Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Testaa omatuntosi

Vierailija
01.11.2023 |

Jos tietäisit, että jotain henkilöä on sabotoitu niin,  että jotain häiritsevää aiheutuu,  sanotaan vaikka näön huonontumista ja tiedät mikä on vikana ja miten voi parantaa vaivan.  Nyt en tarkoita silmälaseja vaan jostain muusta huom! sabotointi,  ei itsestään tapahtunut näön heikentyminen,  kertoisitko,  puuttuisitko?  Vai vahingoniloisena antaa olla, koska kannat kaunaa jostain.  Selvittäköön itse.  

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun toisen näön heikkeneminen voi johtaa ennenaikaiseen eläköitymiseen, siis oman veronmaksuosuutesi kasvuun.

Vierailija
2/2 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli vähän epäselvästi ja monipolvisesti muotoiltu, mutta ymmärsin sen näin:

Kuvitellaan että olen riidoissa jonkun kanssa. Tälle ihmiselle sattuu jotain pahaa, ja minulla on mahdollisuus auttaa häntä. Auttaisinko?

Tuntuisi oikealta auttaa kykyjeni mukaan. Tietysti voidaan aina teoretisoida sillä kuinka pahoista riidoista on kysymys ja mistä ne johtuvat, mutta jos minulla on mahdollisuus tehdä hänelle hyvää ja auttaa elämässä eteenpäin, tuntuisi väärältä olla itse yhtä ilkeä kuin tämä henkilö on mahdollisesti minulle ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla