Kävikö teillä eilen karkki vai kepponen -lapsia?
Omalla ovellani kävi soittamassa ovikelloa jotkut lapset mutta en ollut varautunut karkeilla koska en muistanut koko juttua, joten en avannut. Kurkkasin vain ovensilmästä ja näin muutaman lapsen jotka ei olleet edes pukeutuneet mihinkään asuun, tavallisissa vaatteissa vaan. En oikein tykkää että käydään vieraiden ovella, vaikka ymmärrän lähinaapurit ja tuttavat.
Kommentit (33)
Kävi, mutta ei ikinä tulisi mieleenkään varata karkkia jaettavaksi niille. Halloween ei edelleenkään kuulu Suomeen.
Kävi mutta ei ollut antaa mitään. Lapsi ei ollut myöskään pukeutunut mihinkään Halloween asuun.
Kvarkki vai keppinen miehiä kävi ovella.
Ei ollut namia, niin pian näkyi kaksi paljasta persettä olkkarin ikkunassa 🤷🏻♀️
En koskaan edes aukaise ovea ellen odota jotain vieraita.
Ainoa hyvä asia helsinkiläisessä slummilähiössä asuessa on se ettei kukaan päästä lapsiaan kerjuulle tuntemattomien oville.
Vierailija wrote:
Ei ollut namia, niin pian näkyi kaksi paljasta persettä olkkarin ikkunassa 🤷🏻♀️
Aika kiva kepponen 😊
Kävi. Asun rivitalossa. En ollut varautunut, ei ollut karkkia. Annoin rahaa. Halloween aiheen mukaisesti olivat pukeutuneet.
Vierailija wrote:
Kävi, mutta ei ikinä tulisi mieleenkään varata karkkia jaettavaksi niille. Halloween ei edelleenkään kuulu Suomeen.
Mikä sitten kuuluu? Joulu on tuontitavaraa siinä missä halloween.
Kouvolassa ei näkynyt ainakaan minun ovellani.
Meillä on ulko-ovella kyltti jossa ystävällisesti ilmoitetaan kieltomerkin kera että kerjääminen ja kaupustelu kielletty.
Kävi ja olin myös varautunut. Olen juhlinut halloweenia lapsesta asti (synnyin -87) joten varaudun aina sekä myös hieman koristelen kotiani.
Kävi, hyvät asut oli lapsilla ja oltiin varauduttu, annettiin silmämuna-karkkeja:D
Kondomeja tai tupakkaa voi antaa niille lapsille.
Vanhempien pitäisi huolehtia, etteivät lapset mene soittelemaan kenenkään tuntemattoman ovikelloja.
Ei ole koskaan käynyt. Hyvä niin. Mä en vietä sitä juhlaa.
Vierailija wrote:
Kondomeja tai tupakkaa voi antaa niille lapsille.
Minä annan yleensä kaljaa ja rauhoittavia lääkkeitä.
En ollut edes tajunnut varautua, koska meillä ei ole ikinä käynyt kukaan edes pääsiäisenä. Ensi vuonna pitää ostaa karkkia sitten.
Joo, en ollut varautunut. Kiusannuttavaa molemmille osapuolille. Ensi vuonna jätän avaamatta.