Eläkeläiset ovat maksaneet vain pienen osan eläkkeistään itse
Tässä tilastoa kaikille nuorten ja työikäisten rahoilla eläville boomereille, jotka väittävät täällä maksaneensa eläkkeensä itse. Teidän mielestänne nuorilta pitäisi vaan leikata, no milläs teidät sitten elätetään kun nuoria ei tueta opintoihin ja työelämään
Kommentit (785)
Vierailija kirjoitti:
Niin, valtion rahat ei riitä eläkeläisten palveluihin. Omaiset hoitaa. Olen tyhmä, otan raitoja päähän parturissa ja käyn kesämökillä ja remontoin omistusasuntoa.
Kannattaisi varmaan hakea järkeä päähän
Niin fakta on että sosiaaliohjaajien päätettäväksi jää, kuka eläkeläisistä saa palveluita ja hoitoa ja kuka jää ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vihapuhetta
Kyllä, työttömiä kohtaan. Kohta olet itse työtön 595 työmarkkinatuella samalla kun puolisosi maksaa etelänmatkan naapurin mummolle
"1940 ja 1950 lukujen sukupolvista tuli kultainen sukupolvi" eli rikkain
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000005160933.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta uskalletaan palkata myös 50-vuotiata, kun saa irtisanoa heti jos henkilö on sairaslomilla.
Vähemmän mä olen sairaslomalla kuin ne nuoret. Kerran ollut sairaana kolmen vuoden aikana, kun puolet nuorempi välittää joka viikko jotain vaivaa ja pitää lopettaa kesken päivän työt. Tai sitten sopivasti joku lapsista on taas sairaana. Kumma kyllä ne jaksaa riehua siellä taustalle. Ei tajua edes puhelun ajaksi pyytää niitä olee hiljaa.
Ei kannata saada syöpää. Alkoholi aiheuttaa syöpää. Eikä kannata kaatua talviliukkailla.
Jatkossa se voi olla potkut.
Jalka tai käsi murtuneena töihin ainakin, jos on asunto
tuo nyt on pientä ja lievää. rysssällä joutuu tapettavaksi jos on velkaa,
https://www.verkkouutiset.fi/a/venaja-loysi-uuden-keinon-saada-sotilait…
"Suomi on matkalla kohti konkurssia"
Tuloerot
"Eläkkeelle jäävä mies tienaa enemmän kuin lähihoitaja"
"Tuoreet luvut paljastavat miten Suomen varallisuus keskittyy eläkeläisille"
Onhan ne kuitenkin rakentaneet tämän yhteiskunnan, Joska vasta viimevuosina on pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne on ne työllään tiennanut? Nytkö se työnteko onkin pahasta?
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne kuitenkin rakentaneet tämän yhteiskunnan, Joska vasta viimevuosina on pilattu.
Ei ne mitään ole rakentanut vaan keränneet itselleen omaisuutta ja matkoja.
Eläkeläisillä on sijoitusasunnoista ja mökeistä lähtien sitä sun tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ne on ne työllään tiennanut? Nytkö se työnteko onkin pahasta?
Niin, koska me nuoremmat aletaan saamaan tes palkkaa.
Telkkarissa tuli kesällä että nuorten ryöstöt johtuvat lapsiperheköyhyydestä eli ne tulevat luultavasti lisääntymään.
Hallitus leikkaa lapsikorotukset työttömyystuista.
Lehdessä olikin jo juttu, että ei kannata pitää merkkivaatteita ja provosoida.
Itse en kulje pimeällä iltaisin elokuviin tai ravintoloihin. Olen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Taasko jankutat tätä samaa, lopeta jo.
Siellä joku demaripaska ei tykkää kun tosiasioita laitetaan nokan eteen? Onhan tuo väkinäistä kun ei voi millään puolustella enää loisiimistaan vastaansanomattomien faktojen edessä :D
Mitä horiset, en minä ole eläkkeellä.
Miten tämä persujen ja kokkareiden nuorilta leikkaamispaska demareihin liittyy?
Jos edellinen hallitus olisi jatkanut, keltään ei olisi leikattu eikä Suomi syöksyisi nyt lamaan.
Venäjän trolli pitäisi voida ampua tavattaessa.
Ei kannata pitää merkkivaatteita varmaan
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/65bb477f-202f-464e-a2c1-3458616a45dc
Vierailija kirjoitti:
Eikös se varallisuus tule perintönä teille keski-ikäisille ja nuorille, jopa ennakkoperintönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se varallisuus tule perintönä teille keski-ikäisille ja nuorille, jopa ennakkoperintönä.
60-vuotiaana
Hei, pääsen alkuvuodesta eläkkeelle, 45v tulikin töitä tehtyä. Muistakaa nyt olla reippaita ja ahkeria ettei meikä ihan nälkkään kuole ja voi nauttia ihanista eläkepäivistä ja ottaa ihan rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Hei, pääsen alkuvuodesta eläkkeelle, 45v tulikin töitä tehtyä. Muistakaa nyt olla reippaita ja ahkeria ettei meikä ihan nälkkään kuole ja voi nauttia ihanista eläkepäivistä ja ottaa ihan rennosti.
Hallitus leikkaa, ei voida antaa nuorille rahaa.
Niin, valtion rahat ei riitä eläkeläisten palveluihin. Omaiset hoitaa. Olen tyhmä, otan raitoja päähän parturissa ja käyn kesämökillä ja remontoin omistusasuntoa.