasti ei ole, jos vain laittaa tuumasta toimeen ja lopettaa ulisemisen.
Ja voit kyllä laittaa sen äijän pesemään pyykkinsä, niin ei tarvitse 100 sivua tuostakaan ulista kuinka hirveää se on jos joku nainen vaikka pesee pyykkejä perheessä, vähintään sadan sivun ulinan tuosta saa vauvafoorumilla.
Toivotaan että löysit jonkin ratkaisun täällä jaetuista neuvoista.
Lainaa mekkoa ja pitsipikkuhousuja miehelle.
Vierailija wrote:
Mitkä vaatekaupat on auki tähän aikaan illasta? O.o
Prisma nyt ainakin.
Kiitos kaikille neuvoista. Mulla olisi vielä toinen ongelma. Mun peräsuoli laskeutui eteisen lattialle. Mitä teen?
Vierailija wrote:
Kiitos kaikille neuvoista. Mulla olisi vielä toinen ongelma. Mun peräsuoli laskeutui eteisen lattialle. Mitä teen?
Nosta se hattuhyllylle ettei kukaan kompastu siihen.
No ei kai nykyään kukaan sano mitään jos se sun mekon laittaa päälle. Ehkä kollegat tokaisee: Jo oli aikakin.
Huutelisin provoksi jos eksä ei olisi ollut samanlainen. Parhaimmillaan kyselin paria päivää ennen jonnekin lähtöä että onko esim. joku huppari joka pitää pestä ennen reissua. Ei, ei ole. Ja sitten edellisenä iltana oltiin huuli pyöreänä kun se työhuoneen lattialla pyörinyt huppari olikin rytyssä ja likainen, kun just se olisi pitänyt saada mukaan.
Teillä on joko tosi iso pyykkikasa, tai miehellä on vähän vaatteita.
Vierailija wrote:
Ennenkin on käytetty siansuolta ehkäisyvälineenä, käytä sitä.
Lainaa sille omistasi joku raikas ja rento paituli ja legginssit.